EN MILLION MER

Hei

Som sikkert de fleste av dere som leser bloggen min har fått med seg så er jeg avhengig av musikk. Jeg hører på musikk når det lar seg gjøre og jeg synger i følge de fleste rundt meg alt for mye. (Det vi si stort sett hele tiden) Om jeg ikke synger så nynner jeg og jeg legger ikke merke til det selv en gang ( men det gjør andre) 

Jeg ser masse frem til Radio Disney Music Awards 27 mai. Du kan se programmet på Disney Channel klokken 16.00 og jeg vil svare live på spørsmål på instagram. Jeg vet jo hvem som er nominert og hvem som skal opptre og gleder meg til mye bra musikk og et kult show. 

Jeg har hørt på sanger fra alle nominerte og flere har klistret seg på hjernen. DNCE, Cake By The Ocean går på repeat i hjernen min og nå har også “The Main Level” sin nyeste singel “A million More” festet seg. De er jo ikke en del av Radio Disney Music Awards men de er jo veldig aktuelle her i Norge, hvem har ikke fått med seg disse gutta?  Du kan trykke HER for å komme til sangen. 

Processed with VSCO with a6 preset

Har du fått med deg at jeg er på Musica.ly?  Der heter jeg også:  jenniefashion . Jeg legger ikke ut så veldig mye men jeg legger ut med jevne mellomrom. Så nå er jeg på blogg, IG, Youtube, Snapchat og Musical.ly 

Hvilke sanger hører du på for tiden? Ønsker du et innlegg med mine favoritter for tiden?

 

 

25 kommentarer
    1. Jeg er heller ikke så mye på music.ly🎧 men de sangene jeg hører mest på er vel de som er på music.ly siden jeg får dem på hjernen😂😅 jeg hører jo på annen musikk ellers ikke bare fra music.ly, men jeg kommer ikke på noen akkurat nå da😆det hadde jo vært kult med et innlegg om hva du hørte på💕

    2. Hei Jennie jeg ville bare si at uten bloggen din ville jeg ikke greid meg så jeg ville bare si du er best og det ville betyd så utrolig mye om du kunne se min blogg, du er best

    3. Kan du gi oss noen sneak peeks på kolleskjonen din? Jeg høre mye på dancing in the dark av rihanna (vet ikke om jeg skrev det riktig) , close av Nick jonas og Tove Lo og Dont mind av Kent Jones og cake by the ocean! Jeg trodde ikke jeg skulle få noen klær fra kolleksjonen din! Siden jeg var helt blakk! Men i dag fikk jeg 700kr og i tillegg får jeg noen klær i før bursdags gave selvom jeg har bursdag i juli.
      Gleder meg til å bruke klær fra kolleksjonen din! Og til å møte deg, selfølgelig! Håper vi kan treffes flere ganger! Elsker deg!
      Klem Nathalie
      Ps: det uttales Natali men skrives Nathalie!

    4. Jeg ønsker å høre dine favoritter atm!
      Jeg husker nesten ikke sangene mine fordi jeg ikke finner telefonen hvor jeg har dem på.. Haha

    5. Hei!
      Gratulerer med kolleksjon fra WOW og avtale med Disney. Har ikke kommentert så mye eller møtt deg på Events siden jeg bor så langt unna! Har likevel fulgt deg på bloggen siden du startet… Synes du har en super blogg og er en god rollemodell for andre. Jeg synes din blogg gir oss jenter så mye mer enn de andre toppbloggerne! Stå på videre!❤️
      Kommer til å følge med på bloggen din.
      Vær deg selv, det er bra nok❣
      Hvor er solbriller fra forresten?
      Har en elsk på solbriller😂
      Klem!

    6. Hei, Jennie 🙂
      Lurer på om du har farger brynene, eller hva du har gjort med de? Eller om du rett og slett bare har så fine bryn fra naturens side 🙂

    7. Hvilken dag kommer klærne ut i butikk? Og kommer det i alle wow butikker i Norge?😊Og skulle ønske jeg kunne komme på lanseringen, men bor i Bergen😔Jaja, skal iallefall kjøpe klær fra kolleksjonen din!👍🏼

    8. Jeg hører for det meste på russesanger og de nyeste sangene !❤️👍🏻 digger elektronisk å👌🏼💜

    9. Halo, jeg lurte på hva er din mening om den nye serien sweatshop?? hva tenker du om at de som syr klærne våres får 3 kr i timen? Støtter du H&M? Og hva mener du generelt om klesindustrien idag?

    10. Jeg elsker cake by the ocean!
      Det er ikke bare fordi jeg elsker m&m, men også fordi jeg liker sånn type musikk.
      Jeg synger hele tiden.
      Kan du lage en video der du viser bra looker til neglene??
      Er stor fan av deg og elsket bloggen din..
      Hilsen meg.
      Du kan sjekke ut Sumasfashionfood.blogg.no.
      Har ikke lagt ut noe på en god stund men…..

    11. Ja! Hadde vært veldig gøy med innlegg av dine favoritter ;)) Jeg er også avhengig av musikk! Hører også mye på Cake By The Ocean og Hurts so good av Astrid s <33

    12. Hører mye på “a million more” om dagen jeg også. Vil bare takke deg for at du i 2014 introduserte meg for The Main Level, de er virkelig helt fantastiske mennesker og artister. Du finner ikke bedre, snillere, flinkere og mer talentfulle mennesker enn Sander, Alex og Laurent. Du et utrolig heldig som får møte de så ofte som du gjør <33

    13. Jaaaa!!! Kan du pliis legge ut innlegg om hvilken musikk som er din favoritt❤️❤️❤️❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg