I DON´T LIKE IT, I LOVE IT

Hey!

Mange av dere fikk kanskje med dere enten på Snapchat, IG eller blogg at jeg var i London denne helgen som var. Nok en gang var jeg på innspilling med Disney.

Denne gangen var det en ny kul “location” som jeg virkelig likte. Kan kan ikke røpe for mye av det vi gjorde, men tenkte jeg kunne vise dere noen bilder av selve bygget vi var i. Ikke der vi filmet men der vi spiste lunsj, “hang” og leste manus. Dagen var skikkelig morsom og jeg gleder meg til dere får se resultatet. 

Disse dukkene var litt skumle men også veldig kule 🙂 hahaha!



Sjekk ut den lampa da!

 

I dag var det skole igjen og det var ganske koselig egentlig. Jeg fikk se vennene mine og været var helt på topp. Jeg tenkte at det var lurt med bukse siden vi er i mai, men det ble rett og slett for varmt. Nærmere 25 grader!!! Måtte derfor bytte til shorts. Da jeg kom hjem satte jeg meg rett i sola ( tok på solkrem) og koste meg. Må jo nyte varmen nå som det er så fint, det skal visst bli kjørligere mot slutten av uken.

I morgen er det Tine Stafetten og jeg gleder meg til å løpe. Skal du løpe Tine stafetten?

Klem Jennie

33 kommentarer

Siste innlegg