GODIS VIDEO

Hei

I dag bestemte Ella og jeg oss for å filme “TESTER GODTERI JEG KJØPTE I LONDON” videoen jeg har gleda meg til. Vi prøvde å finne en tid det gikk for oss begge og det var ikke lett. Vi fikk presset det inn i dag i tillegg til at jeg må pakke. Videoen var utrolig morsom å filme og jeg ble veldig glad da vi var ferdig. Jeg hadde lenge gledet meg til å filme videoen, jeg hadde satt av tid til den og jeg få redigert enda en video til dere.  Dessverre skjedde det noe feil med lyden i en del av videoen så jeg jobber med å fikse det. Håper det ordner seg. Jeg husker sist de skjedde og det er alltid trist å sjekken en video for å finne ut at det er noe feil. 

Nå må jeg ikke tenke så mye på det. Jeg må bli ferdig med pakking og alt som skal gjøres til i morgen. Jeg setter meg nemlig på flyet tilbake til London for å spille inn mer med Disney og jeg gleder meg skikkelig.

Har du sett den tidligere godteri-videoen jeg lagde med Ella?

Klem Jennie

    20 kommentarer

    Siste innlegg