HÅRVIDEO

Hei

Da jeg kom hjem fra skolen i dag kjente jeg det på formen igjen at jeg ikke er helt bra. Det dummeste er jo å tvinge seg selv til å gå på skolen og så bli verre. Nå må jeg bare slappe av resten av kvelden og kanskje ta et forkjølelsesbad. Kanskje jeg legger meg på sofaen med en kopp te og redigerer videoen jeg filmet i går. Koser meg alltid med å redigere videoene mine. Det er i hvert fall viktig at jeg blir frisk, siden jeg reiser til London på fredag for å spille inn med Disney. Gleder meg utrolig masse!

Har fått ufattelig mange spørsmål om hvordan jeg lager “dult”. Det er en av de tre frisyrene jeg viser. Det er veldig lette frisyrer som alle kan få til 🙂 

Hvordan pleier du ha håret ditt?

Klem Jennie

27 kommentarer
    1. Uff, god bedring Jennie! Influensasesongen er i gang og de som blir rammet blir veldig syke også, så jeg anbefaler at du holder deg inne og hjemme resten av uka. Jeg er selv utrolig dårlig av dette så jeg håper ikke du blir det også:// men gleder meg veldig til videoen❤️

    2. Kan du også vise hvordan du får til to fletter som starter ved pannen din? 🙂 tror de blir kalt franske fletter eller lignende.

    3. Pleier i hverdagen å ha hestehale med flette, meb når jeg retter håret har jeg vanlig hestehale. Når jeg kommer hjem pleier jeg å ha en tut oppe hahah som deg. Lærte det fra deg<3

    4. Gleder meg til videoen.
      Jeg pleier å ha dult, flette eller half up half down
      Ps:skal du på selena gomez konserten??:-)

    5. Oh-wow-wow-wow✨✨ Incredilby exited about the video, so looking forward✨✨ You are so cool-looking from the pictures✌💕 I like to wear that hairstyle, what you have in fourth picture, also like pony tale and often my hair are just loose. I hope your feeling gets better quicly… Have a sweet tomorrow☀

    6. Når jeg vasker fjeset bruker jeg å ha dult eller hvis jeg bare skal slappe av, ellers har jeg håret mitt i en hestehale hvis det er gym eller noe treningsaktig, noen ganger har jeg også musefletter til gym❤️❤️
      Men for det meste lager jeg bare en flette på siden f.eks til skolen eller når jeg skal være med venner(kan veldig mange fletter😋)det høres sikkert litt rart, men det er i hvertfall sånn jeg bruker å ha det😂😘
      Håper du blir fort frisk, god bedring😊du er en fantastisk blogger og jeg håper at du blir frisk til London turen😉✌️

    7. Jeg har det egentlig bare rett ned for jeg er kjempe dårlig til å flette….😅🙎 Så jeg gleder meg skikkelig til videon kommer ut så jeg får litt ideer til hvordan jeg kan ha det😉😍 Love u Jennie❣

    8. du burde lage te med ingefær og sitron da blir du frisk med en gang. ps: du burde svare på alle kommentarer, da hadde jeg blitt veldig glad

    9. Mie: Jeg er ikke så god på å flette meg selv, får ofte mamma til å flette meg. Jeg pleier å flette lillesøster noen ganger. Lettere å flette andre enn seg selv. Kanskje det kommer en flettevideo en annen gang 😀

    10. Egentlig bare løst, men har så utrolig lyst til å gå med to sånne dotter(den øverste bilde til venstre)! De er så søte<33

    11. jennie sofie, du er veldig flink i å blogge 😀 jeg har sett på din blogg veldig ofte ((; men jeg har og en blogg men jeg har ikke så mange lesere ;(( den heter katary.blogg.no ! men du er et stort forbilde :))

    12. Gleder meg veldig til videoen! Faren min har bursdag I dag! Jeg har lagd oreo muffins!!!!! Elsker deg du kler alle hår frisyrer! Kommer konkurransen fra bli vakker snart? Men kan den være uten instagram får jeg får ikke lov til å få det før jeg blir 13

    13. Jeg er superstor fan av deg <3 Du gjør alltid dagene mine gøyere. Jeg elsker når jeg ser nye innlegg på bloggen din <3 Du er mitt aller største forbilde i hele verden. Drit i hate og fortsett å blogge <3 Du er en tøff jente.
      -Hilsen Adelene 14 år

    14. Hei jennie jeg heter Andrine å går i 5.klasse på Stiklestad skole .Jeg begynte å se på deg når bestevenninna mi Tuva viste meg en video jeg har nesten aldri funnet noen videoer før på YouTube så søkte jeg på jeni soffie å det ble jo feil men nå så fant jeg deg endeli🤗🤗🤗🤗!!
      Håper du tar tiden til å lese dette ❤️Lig hilsen Andrine 😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg