UNBOXING VIDEO

//samarbeid

Hei

Beklager for at det ikke kom et innlegg i går. Dro tidligere hjem fra skole fordi jeg ble syk og da jeg kom hjem sovnet jeg og rakk aldri å blogge. I dag var ikke hodet helt på plass men jeg fikk i hvert fall redigert “unboxing” videoen min helt ferdig. Jeg var så heldig å få en pakke fra BliVakker.no. Du kan komme til siden deres ved å trykke //HER. Jeg fikk testa ut maaaaange produkter jeg lenge har ønsket meg, så det var utrolig gøy. Det vil om ikke så lenge komme en konkurranse der du kan vinne masse kule prdukter fra BliVakker.no, så følg med på bloggen og instagrammen min.

Hva syns du om denne type video?

Hva syns du om at premien på den kommende konkurransen kan være akkurat det samme som ALT det jeg pakket ut i denne videoen?

Klem Jennie

 

40 kommentarer
    1. Jeg elsket videoen! Men kan du plizz ikke ha konkurransen på instagram? Og kanskje du kan gi bort en leppestift eller en lipgloss eller begge deler.
      gleder meg til konkurransen! Synd at du ble syk! God bedring! Glad I deg! 😊

    2. Den lipglossen passet deg VELDIG bra.Du ERRRRRRRRRRRRRR mitt store forbilde jeg elske deg du er så vaker og pen og det ser ut som at du er veldig snill.PS:bra video💎😍😍😍😍

    3. Så bra video😌! Ah, du aner ikke hva som skjedde igår.. En familie medlem ble syk og mista pusten og broren min ringte ambulansen. Så utrolig lei meg… Du som alltid gjør meg glad med dine videoer:( Men det går bra. Ha en fin kveld videre, hørt at du var foskjølet masse go bering:((

    4. KAN DU HA EN SMINKEVIDEO????!!!! du som har fått så mye gratis sminke nå, kan jo ha det! Tror mange hadde satt så pris på det, i og med at du snakker sykt mye om sminke osv

    5. Uff, håper du ikke har fått influensa som meg:/ har vært sengeliggende i en uke, så ble kjempeglad når jeg så på Instagram at du har lagt ut en ny video. Har sett masse på videoene dine gjennom uka, og klarer ikke å ikke få frem et smil. Du er så positiv og glad og sprer så masse glede gjennom de, så videoene dine har reddet meg gjennom uka hahah! Men videoen var kjempebra og jeg håper du ble fornøyd med alle produktene, men pass litt ekstra på den mary-lou manizer highlighteren for de knuser ganske lett😬 Men ønsker deg masse god bedring og håper du blir frisk veldig fort❤️❤️

    6. Wooppyy, the video was so good… so different and so loved it❤ You are so inspiring, I got so many new make-up wishes, those lipsticks…muuahhh😘 Plenty of sun☀

    7. Kan du komme med et innlegg eller video hvor du forklarer litt nærmere om hva du syntes om produktene? Ihvertfall den concealeren?😊😊

    8. Kan ikke alle tingene som du fikk I videpen være en premie, ikke at du gir bort det du har fått men at du får en sånn pakke til. Og kan du plizz ikke ha konkurransen på instagram Vær så snill jeg har ikke instagram skjønner du og jeg har veldig lyst til å være med I konkurransen!❤ masse god bedring håper du blir frisk snart! Masse klemmer fra meg! Glad I deg

    9. Hei og god bedring. 😘😘 jeg er en av dine store fan. Jeg heter doovecamerron på Instagram. Og jeg hadde håpet du kunne følge meg. Jeg synes du er kjempe penn,snill,morsom,kul,vakker god å designe ting. Osv… Og du har et veldig fint rom. Jeg beundrer deg veldig. Og
      Jeg har lyst til å være som deg. Du er utrolig flink med sminke og bloggen. Du har mange fans og jeg er en dem. Jeg ser alltid på instagrambildene dine og bloggen din jeg elsker bloggen din veldig mye. Jeg håper at du kan følge meg. Og du er best

    10. Utrolig bra video. Høres ut som en god i det å ha de tingene som den kommende konkuransen. Gleder meg masse til en ny video 🙂

    11. Jeg har vært på nettetsiden til bli vakker og kanskje den parfymen du hadde I videoen og en lipgloss som heter NYX Butter gloss Peaches and cream og en annen lipgloss som heter beauty UK Lips Matter – No.7 Mauve your body kan være premien! Jeg synes de lipglossene var kjempe fine! Og jeg elsker også lukten av nyvasket tøy men plizz ikke gjør sånn at man må gå inn på instagram på konkurransen! Jeg har ikke instagram skjønner du og jeg vil så gjerne være med på konkurransen! Og jeg er sikker på at det er mange som vil være med på konkurransen som ikke har instagram

    12. Eller så synes jeg at alt du pakket ut i denne videoen kan være premien men kanskje noen lysere lipglosser for jeg kler ikke så mørke farger og jec liker litt lysere farger bedre men ikke for lyse men de var kjempe fine og kan det ikke Være 3 vinnere! Da er det kanskje litt mer morsomt å være med

    13. Kan ikke konkurransen være at de 3 eller 5 første som skriver en kommentar på f.eks det neste innlegget ditt på bloggen din vinner også kan den første få alle tingene den andre få f.eks alle uten om to osv. Helt til 3 eller 5. Det hadde vært så gøy Vær så snill! Men hvis det ikke blir dette forslaget så plizz ikke ha konkurransen på instagram

    14. Kan ikke konkurransen være sånn at den første som kommenterer på f.eks ditt neste innlegg vinner alt og den andre som Komenterer får alt-1 ting oSV. Men plizz ikke ha konkurransen på instagram

    15. Kjempe bra video!! Kan du kanskje ha en sminkevideo igjen en dag? Du hadde en før men sletta den. Hadde vært utrolig gøy!!

    16. Kan ikke konkuransen være at den første som kommenterer på f.eks det neste inlegget ditt på bloggen vinner alt og den andre vinner alt uten om to ting og den tredje får alt uten om fire ting. Så kan det være første, andre og tredje plass

    17. Du lager kjempe kule videoer og jeg syns at denne videoen var kjempe bra og faktisk veldig “læringsrikt” på en måte😂 de/den som vinner (kanskje) de tingene er veldig heldig, skal prøve å delta hvis det går an☺️❤️Forresten du er en super blogger😘✨💬

    18. Hei!
      Fin video, men må si jeg døde innvendig da jeg hørte Soap som introsang.
      Er du og fan av Melanie sine sanger? (En såkalt Crybaby)

    19. Hei jeg lurte på om du kunne linke til: lipgloss og highlighter?? Synes de er så fine at jeg bare må kjøpe med

    20. Hei Jennie! Jeg har veldig lyst til å starte min egen YouTube kanal og lurte på noen par ting. Først å fremst vil jeg bare si at jeg har kamera og mange i familien min har vært bloggere. Så ja dette lurer jeg på😊 Håper du kan hjelpe meg!
      ? Hvordan redigerer du videoene dine?
      ? Burde jeg snakke engelsk eller norsk?
      ? Var det vanskelig å starte blogg og YouTube kanal?
      ? Har du noen råd?
      Så ja…. Håper du kan hjelpe meg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg