HVORDAN GÅR DET MED DERE?

Hei

Hvordan går det med dere? Har dere mye å gjøre nå som sommerferien nærmer seg? Er det mange prøver, tentamen i ulike fag, avslutninger og dugnader? Skal du snart konfirmeres? Mange har det nok ganske likt på denne tiden av året. Klassen min har alltid hatt mye lekser, prøver og innleveringer. Vet at mange andre har det mye lettere enn oss på det området. Jeg har venner som bor andre steder som til og med har leksefri. Hvorfor skal det være så ulikt i fra skole til skole og klasse til klasse på samme skole til og med?

Uansett er ikke dette noe jeg får gjort noe med, så i dag har jeg igjen sittet med lekser fra jeg kom inn etter skolen og frem til jeg dro på trening. Tar en pause nå for å skrive noen ord til dere. Lykke til med alle prøver dere har. Neste uke blir heldigvis en kort skoleuke. Torsdag har vi alle fri og mange har vel fri på fredag også 🙂

Vi har spilt siste håndballkamp for sesongen, nå er det bare en cup før sommerferien. Men treninger er det heldigvis. Håper på å få tid til å redigert en video i løpet av helgen, men kan ikke love noe. Jeg planlegger også Lanseringsfest for “WOW by Jennie Sofie” i uke 20, det blir en kul ettermiddag/kveld som betyr veldig mye for meg. Kanskje jeg møter deg der <3 Jeg skal blogge nærmere om dette en annen dag,  da blir det mer info om sted og tid. 

I går fikk jeg se dette bildet fra fotoshooten:) 

 

Om du lurer på hvordan jeg sjonglerer alt som pågår så fikk VG formulert det ganske så bra i sin artikkel, som du kommer til ved å klikke //HER. Sikkert ikke alle som har fått den med seg. 

Så legger jeg med noen IG bilder til dere som ikke har Instagram. 

 


Vet at ikke alle har instagram og at ikke alle har snapchat heller, men om du trykker //HER skal du komme rett inn på min instagram også, selv om du ikke har instagram selv, så kan du i hvert fall se brukeren min. 

I dag lurer jeg veldig på hvor gamle mine lesere er, så hvor gammel er du?

Klem Jennie

 

91 kommentarer

Siste innlegg