VIDEO OG KONK!!!!

Hei

I dag etter skolen tok pappa og jeg en tur inn til WOW kontoret for å hente flere av plaggene fra den kommende kolleksjonen min. Jeg fikk også være så heldig og sette i gangen en superkul konkurranse der jeg gir dere muligheten til å vinne flere plagg fra kolleksjonen min, og reglene er superenkle. For å delta sjekk ut WOW sin snapchat ” wowandme”. Der får du forklart steg for steg hva du skal gjøre. Vinneren blir allerede trukket i morgen!!!

Når jeg kom hjem fra byen filmet jeg også en video som jeg aldri har gjort før, nemlig en “unboxing video”. Det var spennende for meg, men håper det også blir spennende for dere. Personlig har jeg aldri sett en hel “unboxing video” så gleder meg masse til å få redigert den og lagt den ut!!!

 


 

Har du snapchat? Har du deltatt i konkurransen?

Klem Jennie

27 kommentarer
    1. Ja, jeg har Snapchat 💎 Jeg er venn med deg der😍👑 å jeg lurte på om du kunne ha åpen bruker sånn at vi fansen kan sende snap til deg😍😍❤️👑💎😘
      Jeg elsker når du har lagt ut en mystory der, da blir jeg så glad 😊💕 tror du at du kan bli enda mere aktiv på snap ? 😍😍👑
      Elsker deg, å det kommer jeg alltid til å gjøre ❤️
      Du er min all time favorite👑
      Ingen er så sykt perfekt som deg 😘
      Snap: sigrid_haugo

    2. I am so sure that this video is gonna be incredible cool, so so waiting✨✨ I have snapchat and I participate😊 Have a sunny tomorrow☀

    3. Har du bestilt en boks fra en nettside, eller har du kjøpt inn ting og har laget en video? Ser ut som du hsr NYX lipglosser der! Gleder meg til videoen kommer ut😘✌🏼️

    4. Jeg har IKKE snap, så derfor synes jeg at der var kjempe dumt at konkuransen bare er på snapchat!!
      Kan ikke du også lage en slik konk på bloggen? 😁❤️

    5. Jeg har så lyst til å bli med I konkurransen men har ikke snap hva skal jeg gjøre plizz si det må bare delta

    6. Nei, jeg har ikke Snapchat😭😞😢 Skulle ønske jeg kunne være med..💖 Kansje litt teit spørsmål men hva er en unboxing video?😅 Gleder meg i alle fall til den kommer ut😊😍 Love u Jennie❣

    7. Sitter her og gråter på grunn av at jeg ikke kan delta! Kan jeg ikke gjøre noe for å være med? Jeg er din aller største fan du er den beste personen jeg vet om! Jeg hadde nok aldri vunnet for jeg vinner aldri I noe. ALDRI! Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre jeg har så lyst til å kjøpe hele kolleksjonen din men det er så dyrt og jeg er blakk så det hadde vært en utrolig sjanse til å få noen av klærne fra kolleksjonen din! 😢😢😢😢😢😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😹😿

    8. Jeg gleder meg til dens som vinner💕 jeg bryr med ikke om jeg vinner💕 jeg hoper at en av dere vinner 💕jeg bryr meg ikke bare om meg selv lykke til💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕JENNIE SOFIE PLZZ SE DENNE KOMMERTAREN💕💕

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg