NYTT PROSJEKT

Hei

Til dere som tenkte at jeg holder på med masse og sjonglerer alt jeg gjør, nå blir det enda mer å sjonglere. Heldigvis er jeg glad i å gjøre det og gleder meg masse til det nye prosjektet begynner å ta form.

Snart er 9.klasse over og til høsten går jeg inn i mitt siste år på ungdomsskolen. Da er det tid for å velge hva man vil gjøre fremover og forsøke å velge utdannelse, eller i hvert fall en retning innenfor utdannelse. Jeg er nyskjerrig på media og har likt alt jeg har gjort innenfor det. Radio, være foran kamera, bak kamera, skrive (som jeg gjør på bloggen), foto og masse mer. 

Jeg kan røpe litt for dere som er glad i magasiner……..til høsten kommer det et nytt spennende blad om youtubing, sosiale medier og mye mere spennende. Jeg skal være en del av redaksjonen i sammen med for eksempel Bahare som sikkert flere av dere kjenner fra bladet Julia. Dette er jo en unik mulighet for å se hvordan det jobbes med et slik blad og det å få en smakebit av en jobb som dette er fantastisk. Jeg har allerede sett på et lignende blad i fra et annet land og denne helgen ser jeg etter inspirasjon og neste helg får jeg kanskje tid til å lage et tankekart. Det finnes så utrolig mye bra og interessant som jeg ønsker å få med. Alt i fra tips til reportasjer med for eksempel Youtubere, og vi har flere måneder vi kan bruke på å utarbeide dette. Det må jo bare bli superbra. 

I går hadde jeg et møte på Aker Brygge om akkurat dette og det virker utrolig spennende. Etter møte tok jeg og moren min båten hjem. Da vi kom hjem tok faktisk jeg og søstra mi noen kule bilder sammen. Hun hadde nettopp kjøpt seg noen kule leppestifter vi tok bilder med. Hahaha! 

 


 

Leser du magasiner? Hvilke?

Klem Jennie

30 kommentarer
    1. Så spennende! Utrolig hva du får til må jeg bare si, Jennie! Synes det er så fint å se hva du får til i en alder av 15 år:) du inspirerer i allefall meg!
      Synes det er koselig å lese i magasiner og liker spesielt godt å lese topp/Julia💗

    2. Jeg leser Topp og Julia, bare elsker de😍👍 Gleder meg helt sinnsykt til det bladet kommer ut💖😃 Hva heter det egentlig?🤔 Love u Jennie❣ PS. Kjempe kult bilde😻😎

    3. You and your sister are both so cool and pretty, great lipsticks💋✨ Magazines are so great, love to read them all the time, specialy love interviws and beauty tips😉 In Estonia we have teenager magazine Buduaar Teen, I love it😋😋 Also Julia seems so cool, would love to read it☀ Have a sunny and cool next week☀💚

    4. Syyyyykt bortkjemt drittunge, jeg ser synd på foreldrene dine som må bruke alle pengene sine på deg!!! Om de ikke kjøper det du vil ha, klikker du helt fullstendig på dem!!!!!

    5. Gleder me til det kommer ut.
      Og ja jeg leser noen magasiner, jeg leser ikke et fast mgasin, men litt forskjeligt:-)

    6. Lisa: vanligvis ville jeg slettet kommentaren eller oversett den. Men kan jo gjøre det klart for deg at jeg tjener egne penger jeg og er langt fra bortskjemt. Foreldrene mine elsker meg også. Slutt å døm andre og konsentrer deg om deg selv 😉

    7. Lisa: bare fordi Jennie oppnår mye i livet ditt (noe du antageligvis ikke gjør) betyr ikke det at du kan sende dritt om henne. Ro deg ned et par hakk før du kommenterer er du snill.
      Ikke bry deg om slikt jennie❤
      Klem

    8. Jeg leser Julia og av og til Topp! Og jeg gleder meg veeeldig til det bladet du skal være med i redaksjonen kommer ut! <3

    9. Fy søren a? Hvem er hun “Lisa” som kaller deg for drittunge? Du er ikke bortskjemt i det hele tatt Jennie. Vedder på at hun jobber veldig voldsomt med hjernen sin etter at hun turte å skrive det tullet der. Hun bør passe på seg selv👍🏼

    10. Jennie Sofie, jeg har et spørsmål:
      Skal du forsette å være designer for wow?
      PS. Jeg elsker stilen din!

    11. Kjempeheldig. Ikke bry deg om at de andre slenger dritt om deg. Som du sa i intervjuet på “go morgen norge” så går det på sjalusi. Hun der Lisa er bare kjempe sjalu på deg for du er kjempe pen, har snille venner, jobbe i disney, du er kjempe kul. Elsker alt du gjør.

    12. Hei Jennie!! Elsker bloggen din<33 Jeg leser topp, julia og poster og stjerner osv!!! Jeg elsker alt du sier og alt du gjør!!! ILU<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg