DIREKTE PÅ TV :-O

Hei (innlegg nummer 2 i dag)

Nå skal jeg faktisk gjøre meg i klar for kvelden og legge meg. I morgen skal jeg tidlig opp for å være meg på “God Morgen Norge” Har aldri vært på noe som blir sendt direkte på TV før og gleder meg men er også sykt spent. 

Jeg kommer på skjermen klokken 08.00 ut i fra hva jeg har hørt og kanskje noen av dere rekker å se det på TV før skolen. Selv skal jeg se det på nett-TV i sammen med familien på ettermiddagen. I morgen skal pappa være med, vanligvis er det mamma. 

Etter sending er det tilbake på skolen og så er det HELG. Jeg skal på trening, spille kamp og på et møte i Oslo. Tror dette blir en fantastisk helg. 

HER ER ET BLURRY BILDE I FRA ET KLIPP SOM MULIGENS VISES PÅ “GOD MORGEN NORGE”  I MORGEN

Processed with VSCO with hb1 preset

Fikk du med deg innlegget jeg la ut litt tidligere i dag? 

Klem Jennie​
 

 

18 kommentarer
    1. Oh, so great☀ I hope that I can see it in Estonia too in afternoon, because in this time I am at school in 2.lesson😉 Good night, sleep well😘

    2. Hei jennie vil så gjerne se deg på god morgen Norge men rekker ikke det før skolen den starter 08:10 men jeg kan ta det opp på tven gleder meg!

    3. Ja, selvfølgelig😊😘 Det er utrolig kult at du skal være med på God morgen Norge🙀❤️ Jeg får desverre ikke sett det for skolen begynner 08:10😢😭 Men jeg skal prøve og få tatt det opp✨😉😅 Love u Jennie❣

    4. Jeg rekker å se det før jeg går på skolen siden skolen begynner ikke så tidlig.gleder meg:) lykke til:?)

    5. Jeg drar på skolen klokka 8, er det mulighet til at du kan linken til “episoden” eller noe sånt:))

    6. Hei! fikk ikke dette med meg før nå, men har veldig lyst til å se på det:/ Prøver å søke litt rundt, men finner det ikke, så kunne du ha linket til videoen eller et sted man kan se på det? :))

    7. Tusen takk for tipset om dottene jeg brukte de på skolen I dag vi hadde gym så jeg fiksa det mens vi skifta I garderoben. Elsker bloggen din! Kan du si hvilken dag I uke 20 den andre kolleksjonen din med wow kommer ut? Og kommet du på er senter den dagen den kommer ut? Hvis du gjør det kan du si hvilken? Jeg elsker wow og jeg elsker deg så kolleksjonen din blir nok perfekt for meg! Gleder meg super mye!☺😄😘💕❤❤❤😘😚😙😘😘😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg