LONDON HAUL APRIL 2016

Hei

Endelig er videoen klar og jeg håper at dere liker den. Jeg har vært en tur i Oslo i dag for å ordne noe med bunaden min, den blir såååå fin og jeg gleder meg veldig til å ha den på konfirmasjonen min. Nå skal jeg rett i et Skype-møte og det var derfor perfekt å ha videoen klar til å legge ut. I morgen tidlig skal jeg være med på noe veldig spennende. Jeg er litt usikker på om jeg kan fortelle dere om dette ennå, men så fort jeg kan skal jeg legge det ut her på bloggen, på IG og Snapchat.

 

Hva har du gjort i dag?

Kommenter gjerne om det var noe spesielt du likte av innkjøpene mine. Kommenter gjerne her under innlegget, men koselig med kommentar på Youtube også

Klem Jennie

32 kommentarer
    1. I feel always free, when commenting your posts, you are just so ftiendly🌸 Today I had ordinary schoolday and tomorrow, in my school, there are gymnasium submission😉 Am I right that you are graduating 9 grade too?
      About your super video… Was very cozy and cute and cool😁 I specialy loved both red caps😘 I very hope that River Island cap is avalaible in Estonia too, in love with it💕💕
      Have a beautiful and sunny tomorrow☀🌸

    2. Hei jeg så videoen og Elsket den! Jeg har såååååååå lyst til å møte deg! Og du virker veldig hyggelig. Jeg leser bloggen din Vær sag og den er best! Håper vi kan møtes å bli bedre kjent

    3. Et lite tips: det var veldig irriterebde å høre den sangen, mens du snakket. Det ble på en måte litt forstyrrende hvis du skjønner! :)) den samme melodien hele tiden…!! Hahah

    4. Den ene lippglossen du kjøpte på flyplassen har jeg to av og det er den samme du har❤️Gleder meg til videoen kommer ut😊(når jeg så på videoen og så du hadde kjøpt masse goteri, tenkte jeg ” jennie Sofie burde ha en video med alt det goteriet😂 også sa du det etterpå så da lo jeg litt!)jeg har også en skinnjakke men den er ikke lik din da😎p.s du er en suuuuuuuuuper blogger✨✨

    5. Kan du lage sminkevideo OG hårvideo?
      Du sminker deg så fint og de to flettene du bruker noen ganger er sykt fine:)) så jeg vil gjerne vite hvordan du lager det!!! :))

    6. Den lipglossen hva hetter den ?? Jeg har ønsket meg den lenge men finer ikke den på nettet eller på butikkene jeg møte deg i Oslo men du var for opptatt så jeg ville ikke Avbryt deg jeg satt bakk deg på isac Elliot konserten 19 februar jeg turte ikke og si hei 😝 Jeg elsker stilen din 😍

    7. Klarer ikke å velge noe, synes alt sammen var kjempefint og kult😘😻 Videon var kjempebra👏😍👌 Love u Jennie❣

    8. Likte skinjakken og capsen du kjøpte. Og så var det en kul genser, egentligt så var alle innkjøpene(iallefall dei jeg kommer på nå) noe jeg kunne ha kjøpt selv

    9. Hei! Vil først starte med å si at det var en veldig bra video👍🏼 skal til London i slutten av mai, og tenkte å kjøpe godteri som jeg og en venninne kan prøve, så jeg lurte på om de kiosken liksom lå et spess sted elns?🙌🏼

    10. Kjempe kul video, elsker måten du er på!❤️
      Jeg likte hettegenser og kjole best, men det andre var også kult!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg