Hvordan lage bun´s

Hei

Jeg har lenge fått spørsmål om jeg kan lage en “hårvideo” , hvor jeg viser forskjellige frisyrer. Jeg har tenkt litt på det og det virker veldig kult. Mange lurer på hvordan jeg lager fletter, “messy bun” og den nye frisyren som jeg la ut på bloggen i går. Jeg tenkte derfor å lage en slik video der jeg viser hvordan dere kan oppnå 2-3 forskjellige frisyrer. Hva synes dere om det?

Forhåpentligvis kommer “London Haul” videoen ut i morgen. Jeg er ferdig med å redigere så det er bare å laste den opp. Jeg har flere ideer for spennende videoer i framtiden som jeg tror dere vil like. Gleder meg til å filme disse!

 


 

Nå må jeg sette meg ned for å øve litt til 2 prøver i morgen. En i matte og en i KRLE. Tror nok det vil gå bra! Så har jeg også snart engelsk tentamen. 

Har du noen prøver denne uka?

Klem Jennie

31 kommentarer
    1. Jaaaaaaaa! Håper du får laget en sånn video! Åh, jeg tror ikke jeg klarer å vente til imorgen, gleder meg så mye!❤️❤️❤️

    2. Ja, jeg har en engelsk prøve og en matte prøve😢😥 Gleder meg skikkelig til begge videoene dine😍😀 Love u Jennie❣

    3. Jeg har ingen prøver for jeg har arbeidsuke! Yeey! Hadde ikke du for noen uker siden? Fortell litt om den da!

    4. Nei, jeg har ingen prøver denne uka, noe jeg er veldig glad for☺️ Det eneste vi har er en liten “prensentasjon” eller “mini talk” om en film eller bok i morgen😒 Og jeg har ikke begynt enda😶 Noe som er veldig typisk meg😂

    5. Gleder meg til å se videoene😘ja, jeg har 2/3prøver i morgen i engelsk(vi har prøve i engelsk hver uke)også skal vi ha diktat i norsk på fredag😄❤️Håper du får ALT rett på prøvene✨✌️Lykke til😉HEEEEEEIIIIIIIIAAAAAAA JENNIEEEE👏👏👏👏👏wohooooo(er litt crazy akkurat nå😂😅)

    6. Hadde engelsk tentamen i dag. Går også i 9. klasse, så det teller jo ikke like mye som det det gjør i 10. klasse.

    7. Hei jennie! jeg vet hvordan man lager de dottene du har på bildet og jeg har såååååååå lyst til å bruke dem på skolen men jeg sykler til skolen og må bruke hjelm så jeg kan ikke ha oppsatt hår. Vet du hva jeg burde gjøre

    8. Hei jennie! jeg vet hvordan man lager de dottene du bruker og vil bruke de på skolen men sykler til skolen med hjelm så jeg kan ikke ha oppsatt hår. Vet du hva jeg burde gjøre?

    9. Jaa, det hørtes gøy ut med en hårvideo!! hadde nynorsk tentamen igår, så nå er jeg faktisk ferdig med alle tentamnene 🙂 idag og imorgen er det valgfag-dager👍🏼

    10. Nix, men vi har en neste uke i samfunnsfag. VEt at du sa du hadde noen videoideer, men skriver likevel ned mine 😉
      – How to videoer
      – No mirror makeup challenge
      – No mirror or brushes, 3 minutes makeup challenge (uten børster betyr at dere også må ta på mascara med fingrene)
      – 25 random questions
      – Morning routine
      – 25 fakta om meg
      Hvis du ikke vet hva noen av de er, kan du skjekke youtube 😉

    11. Hadde matte i dag og naturfag i morgen😐 Veldig kjedelig, sikkert for deg å, men prøv å tenk på noe gøy du snart skal gjøre så får du litt mer energi😊 Stå på😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg