HAUL FRA LONDON

Hei

I dag etter skolen satte jeg meg ned og filmet en video til dere. Nemlig ” LONDON HAUL”. Nesten litt det sammen som en innkjøpsvideo. Jeg har allerede begynt å redigere men skal snart på trening så blir nok ikke ferdig i dag. I morgen skal jeg bli intervjuet nok en gang så får ikke så mye tid i morgen heller. Jeg må også øve til prøver. Men jeg kan i hvert fall si at den kommer i løpet av uka. Her er noen snikbilder fra videoen. 


Jeg lurte jo også på om jeg skulle sette i gang med en konkurranse her på bloggen, så kunne jeg ha kjøpt premie neste gang jeg drar til London som allerede er i starten av mai. 

Er det noen stemning for en slik konkurranse og hva kunne premien ha vært?

Klem Jennie

42 kommentarer
    1. Ja! Konkurranse!
      Premien kan foreksempel være enten: suvernier fra Londen, godteri som vi ikke har i Norge, noe fra Victoria’s secret eller et hårprodukt<33

    2. Ja, jeg vil gjerne at du skal ha en sånn konkurranse! Kanskje premien kan være noe fra Pink (Victoria’s Secret) ❤️❤️

    3. Gleder meg sååå utrolig mye til innkjøpsvideoen kommer ut!!😍😍 // Jaaaa, en konkurranse hadde vært gøy. Premien kan du et bestemme selv, vi er takknemlige uansett😊😊

    4. Premien kunne for eksempel vært et gavekort på Abercrombie eller victorias secret , skulle gjerne tenkt meg det💘💘😻 Gleder meg til videoen kommer ut, da får jeg tips til hva jeg kan kjøpe når jeg drar dit igjen snart❤️

    5. Jeg synes premien kunne ha vært noe fra en butikk i London som de ikke har i norge. Da tenker man litt på de som ikke har vært der før også. F.eks godteri eller “accesories” elns!
      Jeg tror jeg kommer til å delta selvom jeg har vunnet en gang før, så jeg tror ikke jeg har så stor sjans. Synes uansett at det var dødskult å vinne noe fra deg så unner andre det også!

    6. Jeg lurer på hvor du fikk tak i skinnjakka di fra? Leter og leter men jeg finner ikke en jeg liker og jeg liker din veldig godt😉 Håper du vil svare

    7. Gleder meg til videoen. Du kler virkelig den frisyren! Bruker du eyeliner på videoene dine, siden det ser ut som du hsr et tynt lag med eyeliner? Og har du highlighternpå det bildet? Du ser skikkelig fint ut✨

    8. Ja! Anbefaler primark, dar kunne fu kjøpt smykker, solbriller, hårpynt og masse anna. Elsker bloggen din Jennie<3 PS: kan ikkje lika eller kommentera bildene dine på ig, heite nora_tr

    9. Jaaaa!!😊 Værsåsnill og ha en sånn konkurranse👌🙏😘 Premien kunne kansje være noe likt som det du har kjøpt når du var der nå😉😍 Klarer nesten ikke vente til videon kommer ut😝😀😅 Den er helt sikkert super bra👍😻 Love u Jennie❣

    10. Heiii☀ Pictures are so sweetsweet❤☀ You are so adorable😋😋 I think that giveaway would be cool✨😄 No matter what is the prize, it is worth to participate, because it is from you, girl🌸 So exited about the video too, so would love to see and hear you and thing you got😊 Have a sunny tomorrow, hug☀💕

    11. Hadde vært gøy med en konkuransse, kanskje med boen kjønnhetsprodukter som premie? (Helst ikke noe som er dyretestet ;)) gleder meg til videoen kommer ut!

    12. Ja! Ha en slik konkurranse!💕 Premien kunne hvert en seddel som det står til ***** fra Jennie Sofie! Eller noe som har noe med London å gjøre! Plis si om du liker ideen min🙏🏼

    13. Forskjell på haul og innkjøpsvideo? Siden du sa “nesten det samme”??
      Og hvorfor bruker du haul og ikke innkjøpsvideo som du pleier og alltid har brukt?

    14. Jaaaa virkelig stemning for det!😍❤️Det kunne kanskje vært en liten “forundringspakke” med små ting i så det blir en overraskelse (da kan du vise hva det var på bloggen så de andre leserne vet det) eller noe fra Victoria secret eller no sånt. Det hadde vært kult😉😘😍

    15. Det hadde vært DUPER DUPER gøy om du kunne hatt en sånn konkurranse!!
      Premien kunne kanskje ha vært f.eks en kose bukse fra A&F, eller Bean Boozled challenge!! 💕💕 håper virkelig du kunne ha en sånn konkurranse!! 😊😊

    16. JA, jeg vil gjerne ha en sånn konkurranse!!😽Og da kan jo kanskje premien være en ting som er signert av deg!!👍🏻💘

    17. Jeg ble kjempe glad nor jeg este dette innlegget det oppmuntret meg. Jeg er syk i dag så jeg ble kjempe glad…
      Et super klart JA til konkurranse!!!!!!
      En adidas t-skjorte eller genser.
      Sminke.
      Elsker deg Jennie fra syke Lisa

    18. Parfyme fra Victoria’s Secret kanskje? Jeg tenker at det ikke er så lurt å ta klær.. Siden alle som leser bloggen din ikke er samme størrelse… Hvis du skjønner 🙂
      Klem

    19. Hei Jennie!
      Gleder meg til konk selvom jeg aldri har vunnet, men håper jeg vinner denne gangen:)
      Samma det hva premien er, den er lissom fra DEG!!!! <3<3
      Klem Anisa[]

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg