BILDER FRA DAGENE I LONDON

Hei

Da er det mandag og skolen gikk veldig bra, selvom jeg har jobbet hele helgen. Stod opp tidlig hver dag  i Londonog la meg ganske sent så kjente at jeg ble tappa for litt krefter på flyturen hjem. Heldigvis hadde jeg fått i meg litt energi etter å ha sovet godt i senga mi. Det føles litt rart å være hjemme. Tenk at noe man har gledet seg til kjempe lenge plutselig er over og du er tilbake til det andre livet. Heldigvis drar jeg tilbake i mai så det er ikke over ennå. 

Jeg tok ikke så mange bilder med kamera siden vi jobbet og var på sett hele tiden. Det var rett og slett ikke mulig, ettersom bildene fra settet heller ikke kan deles. Kunne heller ikke ta bilder med digitalkamera under innspilling,siden det da må være helt stille. Mamma fikk knipset noen med mobilen, og de ble faktisk ganske bra. Kan ikke dele disse bildene ennå, men deler noen fra backstage. Så det er det du vil se mest av i dette innlegget. 

Hele oppholdet var fantastisk,  jeg klarer ikke beskrive. Disney folka var også utrolig åpne, energiske og glade mennesker som gjorde det mye lettere å være seg selv. Det var som jeg hadde kjent dem veldig lenge, selvom vi bare hadde skypet en gang og hatt kontakt via mail og telefon. Første dagen var det bare jeg som ble filmet men dagen etter fikk vi “besøk” av en annen jente som heter Amalie.

Første dag da jeg ankom var det rett i “hår og make” som vi kaller det. 


Dagen ble lang men jeg hadde det utrolig morsomt. Etter innspilling “dura” jeg og mamma fort til hotellet og la fra oss ting før vi dro av gårde på shopping. Da vi ankom shoppingsenter Westfield visste vi med en gang at vi trengte mer enn noen timer her, fordi det var gedigent. Etter shopping dro vi tilbake på hotellet og tok kvelden før vi neste dag dro av gårde til sett igjen. Denne dagen var også en som heter Amalie Olsen med. Hun skulle være med på ett par av episodene.

Øver manus, blir styla, tar noen antrekksbilder ute, tok bilde med Amalia og får på meg mikrofon

Dagen var nok litt enklere ettersom alle visste hva det nå gikk utpå etter dagen før. Denne dagen filmet vi faktisk lenger og da vi hadde spilt inn siste episoden jublet alle. Vi takket alle for godt arbeid og tok noen selfies og bilder sammen. Igjen da vi kom til hotellet slang vi fra oss ting før vi tok en siste tur på senteret. Der holdt vi ikke ut så lenge. Haha! Middag på hotellet ble det litt senere før vi begynte å pakke på rommet og la oss til sengs. Dagen var det det vare hjemreisen igjen som var ganske stressende men gikk fint. 

 

Jeg har mye spennende som skjer fremover også. Lurer på om jeg skal ha en konkurranse med en “London premie”  som jeg kan kjøpe neste gang jeg er i London. 

Tips til konkurranse ?

Klem Jennie

18 kommentarer
    1. Jaaaaaaaaaaaaa ha en London-konkurranse! God idé! Eller du må ikke liksom men det hadde vært sinnsykt kult. Hvor i London var du? Vil du anbefale stedet, senteret og i det hele tatt alt det for en tiåring? Og dro du på noen kjente attraksjoner f.eks. London eye, madame tussauds? Hørtes ut som en fin tur😉👍🏼

    2. Ååååå😍 du har opplevd så mye gøy, misunner deg💖
      Vet ikke helt er ikke så veldig god på sånne konkurranser, men du er jo så flink til å finne på ting i “farta”😊 så jeg håper at du vet hva du skal ha❤️❤️❤️

    3. Ehhh… Har egentlig ikke noen forslag, men tipper du kommer på noe bra😉☺️ Kjempe fine bilder fra turen👏😻👍 Ser og høres ut som om du har kost deg der, det er bra😘👌✨ Hvem er egentlig Amalie Olsen?🙄😅 Love u Jennie❣

    4. Du er skikkelig fin og du er fink til å blogge. Innleggene dine er kjempebra og du tar fine bilder. Bildene du tar, jeg syns de er kjempefine og du var skikkelig heldig som fikk møte Isac Elliot.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg