Der drømmer blir til virkelighet

Hei

I dag har det vært første dag med innspilling på en fantastisk location i Notting Hill. 

 

Det er en stund siden jeg har vært fremfor kamera på denne måten, men heldigvis falt jeg fort inn i det. Utrolig kul garderobe og jeg elsker å bli stylet. Gleder meg allerede til i morgen når jeg skal på innspilling igjen. Det er utrolig kule ting jeg gjør i episodene av The Club og du vil få gode tips og triks fra meg når dette kommer på Disney Channel til høsten. 

Nå er vi akkurat kommet tilbake på hotellet og jeg fjerner sminke og slapper av litt før vi skal en tur ut for å “shoppe” 

 

Disse bildene er ikke fra selve innspillingen. Håper jeg veldig snart kan gi dere noen “sneak peeks” fra det som skjer på setter og under innspilling. 

Ønsker deg en superfin helg. 

Klem Jennie 

9 kommentarer
    1. Tusen takk💘 Gleder meg skikkelig til det kommer på TV🖥✨😊 Håper du får det supert de neste dagene😘 Love u Jennie❣

    2. Hei! Må bare si det at bomberjakken din er råkul! Så jeg lurer på om du kunne si hvor du har kjøpt den? 🙂
      Hilsen en jente som akkurat har funnet drømmejakken sin

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg