Blir du med til London?

Hei

I dag ble jeg hentet litt tidligere på skolen, for å rekke flyet som går i ettermiddag. Jeg filmet raskt to korte videosnutter, som kommer til å bli lagt ut på nettet, jeg kan linke til dette når det er klart. 

I dag har ikke mamma og jeg plasser ved siden av hverandre på flyet, noe jeg syns er kjempedumt. Håper det vil ordne seg når vi kommer til flyplassen eller er på flyet. Flyturen til London er jo ikke så lang, den er jo under halvparten av tiden det tar å fly til Gran Canaria. Kommer frem på kvelden og skal da rett i møte etter å ha sjekket inn på hotellet, jeg er så spent. 

Jeg vet at jeg kommer til å få det supertravelt disse dagene og det er virkelig ikke lett å få filmet selv når det er så mye som skjer hele tiden. Jeg prøvde litt da jeg var på Gran Canaria, men dere kan nesten ikke tro hvor vanskelig det er . Alt skjer fort og effektivt og når det er en pause så er det jo fint å være sosial uten telefon. Sikkert lettere om man er bak kamera selvfølgelig, men ikke når man er foran, he he. 

Men du kan “bli med” til London gjennom min snapchat @jenniesofiesnap , min IG bruker @jenniefashion og her på bloggen. I tillegg kommer det vel kanskje noe på IG brukeren @disneychannelno , så l egg dem til om du ikke vil gå glipp av noe. 

I morgen filmer jeg alene og på lørdag får jeg en gjest i episodene som spilles inn av “The Club” Denne serien begynner på TV til høsten. Jeg kommer på disneychannel før høsten 2016 også. Ja, tenk allerede 27 mai klokken 16.00 blir jeg å se på Disney Channel med de to andre skandinaviske programlederene Julie Bjerre og Filip Gisslèn på den skandinaviske visningen av Radio Disney Music Awards. Det gleder jeg meg veldig til, det er jo et stjernespekket show.

Processed with VSCO with a5 preset

Har du en favorittartist blant de nominerte i Radio Disney Music Awards?

 

Klem Jennie

 

12 kommentarer
    1. Usikker……. Men jeg håper at du koser deg i London(og prøver å ta bilder/filmer fore oss fans og kanskje utforske litt for oss😉😎) gleder meg til jeg kan se deg på TVen😃

    2. Nei, jeg har vel ingen spesielle som jeg heier på😉😊 Håper du får en super tur til London og koser deg masse og opplever mye spennende og morsomt😘😄❤️ Love u Jennie❣

    3. Nydelige Jennie! Den jeg heier på som er nominert er Justin Bieber. Jeg fikk gledestårer når jeg så at du fikk være med på Disney Channel. Gleder meg kjempemasse til din 2. kolleksjon på WOW. Kommer til å kjøpe masse da. Jeg har hatt bursdag for litt siden så jeg har spart nesten alt til da din kolleksjon kommer ut. Jeg lurte også på hvorfor du ikke ville sitte med moren din på flyet? God tur! GLAD I DEG!

    4. Nydelige Jennie! Den jeg heier på er Justin Bieber. Jeg er så utrolig glad for at du driver med blogging og alt det andre du gjør! Du gjør en kjempebra jobb og du er et veldig stort forbilde for meg. Setter stor pris på at du blogger! Jeg fikk gledestårer da hemmeligheten om at du skal være med på Disney Channel. Det er en ganske stor sjanse som ikke mange får, så jeg håper du benytter den. Gleder meg også til du kommer med din 2. kolleksjon på WOW. Jeg hadde bursdag 28. mars så jeg har spart nesten alle pengene jeg fikk til å kjøpe klær fra din kolleksjon. Kos deg masse på turen. GLAD I DEG NYDELIGSTE JENNIE!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg