Ut av kroppen opplevelse

Hei

I dag var det rart å se seg seg selv på julia og Topp sine nettsider, uten noe forvarsel.  Jeg liker begge bladene/nettsider godt og tittet innom etter skolen i dag som jeg så ofte gjør. Plutselig var mitt ansikt der. De hadde skrevet noen koselige ord om alt dette spennende jeg skal være med på, men jeg venner meg virkelig aldri til å lese slikt om meg selv. Det blir litt sånn “ut av kroppen opplevelse” og det er jo faktisk slik at jeg reiser i morgen. Da jeg leste dette så gikk det litt mer opp for meg og det er vel på tide at jeg begynner å pakke litt, he he.

 

Dette er fra topp.no

Når jeg ser slikt som dette, så lurer jeg på hvordan andre ser det. Julia publiserte det på deres IG-bruker også, du kan komme til den ved å trykke //HER. Der er det jo kommentarfelt, og så “må” jeg lese litt selv om jeg kanskje ikke burde gjøre det. Men jeg vil få med meg det koselige som dere gode følgere skriver, så jeg kommentere litt tilbake til dere. Dere fortjener jo det og så må jeg forsøke å se forbi de som skriver dritt. 

Å se meg selv slik i Julia og Topp og ikke minst i dagens VG, er litt skummelt også. Jeg tenker blant annet, “Hva tenker folk? ” “Hvordan ser de meg?”  Jeg er nok den som ser først og best det jeg ikke er så fornøyd med, og blir litt småredd for at folk skal se det samme som meg. Samtidig tror jeg at man ser sine egne usikkerheter og komplekser best. Jeg går jo aldri ut etter å finne “feilen” i mennesker og dømmer de på det.

Dette er fra julia.no

 

Jeg vil virkelig takke alle dere, som støtter og tar dere tid til å kommentere både her og på instagram. Jeg setter utrolig stor pris på det, og håper av hele mitt hjerte at deres drømmer også blir virkelige…for det kan de. 

Senere i kveld deler jeg noe jeg syns var litt skummelt på bloggen, jeg håper dere vil like det også. 

Klem Jennie

12 kommentarer
    1. Du er så fantastisk person! Tenk at drømmene dine blir virkelige:) Du må kose deg kjempe masse imorgen<3

    2. This is so so great, you so deserve it girl👑✨ So head up and shineeee✨🌸 Good luck in London and make them surprise, you are a star🌟 I hope you will do many pictures for blog and snap and IG, love to see your happiness, it is so true and great❤ Have a wonderful trip, take care✨✈

    3. Du er utrolig flink som har oppnådd alt det du har gjort i løpet av ditt 15 årige liv! Det burde du absolutt være stolt av! Alle mulighetene du får tror jeg kommer av hardt arbeid og av å ikke gi opp på drømmer;)
      Du er et stort forbilde, som beviser at om man drømmer stort kan ting gå i oppfyllelse bare man jobber hardt nok. Jeg heier på deg og gledes over alt det jeg ser du oppnår!<3

    4. For et nydelig intervju av deg i VG, Jennie Sofie! Det var helt fantstisk å lese, du er så dyktig med det du driver på med. Du må aldri slutte å være deg selv! Masse lykke til videre, heier på deg<33 Du kan nå langt!

    5. Det var kjempe fine og brae intervjuer av deg, du har ingen ting å beskjymre deg over for det var perfekt😘👍😍 Det er utrolig at du skal være programleder for Disney Channel men du fortjener det absulutt💯😊 Love u Jennie❣

    6. Hei jenniesofie!!
      Du er bare helt fantastisk😘
      Okei nå kommer det mange fakta om deg:
      Heelt rå!!
      Digger deg, bloggen din😜😍
      Drit pen 😍😍😍😍😍😍😍😍at det ikke er mulig i det hele tatt!!!
      Superfint hår💖👌😍
      Utrolig fin kropp ❤😍💘
      Sykt pen ansikt😁 ( uten sminke 😍❤😍❤😍❤😍❤😍)
      Jeg kunne sitte her å skrive så mye om deg jenniesofie☺
      Men må dessverre gå på trening nå😯
      Å forresten… kos deg utrolig mye søta💕💕💕💕
      Hilsen en ekte stor jenniesofie fan😙😍😘😚😍😍😍💕💕💕💖💖💗💘💘💘💘💘💘 til slutt::::: i love u 😊😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg