Mine favoritter

Hei

Nå er det jo ikke lenge til jeg reiser til London igjen for å spille inn episoder til et program som kalles “THE CLUB” som vil komme til høsten 2016. Jeg gleder meg utrolig masse og jeg gleder meg til å være tilbake på skjermen. Dette blir jo også 3 gangen jeg reiser til London. Var der med familien sommeren 2014 og på språkreisen til Brighton hadde vi en dagstur til London. London er nok en av mine favorittsteder. Elsker byen og alt det er mulig å finne. Det er for det første masse kule butikker vil ikke har i Norge pluss søte kaféer, fine gater, stilige bygninger og kjente attraksjoner.

Jeg har fått spørsmål spørsmål om jeg har tips til butikker å besøke i London. Jeg har jo ikke fått oppleve hele London men av det jeg har er dette mine favoritter. Mine anbefalinger er TOPSHOP, Abercrombie&fitch, Hollister, Urban Outfitters, Nike og M&M World. Liker også PINK av Victoria Secret. De har masse fint nattøy, kosetøy og sportsklær. Ellers har de mye annet kult “stæsj” som jeg liker. Har blant annet en flaske derfra. 

Ellers vil jeg anbefale London Eye, en sightsing med “double-decker buss”  og Fargerike flotte Neil`s Yard. Det å ta seg tid til å slappe av i en av parkene og se på livet. 


Disse bildene er fra turen til London i 2014. Du kan også finne de på instagram brukeren min (@jenniefashion) Om du vil se tilbake på turen min er det en egen kategori på bloggen som heter London om du vil ta en titt innom den.  Husker sikkelig godt da alle disse bildene ble tatt. Spesielt det med Abercrombie-modellen. Jeg husket at jeg spurte han og hjelperen hans om vi alle kunne ta en “tullebilde”. Ble glad de de begge sa ja og alle lo av bildet da vi så på det. Vi slo an en liten prat. Savner det.

Klem Jennie

10 kommentarer
    1. Du er så pen på de to bilden av deg der hvor du har på deg capsen👒❤️❤️❤️❤️❤️Elsker bloggen din sååååååååååååå mye og Instagram brukeren din er veldig kul og bra👌👌👌✌🏻️✌🏻✌🏻😘

    2. Du er kjempe heldig!💗 Jeg har skikkelig lyst til å dra til London for jeg har aldri vært der før…☹️ Gleder meg sinnsykt mye til The Club går på TV😍 Utrolig kule bilder👍😜 Love u Jennie❣

    3. Et tips er også å ta heisen så langt opp man kommer i “The Shard”. Er en restaurant/bar på toppen, så man kan ta et glass brus imens man nyter utsikten. 🙂

    4. Ååååå!😝 Så kult😎 Jeg skal til London til sommerferien! OMG! Gleder meg utrolig! Bare lurte på noe… Hvor mye penger er det lurt å ha med? Hvor mye hadde du med? Kan du lage en innkjøpsvideo etter du har vært i London? ❤️❤️❤️Stor fan❤️❤️❤️

    5. Har vært i London rundt 14-15 ganger og elsker byen😍. Kos deg masse! Du er utrolig heldig som har fått denne muligheten! Jeg var på leirskole med deg for 2 år siden på høvringen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg