KLYP MEG

Hei

Klyp meg i armen, for jeg drømmer tydeligvis. Det jeg fortalte på bloggen for et par dager siden, er nesten ikke til å forstå. Etter at pressemeldingen ble sluppet har det også vært snakk om å gjøre noen intervjuer i dagene som kommer, første allerede i morgen.

Allerede om en uke setter jeg meg på flyet for første innspilling med Disney Channel, men jeg skal også tilbake til London i mai. Det er bare helt syyyyyykt og det tok faktisk noen dager før jeg forstod at dette faktisk skjer. Det har vært masse forberedelser av papirer, søknader og andre ting som må være i orden før man kan jobbe i Storbritannia når man ellers bor i Norge, men vi har fått masse hjelp av crewet. Dette blir et eventyr for meg og jeg skal selvfølgelig forsøke å ta dere med på en god del gjennom blogg, Snapchat og Instagram. Jeg vil også holde dere oppdatert om når dette kommer til å bli vist og andre spennende ting som skjer underveis.  

Disney Channel Norge har også opprettet seg en Instagrambruker nå som heter @disneychannelno , følg den om du vil ha mer info og holde et øye med hva som skjer fremover. 

Personlig har jeg alltid vært fan av Disney, hvem er ikke det? Elsker Disneyfilmer og kommer aldri til å bli for gammel for Disney-magi. Har siden jeg var liten drømt om å reise tilbake til Disney World, husker ikke noe fra jeg var der som liten. Heldigvis har vi filmer og bilder og det er gøy å se på og lillebror ble misunnelig da han så disse bildene, tenk at jeg har møtt Minnie Mus og Snipp og Snapp…he he.

Har du en Disneyfavoritt?

Klem Jennie

12 kommentarer
    1. Ååå, tenk deg at du skal gjøre masse kult! Gratulerer så mye, elsker deg! Litt rart at du ikke er på første plass på den blogg.no lista. Du er jo en fantastisk blogger og sist men ikke minst, hyggelig person❤️☺️

    2. Hei!! Kan du hjelpe meg med noe? Jeg skal bestille en body mist fra Victorias secret, men jeg vet ikke hva slags jeg vil ha! Jeg har sett på mange av dine you tube videoer, og der har jeg sett at du har noen som heter Aqua kiss, Sheer love og Sensual blush. Hvilken av dem liker du best??
      Håper at du kan svare meg!!! (Jeg kan jo ikke lukte meg frem heller så jeg trenger rådet ditt) <3<3

    3. Det er så mange fantastiske disneyfigurer❤️Så det er veldig vanskelig å si hva slags jeg liker best😉har aldri vært i Disneyland før😞men jaja…kanskje det skjer en dag😃håper du får det super kjekt når du drar❤️❤️

    4. Fy søren! Det er ikke til å tro. Det er så utrolig kult at du får denne jobben! Ønsker deg masse lykke til 💗 Virkelig! Dette åpner nye dører for deg og jeg er bare så spent på hva som kommer next up 🌟

    5. Min disney favoritt er nok Donald eller Langbein for de er så morsomme og koselig å se på😊 Det er utrolig at du skal være med på Disney Channel🙀😀 Men du er helt klart den beste personen i verden til denne jobben og den som fortjente det mest så de valgte 100% riktig💯😘👌 Du aner ikke hvor mye jeg ser opp til deg og hvor mye glede jeg får ut av bloggingen din!💗😻 Du har et hjerte av gull💖 Love u Jennie❣

    6. You are the best best example that dreams come true, makes me belive in my dreams more and more✨✨✨ I love all the Disney magicstories. I think that little more favorites are Bolt, Ariel and Bambi and Lion King✨✨✨ Have a fancy friday❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg