3 MÅNEDER

//annonselink

Hei

I morgen begynner skolen igjen og jeg ser allerede frem til neste ferie. Frem til sommeren er det utrolig mye som skjer for meg. Jeg har komfirmasjonsleir, konfirmasjon, jeg kommer nok til å reise en del, kolleksjon 2 kommer ut, jeg har tentamner og så dukker det jo opp andre ting i tillegg. Det vil nok være mye som skjer og mye og tenkte på, men det å vite at etter alt arbeidet skal jeg 2 uker til malta er fantastisk. Tuva og jeg gleder oss syyyyykt. Vi snakket sammen i går og vi klarer nesten ikke vente. Det er jo under 3 måneder igjen av skolen. 

 Drømmer du om en språkreise kan du se/lese mer ved å trykke //HER og du kan også bestille en gratisbrosjyre. 

Dette er nok noe av det jeg gleder meg mest til å oppleve. Byen ser helt nydelig ut og vannet er så vakkert. 

Jeg elsker å reise og å oppleve nye steder. Malta har jeg aldri vært på, ikke noen i familien min heller. Om Malta er like fantastisk som jeg får følelsen av håper jeg en dag å kunne reise dit med familien og vise dem alt det jeg eventuelt liker.

Til sommeren reiser jeg også 2 uker til Østerrike og en uke til Grado i Italia. Østerrike er jeg jo i ganske ofte, men den planlagte turen til Italia i fjor ble jo avlyst på grunn av vannkopper i familien, så jeg gleder meg veldig til å få reist dit jeg hadde gledet meg lenge til å dra i fjor.  Jeg er også en jente som egentlig trives masse med å være hjemme om sommeren. Har jo stranden i nærheten, fornøyelsesparker og venner. 

Hvis du skulle dratt på språkreise, hvor ville du reist?

Eller hvor ville du reist om du kunne velge akkurat hvor du ville reist? 

Klem Jennie

33 kommentarer
    1. Jeg ville reist til London<3
      Tusen takk for du likte bilde mitt på IG, det betydde så mye for meg<3
      Du er så flink med bloggen din Jennie:) & ikke minst instagramkontoen din.

    2. Jeg ville ha reist til USA, for det er det byer som New York osv. 🗽
      Men jeg har et spørsmål til deg: når (dato) skal du konfirmere deg? Og skal du ha fotograf?
      Håper på svar, for har sendt deg en mail om det samme spørsmålet. Håper du kanskje kunne lese mailen! ☺️

    3. Jeg og 2 venninner skal på språkreise til Brighton sommerferien 2017! Å vi gleder oss utrolig mye:))

    4. I would love to go language travel, it seems so exiting and cool✨✨ I would travel to Norway, I would love to be a part of that community, speak Norwegian and have fun❤ Oslo -> Stavanger -> Bergen and maybe Trondheim and Trofos too, also I would like to see your hometown Nesodden😊 That would be perfect vacation✨✨ Also if I am so close to Copenhagen, I would go back to there too, this city is amazing💕

    5. Jeg har fri fra skolen i morgen også,dumt du også ikke har fri i morgen.jeg ville reist til Mexico.PS:Tuva er utrolig pen det er du og😍😍elsker bloggen din😚😚😚😚😚😚😚

    6. Jeg tror nok jeg ville ha reist til Malta på språkreise for det ser så utrolig fantastisk ut der!😍 Og så ville jeg nok helst ha dratt til Hawai, Maldivene eller London/ New York for der har jeg aldri vært og drømmer bare om å dra dit!😘🇬🇧🇺🇸🍦 Du er helt perfekt og har et hjerte av gull som legger masse arbeid i bloggen din for oss lesere!👍💗 Love u Jennie❣

    7. Hvor skal du på konfirmasjonsleir?
      Hadde vært fint å dratt til Malta eller til New York på språkreise<3
      Du er heldig og du er et stort forbilde for meg<3 Du er helt fantastisk!

    8. Ville dratt på språkreise til Frankrike. Har fransk på skolen og har vært i Frankrike noen ganger før, så elsker landet ❤
      Gleder meg til å følge sommerferien din gjennom både blogg og Instagram:))
      Ha en fortsatt fin påskeferie:))

    9. Hei, jeg bare lurte på hvilken dato du skal reise til Malta? Jeg skal nemlig dra til Malta med EF i starten av sommerferien:)

    10. Malta, det ser så fantastisk ut og jeg har aldri vært der(og jeg reiser mye😅) 💖💖håper du får en super reise til Malta når du drar😆gleder meg til kolleksjonen kommer ut🙈🙉🙊

    11. Det ser herlig ut! Har alltid ønsket å dra til Italia😱 Du er heldig som skal dit:) Skal til Kreta i år. Samme sted som i fjor. ELSKER det stedet❤️

    12. Når reiser du? Hvilken tidsperiode? Jeg skal selv på språkreise til Malta i sommer så hadde vært gøy å vite om vi var i samme periode!!

    13. Heldig du er, har hørt at malta er et veldig fint sted å dra på ferie, leste et sted at man kan kjøre båt inn i en cave. Jeg ville valgt å reise til Australia eller Hawaii

    14. Jeg og en venninne skal til Malta samtidig som deg og Tuva. Hadde vært fint å bli kjent med dere, ettersom dere virker utrolig hyggelige begge to♥

    15. Vært i Grado, kjempe fint der! Badeland er veldig fint og være på, når dere er lei stranda😅 Det er utendørs og sist jeg var der var det en sklie og et par stupebrett👌🏻
      Kos deg💎

    16. Hei! Vi skal dit den 22.Juni, og skal være der i 2 uker. Men det er jo ikke sikkert vi treffer på hverandre nei, ha det fint i Malta du også 🙂

    17. Du må kose deg masse på språkreise og jeg håper du får en fin opplevelse❤️Har du vært i Kreta? Skal der i juni😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg