SNEAK PEEKS

Hei

I dag våknet jeg til dårlig vær, regn og vind. Egentlig var det like greit ettersom at jeg skulle sitte i bil i noen timer. Som jeg har blogget om, så dro jeg til Kragerø men familien på torsdag for å besøke mer familie. Vi har spilt spill, gått tur, vært i byen og spist mye påskekos. 

I dag tidlig la jeg ut et portrettbilde på instagram der jeg fikk mange spørsmål om hvor “toppen” jeg hadde på meg var fra. Det er faktisk ingen topp men en kjole. Det er et plagg fra den kommende kolleksjonen min med WOW. Jeg kan ikke legge ut bilde av hele kjolen, men tenkte de var kult med et lite “hint” av kolleksjonen.  Det finnes faktisk flere bilder på instagram, både WOW (@wowandme) og min bruker (@jenniefashion) med “sneak peeks” på kolleksjonen. Som sagt kommer den ut i uke 20 og jeg gleder meg som en gal. Jeg klarer ikke velge et favoritt plagg, digger bare alle!


Det er siste fridag for meg i morgen og da skal jeg faktisk jobbe med skolearbeid…huff. Men det må gjøres da:-) 

Følger du meg på IG?

Klem Jennie

 

26 kommentarer
    1. Her i Oslo har vi faktsik fri til Onsdag! Ja, jeg følger deg på IG. Kommer du til å ha en VIP-lansering som du hadde denne gamgen også? Kunne blitt såå kult hvis du hadde kommet til Oslo vity og vi fikk møte deg☺️☺️

    2. Azize: Wow vil nok kunne svare mer på dette enn meg akkurat nå, men håper på å få møte minst like mange som ved forrige lansering, det var veldig koselig <3

    3. Nei, har ikke insta men følger deg på snap❤️😋Kan VIP lanseringen av kolleksjonen komme til Bergen siden det var Oslo sist? Har sååååå lyst å møte deg💘❤️💖💕💗Fine bilder, gleder meg vilt til kolleksjonen kommer ut😋

    4. Ja jeg følger deg på ig
      Du leger ut mangen fine og inspirerende bilder der
      Gleder meg til å se koleksjonen(og til å kjøpe noe^_^)

    5. Gleder meg skikkelig til din nye kolleksjon! Kan du ha vip lansering igjen? Var på den forrige og det var så gøy å møte deg!

    6. Jeg gleder meg skikkelig til kolleksjonen din kommer ut❤️😽 Jeg skulle gjerne ha fulgt deg på insta man får det ikke før jeg blir 13, men det er bare noen måneder til heldigvis👍 Men du har utrolig mange fine bilder på bloggen din som jeg kan se på👌😘 Love u Jennie❣

    7. Bare lurte på om du er helt ferdig med å designe alle plaggene som skal være med i kolleksjonen ? Gleder meg kjempemye til kolleksjonen kommer ut i uke 20 💜💖Har skikkelig lyst til å kjøpe noe fra den 😊❤️💖💜💖😊Elsker bloggen din 😊❤️💜💞💓💚💕💙💗STÅ PÅ VIDERE 👍

    8. Har ikke IG!!! 😭😭😭 så kanskje du kunne lagt ut noen bilder av det siste du har posta? ❤️
      Gleder meg minst like mye som deg til kolleksjonen kommer ut!!!!! 😍😍

    9. Ja💕 Jennie Sofie, du vet det sikkert allerede, men du er kjempefin. Både på utsiden og på innsiden. Ønsker deg en fin uke😊

    10. nei, jet får ikke følge deg:( Du har blokert meg for en eller annen grunn. synes ikke det er noe gøy, siden jeg elsker deg så mye! Jeg er en av de som altid støtter deg i komnetarfeltet!(hvertfall da jeg fikk følge deg) håper super duper mye at du ser denne komentaren og tar deg til til å unblocke meg på instagran<3 (ig:kjerstirye)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg