Trist det er over, men glad for at det skjedde

Hei
Da sitter jeg på flyet på vei hjem fra Gran Canaria. Flyet ble forsinket i 5 timer så kommer hjem ganske seint. Ble litt lei meg fordi jeg trodde jeg ikke fikk blogget i dag heller, men så var det nett på flyet! Jippi!
Gårsdagen var helt fantastisk. Vi kjørte rundt øya og oppdaget så mange nye steder jeg aldri har sett før. Vi var blant annet og tok bilder i sanddyner og på en superfin strand. Gleder meg til å se bildene. Jeg synes det er ganske trist at turen er over, men veldig glad for at den skjedde. Hele “crewet” har vært fantastiske å reise med.
Etter vi så og si hadde kjørt rundt hele øya gikk vi ut og spiste tapas. Super godt! Siden jeg ikke har noen bilder fra shooten og ikke fått lastet inn på data blir det noen mobil bilder.

 

Har ditt fly noen gang blitt forsinka? Hvor lenge?

Klem Jennie

 

 

18 kommentarer
    1. En gang ble flyet mitt forsinket 1-2 timer, men det var ikke så lenge da. Håper at du hadde kjempefint i Gran Canaria!

    2. Vet ikke helt hva som er det lenste. Kanskje 2 timer? Aner ikke 😉 så fine bilder<3 du er så pen og snill Jennie<3 Digger deg

    3. Ja, det ble forsinket i 4 timer ca.
      Da var jeg på vei til Orlando i FloRida.
      Har du noen gang vært i FloRida???
      Klem fra Lisa som elsker deg høyt og er din aller største fan.

    4. Skulle fly hjem fra 🇺🇸 en gang , men kom bare til Amsterdam.. Det var den tiden det var askesky fra Island, så ingen fly gikk.. Vi ventet på flyplassen i 2-3 dage, men så valgte vi å ta tog hjem i 10 timer og deretter kjøre i 12 timer.. 🙁 haha
      Men ser ut som du har kost deg masse!

    5. Jeg flyr nesten aldri og de gangene jeg har gjort det har det ikke vært noe forsinket.😀👍 Bra at du koste deg og at du har fått tatt fine bilder💗😘 Kos deg resten av påsken☀️🐤🐥🐣🤗 Love u Jennie❤️

    6. Flyet jeg skulle ta ble forsinket 3,5 timer, og jeg skulle i dåp klokken 9 om morgonen, og flyet landet 3 på natta😁😁

    7. Så stilig! Tenker det var superkult å ta bilder på nye steder, så i hvertfall veldig fin ut! Ha en fin tur hjem❤️
      Har vært på noen fly som har vært forsinket, men det jeg husker best er da vi skulle hjem fra Mallorca en gang. Da satt vi inne på flyet i over 2 timer fordi de hadde rotet bort nøkkelen til gaten, så de ikke fikk låst ut flyet. Det var en ganske varm opplevelse for å si det sånn😅

    8. Vi hadde sånn transitt i Istanbul, så ble flyet vårt kansellert. Det var skikkelig kjipt. Men flycrewet spanderte et 5-stjernes hotell på alle passasjerene!

    9. Jeg skulle ta fly ifra Spania til Trondheim og det flyet vart 4 timer forsinka men etter de 4 timene måtte vi vente 2 timer inne i flyet før det lettet, men alle i flyet fikk gratis is så da vart det en bra reise allikavel.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg