PASS DEG, DU KAN DØ!

Hei

I helgen var jeg jo i Bodø og mange har spurt litt hvordan det var der. Som Jeg allerede har blogget kommer jeg til å legge ut mange bilder i fra dagen, men kan jo fortelle litt ettersom mange har spurt om hva jeg gjorde i Bodø. 

Det var Vinterfest på kjøpesenteret City Nord. Dagen før jeg var der hadde “The Main Level” hatt konsert der og på lørdagen var Thea som vant MGP Junior der og så var jeg der også. Thea hadde konsert og jeg hadde “show” (ikke jeg som valgte det ordet altså, he he) En times tid før jeg skulle på scenen la senteret ut et bilde hvor de som ønsket kunne stille spørsmål til meg og så skulle jeg svare på en del av de som ble kommentert under dette bildet. Det kom inn over 400 spørsmål, noen like spørsmål også selvfølgelig. Det var mange spørsmål jeg ikke har svart på før og jeg fortalte om noe av det kleineste jeg har opplevd og også om min største frykt, det å være redd for ulykker. Jeg er nok en person som er litt ekstra forsiktig og ser meg for et par ekstra ganger før jeg går over veien, ikke går og ser ned på mobilen når øynene bør følge med på det som skjer rundt…..man kan jo dø. Så det jeg kan beskytte meg mot forsøker jeg å beskytte meg mot,  men jeg flyr jo selvom jeg ikke er noe glad i å fly og kanskje litt redd også.

Rakk ikke møte The Main Level men veldig koselig at de la igjen en liten hilsen til meg 🙂

Etter å ha svart på en del som de fremmøtte lurte på så hadde jeg en challenge hvor 6 stykker kom opp på scenen og konkurrerte om å få en kjeks fra panna si og inn i munnen uten hjelp med hendene sine og kun ved hjelp av ansiktsbevegelser. Jeg hadde tre premier der den raskeste fikk et gavekort på kr 1000,-  til å bruke på City Nord og andre og tredjeplass fikk et gavekort hver på kr 500,- til å bruke hos WOW. 

Deretter ble jeg flyttet over til andre siden av senteret hvor det var signering og foto. Jeg hadde signaturkort som senteret hadde trykt opp til meg og noen takplakater som de hadde hengende på senteret også. Det samme hadde “The Main Level” også hatt og også Thea. Signeringen tok en drøy time og jeg fikk møtt mange herlige mennesker. Skulle ønske jeg hadde hatt mer tid til hver og en av dere, men etter dette var jeg også så sliten at jeg nesten dro rett tilbake til hotellet. Armen min er ikke vant til å signere så mye på så kort tid så dagen etter hadde jeg faktisk kramper i hånda og armen, he he. 

Beklager overskriften til dere som syns den var teit, men jeg ville teste ut og nesten bevise noe samtidig som jeg har et spørsmål? Hvorfor er det slik at blogginnleggene med de “dummeste”, “mest negative” og “sjokkerende” overskriftene får flest lesere. Liker man bedre å lese om dette enn de positive tingene? Jeg kommer i hvertfall til å fortsette å skrive om mitt liv og mine dager. Om jeg en dag er på tivoli med mange venner og har det gøy, men senere  samme dag blir “hunden min” ( har ikke hund, men for å gi et eksempel) påkjørt og most, så ville ikke mitt innlegg mitt fokusert på den negative biten. Overskriften hadde i hverfall ikke vært “Hunden min most utover asfalten” men eventuelt “En trist dag”

Hva liker du å lese om?

Klem Jennie

20 kommentarer
    1. I just so love every your blog post, specialy when you have great news and when you are happy for your day, love to read when you are truly happy and when you describe your good emotions. Also I like very much when you write facts about yourself❤✨ You have so good writing skill👍😊 And you are very adorable sunshine☀❤

    2. Jeg liker det du skriver om💖synes ikke det er negativt eller hva det enn nå var😉jeg synes du er flink og at du bare skal fortsette med det du holder på med…hvis det er noen som synes det/den er rar😁jaja man lever bare en gang😝 og sometimes:shit happens😏😅❤️

    3. Det er uansett bare bra å se seg nøye om og være beredt i steden for å ta en stor risk❤️ (Det jeg kommer til å skrive nå kan kanskje høres litt skremmende ut men det er bare et eksempel….) tenk hvis du døde bare sånn plutselig, fordi du ikke så deg til sidene, og alle i Norge hører at du har blitt skadet/(drept) da tror jeg at folk som følger deg på sosiale medier og venner ville blitt så lei seg og familien din tillegg …😕 bare et lite eksempel😶p.s stooooor fan✨✨✨

    4. Du ser ut som en veldig snill og hyggelig person☺️
      Du skriver om viktige ting som får andre til å se opp til deg, og når du da er en det er vært å se opp til, så er det jo helt perfekt.
      Siden mange hører på deg og dine meninger, er det bra du skriver sånne ting som alle burde både bli flinkere til, og passe på. Når du formidler at noe er viktig uten at det er konkret, tenker alle over det uten å kjenne at de blir truffet.
      Du er en kjempekul blogger og person😊
      Hilsen Elise

    5. Jeg elsker å lese om alt du skriver med mindre du er lei deg for da blir jeg også det, men det er fint at du vil dele det med oss👌😘 Love u Jennie❣

    6. Jeg liker å lese ALT som handler om deg!! Jeg følger med på bloggen hver eneste dag og det kommer jeg til å fortsette med!! Jeg savner veldig at du var i Bodø og kom gjerne tilbake<3
      Utrolig koselig at du ville legge ut bilde av oss to på instagramen din<3
      Det gjorde meg utrolig glad<3
      Savner deg veldig Jennie Sofie og håper vi møtes snart igjen<3
      Klem<3

    7. masse forskjellige ting, men jeg har et spørsmål: Når kommer den videoen der du snakker engelsk?
      Gleder meg noe sykt til den kommer ut.
      Elsker deg Jennie Sofie.
      fra Lisa som elsker deg veldig høyt

    8. Du var heldig som fikk møte Thea<333 <3!
      Love u and Thea!!
      Håper jeg møter dere en dag!!!!!
      Klem Anisa<3

    9. Jeg synes det er greit å ha positive overskrifter!
      Jeg rakk ikke møte deg på city nord, når du signerte… Men jeg så showet med deg og jeg synes du virker veldig hyggelig❤️ Så deg også på Urban og ved Coop Cafeen<3

    10. Jeg lurer på det samme. Prøver selv å finne balansen mellom negativt og positivt. Virker som folk liker å lese om andres negative liv. Så nå vil jeg heller skrive sammen med døtrene mine om våre dager <3 Sjekk det gjerne ut:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg