CAN`T WAIT!!!

Hei

Som jeg skrev i går så filmet jeg en video og det var “månedens favoritter for februar!” Fikk ikke gjort en for januar så var glad da jeg fikk filmet en for februar. Jeg har hatt en del favoritter denne måneden, så jeg tror flere av mine faste følgere og lesere vet hva flere av tingene er.  Nå har jeg egentlig ikke tid til å skrive mer ettersom jeg må gjøre en norsk lekse som skal levers i kveld. Nå er det heldigvis snart helg og neste uke har jeg “jobbuke”. Det vil si at jeg jobber et sted en uke i stedet for å være på skolen. Tror uken kommer til å gå fort, så  blir det Bodø neste helg. Etter det skjer det enda noe morsomt!!! Can`t wait!!!!

Minner også om at jeg har fått meg offisiell snapchat, så kommer til å snappe mye når jeg er på reise. Min snap er @jenniesofiesnap


 

Hvis du kunne valgt et sted å jobber for en uke, hvor hadde det vært? Hvor som helst!

( Snart skal jeg også filme spørsmålsrunden jeg tidligere har blogget om. Trykk her for å komme til innlegge om du har noen spørsmål til meg som du vil jeg skal svare på)
Klem Jennie

29 kommentarer
    1. jeg har også jobbuke neste uke 🙂 vi skal være 2 dager på hospitering på en skole og 3 dager i jobb!

    2. Har hatt både jobb uker og dager når jeg gikk på ungdomskolen. Da jobbet jeg blant annet på nille, der var det kjempe kjekt! Håper du får en kjempe kjekk uke, du må glede deg 🙂 Hvor skal du jobbe?

    3. Når jeg hadde jobbuke(i fjor) var jeg i en 1. klasse<3 og det kunne jeg tenkt meg til å velge igjen(eller barnehage, hvor jeg har jobbet 2 ganger på OD) Men hvis jeg kunne velge helt fritt, ville jeg jobbet på ett hotell som reiseleder for Star Tour eller Ving! Altså de som er på hotellet og har aktiviteter og sånn. Bare fordi jeg savner varmen og elsker å reise til "syden"<3 haha

    4. Vi skal også ha en jobb-dag i steden for skole, men det er i april eller mai. Vi skal bare jobbe i tre dager da😊Du måtte bare skrive hvor som helst?😂 Hahah, jeg aner ikke. Lenge siden jeg har vært på ferie i varmere strøk såå..
      Jeg vet ikke hva jeg vil bli når jeg blir eldre! Det er så mange alternativer og det dukker stadig opp flere! Drømmen min er egentlig å reise rundt i verden å ta bilder. Kanskje ikke det beste jeg kan drive med. Men det er hvertfall noe jeg elsker, oppleve nye ting 🙂
      Det slo meg akk at ikke dette hadde noe med spm ditt å gjøre..

    5. Wow, et bakeri eller starbucks❤️❤️ Måtte også gjøre masse lekser i dag, fordi jeg har vært på vinterlyd først på mandagen også konsert i konserthuset på tirsdagen etter det var jeg i bursdag rett etter skolen i går!! Hektisk men gøy✨ Også har jeg hatt syyyyyykt mange prøver skal til og med ha en i morgen!!! Men i hvert fall lykket til med jobben da😘

    6. Jeg ville enten jobbet i en dyrebutikk eller dyrebeskyttelsen, en barnehage eller en klesbutikk❤️👌 Dyrebutikk eller dyrebeskyttelsen siden jeg er så utrolig glad i dyr, barnehage siden jeg er veldig glad i å være med småbarn og leke med du og sånt og klesbutikk siden jeg er veldig glad i å brette klær, se på nye klær og designe antrekk❣👗🐶👭👶🏼😻 Hvordan jobb er det du skal ha egentlig?🤓 Kan godt hende du har sagt det før men jeg bare ikke husker det nå…🙀😹

    7. Hvis jeg ville kunne jobbet et sted i en uke ville jeg nok valgt å jobbe på et bakeri, i en bokbutikk eller på en kunstskole! Du da?

    8. jeg lurer på om du kanskje kunne hatt “jeg ringer dere” video?
      (at vi skriver tl.f nummeret vår i kommentarfeltet, så trekker du noen som du ringer…)
      så det på en video, og det hadde vært kult om du hadde fått det til! 🙂 <3

    9. kornelija: Kommer aldri til å be folk skrive sitt telefonnummer så andre kan se det. Det har hendt at andre har ringt og latet som de har vært meg, så derfor gjør jeg det enkelt og ringer ingen.

    10. Jenni, du er mit største forbilde.
      Du er den fineste personen jeg vet om…
      Du er så snill, og du er sikker et stort forbilde for menge.
      Jeg håper jeg får møte deg igjen❤️
      KLEM VERDENS STØRSTE FAN❤️

    11. Jeg tror jeg ville prøvd å få meg jobb i no media greier, fordi det ser ekstremt gøy ut!😆 IG: @itslivhelin

    12. Kan du lage en ny header, med et faktisk bilde av deg. Uten all slags mulig filter og retusheringsgreier. Det er veldig upersonlig, flatt og merkelig.

    13. Heidi: Jeg har ikke laget headeren selv, men jeg er kjempefornøyd med den. Hun som laget den er veldig flink syns jeg. Send meg gjerne en header du, som du mener er bra.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg