Snakke engelsk!!?

Hei

Da jeg i dag satte meg for å filme en video til dere kom jeg til å tenke på det, “Er det bare norske som ser på videoene mine?”. Jeg gikk derfor inn på youtube kanalen min og lette litt rundt for å se etter svar og til slutt fant jeg det. Den største dele som ser videoen mine er selfvølgelig norske men videoen mine sees flere steder i verden faktisk. De mest “populære” stedene som det stod på youtube, er Norge og Sverige. Ikke så rart siden begge landene forstår hverandre ganske godt. Men også Danmark, Spania og USA. Jeg ble ganske overrasket, men veldig glad. Det å se at flere liker videoen mine. Jeg tenkte derfor at det hadde vært kult at jeg snakket engelsk i noen av videoene mine. Jeg er jo ikke noe engelsk, men tar jo språkret på skolen. Jeg får også kommentarer fra mennesker fra andre land som leser bloggen og bruker googleoversetter for å forstå det jeg skriver, men det hadde vært gøy om disse også kunne sette seg ned, se videoen mine og faktisk forstå. Hahaha!

 

Synes du jeg burde gjøre noen videoer på engelsk?

Klem Jennie

76 kommentarer

Siste innlegg