UFORGLEMMELIG SOMMER

//annonselink

Hei

Nå har jeg nettopp sittet og sett på kalenderen min for tiden fremover og jeg tror faktisk at det vil gå veldig fort til sommerferien. Nå er det jo snart mars måned og jeg skal som jeg tidligere har fortalt ha arbeidsuke før påskeferien som det heller ikke er så lenge til.  Når påsken er over kommer april som er en måned jeg er veldig glad i, særlig om det blir skikkelig vårvær og i mai er det håndballcup og konfirmasjon. I denne tiden er det også noen oppdrag jeg skal på og mye spennende som skjer, som jeg vil blogge om når tiden er inne for det. 

11-13 mars drar jeg til Bodø og noen dager etter det setter jeg meg på flyet til varmere strøk for noen spennende dager. Husk å følge meg på Snapchat om du vil ha hyppigere oppdateringer om hva jeg gjør i løpet av dagene mine. ( Snap: Jenniesofiesnap)

Hvorfor jeg gleder meg veldig til sommeren er jo også språkreisen jeg skal på i sammen med Tuva. Vi reiser tidlig i sommerferien og det er så herlig å tenke på at ferien får en slik start. Ella og jeg reiste også tidlig i ferien i fjor og det gjorde også at nedtellingen ble kortere, he he 🙂 Mange spør meg om det fremdeles er muligheter for å melde seg på språkreise denne sommeren, og det er det. Helt frem til midten eller slutten av mars måned kan man melde seg på , det lureste er å ta kontakt direkte med EF.  Trykker du //HER får du mer informasjon og kan komme i kontakt med dem også. 


 

Jeg har fått mange kommentarer i fra andre som skal på språkreise denne sommeren, både til Malta og til andre steder. Flere av dem er like gamle som meg og bruker konfirmasjonspengene sine på en slik reise eller har fått reisen i gave på forhånd, en veldig fin gave å gi til seg selv eller å få i fra familie. Det er i hvertfall et minne for livet. Kommer aldri til å glemme sommeren min med EF i Brighton i fjor sommer.

Denne sommeren blir det Malta og jeg gleder meg veldig til masse sol og varme, hav og basseng. Noe som sikkert vil være ekstra deilig etter undervisningen.

Jeg har også flere videoer på min Youtubekanal hvor jeg har svart på spørsmål om reisen min i fjor. Trykk //Her for å komme til kanalen min på Youtube. 

Jeg har også en spørsmålsrunde på bloggen som jeg snart skal svare på, om du trykker //Her kommer du til innlegget hvor du så kan stille spørsmål i kommentarfeltet. 

Liker du best sydenferie eller storbyferie?

Klem Jennie

 

 

20 kommentarer
    1. Eg og elsker april litt fordi eg har bursdag da men og fordi det blir varmere
      Har egentlig aldri vore på storbyferie så må nok si sydenferie er best( elsker å dra til Kreta)
      I sommer skal vi reise til Oslo for storebroren min skal på norway cup var der i fjor også det var veldi gøy

    2. Jeg vet ikke helt, tror ikke jeg har vært på storbyferie før?!!?! Men jeg reiser i hvertfall veldig ofte til Spania og til andre land sånn som, Thailand, Den Domenikanske republikk(dom rep), Egypt(men har bare vært der når jeg var liten), India, London og masse annet!❤️❤️❤️
      Jeg ønsker i hvertfall å dra på en sånn EF tur, men jeg lurer litt på hvor lenge du kommer til å holde på å reise rundt med EF turer?(kanskje du kan ta dette spørsmålet til de “andre spørsmålene”på bloggen…😘

    3. Jeg vet ikke om jeg klarer å besteme meg for det er jo godt med sydenferie og bade og kose seg på stranda i varmen og spise is.❤️🍦🏊☀️ Men det er jo også kjempe gøy å være i byen og kunne shoppe og finne på masse gøy💗🌆 Så jeg tror det nok må bli fifty fifty😄

    4. Jeg vet ikke, men elsker å dra til syden. Det er lizzom noe med stemningen der, og det elsker jeg. det er så koselig å dra med min nydelige familie til syden. Det blir sikkert veldig gøy i Malta. Skal du ha me deg foreldrene dine? For det hadde ikke jeg turt ;-). Ha en fin slutt på helgen, fine Jennie<3
      Klem<3

    5. Hei Jennie❤️
      Kan du legge ut et innlegg om hvordan nye bloggere son som meg skal få mange følgere/lesere på bloggen og hvordan du skaffet deg et kult bloggdesign fordi jeg elsker bloggen din og bloggdesigne ditt og jeg vil gjerne ha noe av det samme bloggdesigne❤️😊⭐️
      Klem Emma💗

    6. Jeg liker best sydenferie;) alt som har med sol og varme å gjøre er herlig<3 men jeg liker også storbyer!

    7. Hei Jennie jeg glemte og si om det innlegge om at det hadde vært fint hvis du skrev om hvordan du ble modell for wow også
      Hilsen Emma litt over i kommentarfeltet❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg