MEMORIES

Hei

Nok et antreksinnlegg her på bloggen. Har hatt noen av disse nå og jeg liker det. Elsker å sette sammen forskjellige antrekk, ta bilder ute, deretter skrive innlegge og legge til bilder. Jeg bare eeeeeelsker jakker, spesielt til våren. Da er det lett å slenge på seg en tynn jakke over et stilig antrekk. Jeg har ikke sett det før nå men jeg har en del kule jakker som jeg fint kan bruke til våren. 

Dette antrekket synes jeg er utrolig stilig og kult. ” All black” under men slenger på en lys jakke og noen lyse sko for litt kontrast. 


Denne jakka bringer faktisk tilbake en del minner. Dette var en jakke jeg kjøpte i Stavanger i fjor under Vinterlyd turnéen og brukte den så og si hele tiden. Hver gang jeg har den på tenkter jeg på alt jeg opplevde under vinterlyd og alle de fantastiske menneskene jeg ble kjent med. I tillegg fikk jeg tilbringe tid med gode venner jeg ellers ikke får vært med.En opplevelse for livet.

Derfor en liten tb i bilder <3

 

Skal du se en av konsertene til Vinterlyd i år?? Hvor??

Klem Jennie
 

34 kommentarer

Siste innlegg