HVA SA DU??

Hei

I dag har jeg hatt besøk av Ella og vi tok oss tid til å filme en ny “Challenge” til dere. Denne gangen ble det “Whisper Challenge” som går ut på at man skal ha på seg headset med full musikk, og man skal gjette seg til hva den andre sier til deg. Hahah! Det ble en del missfortåelser og tull, men det var bare morsomt. Videoen kommer jeg nok til å begynne å redigere så fort som mulig, men kan tippe den kommer ut i løpet av uken. 

Ellers i dag har vi eller gjort litt forskjellig. Blant annet vært i butikken og spilt spill. Du kan se mer av det på snappen min “jenniesofiesnap” der jeg har delt noen videoer fra dagen. Kanskje det også kommer en teaser fra videoen<3

Har du tips til andre “Challenges” jeg kan gjøre??

Klem Jennie

26 kommentarer
    1. Dere kan ha sånn at den ene har bind foran øynene så skal den andre mate den med bind for øynene. Da kan det være både god og ekkel mat. Som f.eks makrellitomat eller ketshup.

    2. Hei Jennie Sofie. Kan dere ha mixed make up challenge. Det er at man skriver sminke produkter på lapper legger det i en skål og skriver steder på fjeset og legger det i en annen skål.
      Håper at du gjør det i neste episode. Og at du sier navnet mitt da. Hilsen Hedvig:-)

    3. Chubby bunny challenge, pizza challenge, say anything challenge, smoothie challenge, warheads challenge, yoga challenge, guess the flavour challenge, kylie jenner lip challenge, cereal challenge osv… Lykke til!

    4. Kan du lage en Eat or wear it challenge?? Du er så inspirerende jennie !!👌🏽❤️Stå på ikke gi opp bloggen din! Hilsen:Abira på 11

    5. Gleder meg❤️😘
      Du kan lage:
      Chubby bunny
      7 secend challenge- Går ut på å skrive ting dere kan gjøre (ikke for lett og ikke for vanskelig) og så skal dere ta tiden på om den ene kan gjøre det på 7 sekunder. Da får dere poeng
      Draw noun challenge-Går ut på at dere skal skrive substantiv på lapper, og så skal dere trekke og tegne det står på lappen. Og så skal dere spørre noen eller oss (avstemning på kommentarene) på hvem som ligner mest og er finest. Så er det om og gjøre å få flest poeng
      Håper du kan bruke noen av de forslagene. Håper på svar på hva du synes. Ha en fin uke fine Jennie❤️❤️❤️❤️

    6. Det er en challenge som går ut på å spise 2bananer fort også drikke 1liter ca sprite etterpå, ikke så veldig for du spyr etter det så….(du burde ikke gjøre den😶det var uansett bare en jeg kom på😏)

    7. P.s når jeg så den nyeste snappen du la ut(så den for ca 5timer siden) og så at du og Ella skulle ha the whisper challenge, så tenkte jeg at det var litt sykt…. Fordi før jeg så den snappen, så hadde jeg tenkt på om du en gang skulle ha the whisper challenge med en venn og da tenkte jeg på Ella siden du har gjort så mange andre challenger med Tuva!❤️❤️

    8. Hei Jennie elsker bloggen din❤️
      Jeg tenker du kan ha en sann taco/mat challenge✌🏼️😉
      Det går ut på att du har en taco lefse og så har du masse forskjellig mat på bordet så skriver du opp all mat/tingene på lapper og legger dem i en skål så skal dere trekke 3-10 lapper på hver så tar dere den maten som står på lappene opp på taco lefsa og den som greier og spise opp først og hele vinner😊

    9. Chubby bunny challenge eller eat it or wear it challenge?? Hvilket filmredigerings program bruker du når du skal redigere filmene dine?❤️

    10. 1. Vet ikke om dette er en challenge, men om å gjøre og klare flest triks på trampolina. Eller hvem som har de beste triksene da😊
      2. 10 seconds makeup challenge (eller hva det kalles) som er at man har ti sekunder til å sminke seg. Ti sek til å påføre brunkrem, pudder, mascara osv… Det kan du gjøre alene eller med en venninne!
      3. Noen har allerede skrivd det, men mixed up challenge hadde vært gøy å se deg/dere gjøre!
      4. Vet ikke om dette kalles noe, men har sett at det er folk som har gjort det. Det er at man skal sminke seg med bare leppestift. Det høres ikke gøy ut fordi man må bruke det som blush, øyenskygge og på øyenbrynene osv..
      Håper disse challengene kan gi deg inspirasjon! Ja, jeg er veldig dårlig til å forklare så gjerne lag din egen versjon🙋🏼

    11. 7 second challenge eller jeg ringer deg challenge det går ut på at vi fansen skriver vårt telefon nummer også ringer du noen😘
      Fra Lisa som ELSKER deg Jennie😘

    12. Azize: Jeg vet ikke helt konkret hva du tenker på, men du kan iallefall bruke pic collage, og du kan søke på pic monkey på safari (til picmonkey trenger du Flash)
      Håper det var til hjelp❤️
      Klem fra Mathea

    13. Hva kan man søke på for å finne fine bilder til å henge på veggen som for eksempel det du har på veggen? Jeg har så lyst til å få et finere rom🙌

    14. Hei, E har en challange, men e vet ikke ka den heite<3 Den e sånn : Dere lager på forhånd feks. 5 spørsmål hver i ulike kategorier uten at den andre vet ka spørsmålet er også skal dere stille hverandre mens den ene har på headset med musikk sånn at den personen egentlig ikke hører hva spørsmålet er, det eneste han vet er kategorien.
      Eks. Kategori : Jentenavn Spørsmål : Hvis du ville hatt et annet navn, hva skulle det navnet vert? Svar : Pernille.
      Bare at vis dokke e kreative med spørsmål og kategori så blir det veldig morsomt å se hva dere svarer:) E va ikke så veldig kreativ me eksempelet da men xD
      Håpe du vil bruke challangen, e har gjort den med venninna mi og det var kjempe morsomt å se den senere❤️<3:)

    15. Hei jeg heter Maja
      Lip sync battle hadde vært utrolig gøy.
      Håper dere får til det en gang!

    16. Mixed makeup challenge, pizza challenge, smoothie challenge, diy’s, mystery drink challenge, kylie jenner lip challenge, this or that challenge 😘😘😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg