NOEN TIPS

Hei

Da er det søndag og vinterfeiren begynner offisielt i morgen. Jeg har gledet meg til denne ferien lenge. Ikke fordi jeg skal noe spesielt men jeg skal nye det å ha fri. Hahah<3 Men noe som er typisk meg er å ” sløse” eller “kaste bort” tiden på å slappe av og ikke gjøre noen ting. Det har jeg bestemt meg for at ikke skal skje. Om det da blir at jeg bare en dag går på tur så er det bra. Jeg tenkte defor gi tips til hva du kan gjøre i vinterferien om du også har det nå. 

1. Være med venner. Om det er å dra på besøk til hverandre eller hva så har jeg det alltid gøy med vennene mine. 

2. Dra på kino. Kino er nok fint på en dag det kanskje ikke er så fint vær. Det synes i hvertfall jeg:-) 

3. Om du ikke ønsker å dra langt for å gå på kino kan du jo også ha en filmkveld eller kosekveld med venner. Se på film, lage noe godt eller kanskje spille spill. Spill er veldig populært blandt vennene mine og meg. De har lært meg maaaange morsomme kortspill. 

4. Gå på tur. Jeg synes det er utrolig deilig å gå på tur om jeg har vært inne en hel dag. Få litt frisk luft og ikke tenke på så mye. 

5. Rydd rommet. Hahah! Det høres kanksje ikke så gøy ut men du får da hvert fall gjort noe nyttig. Ryddet rommet mitt i går faktisk og jeg liker mye bedre å være på rommet mitt når det er fint. 

6. Dra på kafé. Jeg synes det er utrolig koselig å dra på kafé med noen jeg er glad i. Bare sitte ned og nyte en god kopp te og snakke. 

Hva skal du i ferien? 

Klem Jennie

 

29 kommentarer
    1. Har hatt ferie skal på skulen i måro:(
      Det hjelper veldig på humøre å ha en uke fri for meg vertfall;)

    2. Vinterferien tar slutt for meg idag, og må på skolen imorgen😞 Kos deg masse Jennie, og nyt det mens jeg kjeder meg på skolen haha

    3. Jeg skal bare være hjemme å slappe av jeg også. Selvom jeg liker å være opptatt☺️
      Alle vennene mine er opptatte i ferien, så har du noen tips jeg kan gjøre for meg selv? Hahaha, jeg høres ut som en loner med mange venner!

    4. Hei! Jeg skal på hytta mi som ligger i Hafjell. Ønsker deg en super ferie videre Jennie det fortjener du.<3

    5. Jeg har dessverre ikke ferie før NESTE uke!!!! 😭😭 du er heldig som har fri i morgen ut uka! 🤗😉❤️

    6. Så fine tips👍😊
      Jeg skal egentlig ikke så veldig mye spesielt, men til tirsdag skal jeg til Gautefall Skisenter å stå på slalom💗 er veldig dårlig til å stå på slalom, men jeg synes det er super gøy💙😂

    7. Ikke så mye planer. Har ikke ferie nå. Fine tips du hadde. Har ikke vinterferie før etter påskeferien!

    8. Hei, hvor lenge skal du være i Malta på språkreise? Og hvilken dato reiser du? Kan du ha en pakkevideo til Malta ca 2/3 uker før du reiser?

    9. Jeg liker å lese bøker i ferien, henge med venner, dra på shopping, gjøre litt lekser og øve til presentasjoner, se på netflix og slappe av.

    10. I helga skal jeg på hytta med broren min, mamma og stefaren min<3
      Gleder meg veldig<3
      Håper du får en fin ferie <3
      Klem<3

    11. Min ferie er slutt nå😭
      Jeg har vert på Isac Elliot konsert og jeg så dei når du og Isac kom inn på Grand hotell og jeg hadde virkelig lyst til og gå bort til dei og si at jeg vil VIRKELIG ikkje at du skal skutte og vere blogger 😭 Men jeg var mitt i klynga så jeg fikk ikkje tatt bilde med Isac en gan ( jeg sto innanfor det bandene ) Men JENNIE SOFIE JEG ELSKER DEI OG ARBEIDET DITT❤️❤️❤️ Du betyr virkelig mye for mei vêr så snill. JA DET ER NOEN DER UTE SOM IKKJE KLARER OG TENKE SKIKKELIG MEN DET ER FLERTAL JENNIE, DET ER FLERE SOM ELSKER DEG EN KAN DEI SOM IKKJE LIKER DEG❤️ Håper du likte kommentaren for denne kom ut av hjertet mitt🎀🎀

    12. Har hatt vinterferien min……😓 jeg skal også på skolen min i morgen men har hatt en fin ferie❤️
      Kos deg masse, håper du får den fantastisk😎

    13. I Bergen er vinterferien og påskeferien slått sammen så har ikke før senere:( har over 2 uker da:)

    14. Jeg kommer til å dra på kino og selvfølgelig lese bloggen din kan aldri ha ferie fra bloggen din Jennie😘😂
      Jeg skal være hjemme og kose meg😘
      Klem fra Lisa som elsker deg høyt Jennie😘😘😘😘😘😘😘😘😘🎿

    15. Jeg skal på hytta og på en annen hytte til en kamerat av faren min. Kos deg masse i vinterferien, ønsker deg alt godt😘 Klem ❤️

    16. Så heldig som har vinterferie nå! Jeg begynner ikke på min vinterferie OG påskeferie før i mars! Kjipt å se dere andre ha vinterferie, men jeg får nok bare nøye meg med det!
      Mitt tips å ha en Gamenight! Inviter et par venner, og be dem ta med sitt favoritt spill. Da får man masse tid til å spille ulike spill, men mye latter og morro!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg