VALENTINES TIPS

Hei

God fredag! Denne uken har gått utrolig fort. Det var jo nettopp mandag. hahaha! Til søndag er det Valentines dagen og jeg tenkte det hadde vært koselig å gi noen små valentinsgaver til venninnene mine. Jeg synes det er utrolig gøy å lage smågaver til slike anledninger og i tillegg blir de så glad. Det er utrolig lett men også utrolig søtt og koselig. Her er de små gavene jeg ga til noen i år. Kanskje du finner TIPS eller IDEER til noe du vil lage til noen du er glad i for valentinsdagen. Jeg har kjøpt inn ting på TGR og Nille. Posene er kjøpt hos Panduro.


I fjor tilbrakte jeg Valentinsdagen med venninner og vi overnattet. I år er Valentines dagen også lagt på morsdag og en søndag. Så det blir nok ikke overnatting med venner men kommer nok til å kose meg med familie. Jeg har heller ingen Valentin så…. He he he<3

Har du en Valentin? 

Klem Jennie 

13 kommentarer
    1. Om jeg har en valentine? njaa. “en liten en” kanskje. Det er litt nytt enda på bli kjent fasen- så vil ikke gjøre noe stort ut av det ^^
      Flott tips.

    2. Hei!
      Nei jeg har nok ingen Valentin♡
      Jeg setter stor pris på innleggene dine fortsett med det.
      kan du stikke innom min blogg da hadde jeg blitt glad

    3. Hei Jennie. Lurte på hvilken str. du hadde i den grønne jakken fra Junkyard. Har tenkt å bestille den, men vet ikke om jeg trenger xs eller s (har omtrent samme former som deg)
      Håper på svar 🙂

    4. De var fine! Venninnene dine blir nok kjempeglad 🙂 Jeg synes selv det er veldig artig å lage ting selv, som folk har glede av. Men denne gangen ble den en Valentinsgave fra Kremmerhuset, der det var pakket fint inn en kopp som sto “du er den beste” på, sjokoladehjerter oppi koppen, og en pinne med sjokolade på. Tror det er sånn som blir utblandet sjokolademelk om man heller varm melk oppi en kopp. Synes i hvert fall det var en tipp topp gave! Søt var den også 🙂
      Denne valentinsdagen feirer jeg med typen min, og seinere med min mor ^^

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg