PÅ TUR I DAG TIL……

Hei!

Ahhhhhh, da har jeg endelig fått satt meg ned etter en travel men supermorsom dag. Det begynte med at jeg måtte stå opp kl 06.00 fordi jeg skulle møte opp på skolen 07.15. Jeg og mange flere fra skolen skulle nemlig til Kongsberg ettersom det var vinteraktivitetsdag i dag. Jeg var der i fjor også. I tillegg hadde jeg skikkelig lyst til å stå på slalom, siden jeg ikke har gjort det i år. Bakken her jeg bor er helt “ødelagt” så det var bra jeg valgte å dra til Kongsberg. 

Siden jeg ikke står så mye ellers måtte jeg selvfølgelig låne utstyr. Jeg fikk kjørt mange morsomme løyper. De som var utrolig bratte, de med flere hopp og skogsløyper. Den første skogsløypa vi fulgte var litt mislykket. Vi kjørte helt til vi kom ut av skogen og endte ved en grus vei. Da var det bare å ta av skiene og begynne å gå langs veien i håp om å finne tilbake til bakken. Det gjorde vi nok etter enn 10 minutter. Hahahaha! Etter den turen ble vi ganske slitene så vi gikk inn å spiste før vi kjørte noen ganger til. Så utrolig gøy!

Så var det bussturen hjem igjen der jeg så og si sov hele turen. Hahahah! Jeg er “kjent” blant vennene mine og sovne over alt. Da jeg kom hjem var det bare å spise noe mat og skifte til håndballtøy før jeg dro på trening. Nå sitter jeg i godstolen og kjenner hvor utslitt kroppen min er. Jeg kommer nok til å kjenne det litt i morgen, men det er verdt det. Har hatt en spennende og morsom dag. 

Står du slalom eller snowboard? Om du gjør begge deler, hva synes du er morsomst?

Klem Jennie

33 kommentarer
    1. Høres ut som en spennende dag! Jeg har aldri stått på snowboard før, men jeg har stått på ski og slalom. Jeg står ski så og si hvert år, men jeg har bare stått slalom to ganger i livet mitt og det var i år. Hahaha! Jeg blir med en venninne opp på Gautefall🎿
      Vet du hvor det er? 😊

    2. Jeg står på snowboard! Jeg prøvde å stå på slalåm men jeg syns det var forferdelig vanskelig!! Haha!

    3. Har stått litt slalom, siden jeg bor i Trysil hvor vi har ganske stort alpintsenter! Synes det er utrolig morsomt, men har ikke alltid tid 🙂

    4. Fine bilder av fine jenter💕 Har stått i Kongsberg flere ganger og er veldig fornøyd med å stå der. Jeg står på slalom og langrenn.

    5. Jeg står på slalom mest og synes det er gøyest også driver jeg å lærer meg snowboard men det er ikke så veldig lett men kjempe morsomt det også😄❤️🏂⛷

    6. Hehe står på begge men er best på twintip/sllom men derfor liker jeg best brett fordi da er det større utfordring

    7. Haha jeg var der idag! Og jeg kjørte samme løypa! Jeg havnet på en byggeplass med nesten ikke noe snø! Og Brattbakken er umulig og kjøre i! Jeg så deg idag!

    8. Så utrolig gøy at du var i Kongsberg, jeg bor i Kongsberg. Jeg pleier ikke å stå så mye på slamo. Men det gjorde jeg første gang i fjor. Jeg skal ditt igjen med klassen siste uke for vinterferien. Så det blir gøy.

    9. Jeg står mest på slalåm, men det er lite snø i Sandefjord 🙁 Gleder meg til ditt neste innlegg på bloggen 🙂 <3

    10. Jeg liker slalom best men har vært hjemme i snart ei uke pågrunn av at jeg var syk, og resten av familien var på slalom for tondager siden😔😔

    11. Er faktisk på slalåmferie nå!! Første gang jeg står, men synes det er utrolig gøy! Har aldri prøvd Snowboard før, det ser så vanskelig ut.. Haha

    12. Hei! Jennie
      Jeg ELSKER å stå på slalom, og gjør det veldig ofte. Er vær uke på skirenn og treninger på vinteren, og det er veldig gøy. Min skole bruker også å ha en aktivitetsdag med slalom ski, langrennski og aking. Men det er i Mars, så det er en liten stund til. Gleder meg:))

    13. Eg har prøvd slalom en gang da jeg var med en veninne på hytta hennes en langhelg. Ble mange blåmerker den helga….haha:-)

    14. Når jeg var i Kongsberg med noen venner så kjørte vi skogsløypa vi å. Vi endte opp ved hyttene også kjørte vi ned en vei der bilene kjører, haha lol. Når vi kjørte den veien endte vi opp ved parkeringsplassen😂❤️❤️Det var gøy da! Håper du også har kost deg❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg