MINIONS EVERYWHERE

Hei

God søndag. I dag har vært en ganske stressende men spennende dag. Det begynte med at jeg våknet litt seint og måtte vare rask med å ordne meg før gjestene til broren min kom. Han feiret nemlig bursdagen sin i dag og hadde bedt meg om å ta bilder. Gjestene kom, det ble mat, pakkeåpning, spill og så kake. Midt i ble jeg spurt om jeg hadde mulighet til å stille opp på en håndballkamp til årskullet over fordi de trengte innbyttere. Jeg hastet med å få på meg håndballtøy for så å gjøre av sted til kamp. Der rakk jeg så vidt å varme opp før jeg gikk ut for å spilte. Det var i hvert fall utrolig gøy. Kampen vant vi og etter så jeg mitt eget lag spille som også vant. Utrolig gøy!

Mathias hadde temabursdag, noe som er vanlig i den alderen. I fjor var det Mario bursdag og i år ble det minions!!! Han elsker minions og har sett alle “grusomme meg” filmene men også “minions” filmen.  Derfor ble det helt klart minions tema.

Her er noen bilder!


Nå blir det deilig med en liten “bursdagspause”. Har hatt feiringer her hjemme nå tre helger på rad. Hva syns du om at jeg har gjort slike “feirings” innlegg med mye dekorasjon, leke tips ol?

Klem Jennie

19 kommentarer

Siste innlegg