LOVE LOVE LOVE

Hei

//Annonselinker

Nå er det siste dagen i januar og februar står for tur. I februar er det jo også Valentines dagen, kjærlighetens dag. Jeg har jo ingen kjæreste så kan ikke forvente meg noen overraskelse, eller mamma har forresten kjøpt en “glad i deg gave” til meg og søsteren min noen ganger. Jeg har også gitt en liten oppmuntring til mine single venninner et par ganger, man kan jo gjøre dagen koselig. 

I dette innlegget får du søte tips til  hva du selv kanskje kan ønske deg til Valentines dagen, eller kanskje du også vil overraske noen. 

 

1. Supersøt blush. Trykk //her for å komme til den

 

2. Denne bodymisten fra Victoria`s Secrets lukter kjempegodt og heter jo i tillegg SHEER LOVE <3. Trykk //her for å komme til den

 

 

3. Body Scrub, Lalicious Sugar Kiss – lukter herlig. Jeg har den også i håndkrem og mange påpeker den gode lukten. Trykk //her for å komme til den

4. Den fineste sminkekosten. Har sett den i flere youtubevideoer, gleder meg til å prøve den ut selv. Trykk //her for å lese mer om den 

5. Små søte hårstrikker og beauty blendere er alltid noe man kan trenge. Hårstrikker forsvinner stadig vekk. Den i rosa er jo supersøt og har i tillegg tilhørende cleaner. 

 
Rosa blender //HER , Sort blender //HER , Sorte hårstrikker //HER , transparente hårstrikker //HER

 

Håper dere likte innlegget med tips. 

Hva syns du om denne type innlegg?

 

Klem Jennie

18 kommentarer
    1. Masse fine ting her, lyst på det meste jeg da 🙂 Trenger en slik beautyblender hvertfall. Valentines day er en koselig dag, selv uten kjæreste 🙂 Ønsker deg en fin søndag Jennie. Klem Emma

    2. Liker når du gir oss tips❤️😘👍🏼 Bra innlegg👍🏼😊🙊Du gjør så mye bra for oss Jennie❤️😘Det elsker jeg, det er så snilt!❤️

    3. Forresten, Hva er egentlig bodymisten? Bruker ikke sminke, er ikke stor nok liksom😉😊Hadde ikke du flere premier igjen av julekalenderen? Isåfall når skal du bruke de!

    4. jeg synes at det er bra du lager sånne innlegg så man kan får tips! jeg liker når du gir oss tips, kanskje du kan ha flere sånne innlegg!? <3
      ha en fin søndags kveld videre! 🙂

    5. Elsker sånne innlegg ❤ jeg har to spørsmål: for det første så lurer jeg på hva slags kamera du bruker 😊💕 det tar sykt fine bilder 😱👌 og for det andre så lurer jeg på om du har fått sponset de tingene på bildet fra Makestyle ?💗

    6. De strikkene blir alltid ødelagte!!! Eller.. ikke ødelagte, men de strekker seg så sinnsykt ut, at de ikke vil sitte ordentlig i mitt tykke hår.. :(((
      Men du, jeg startet bloggen min for en ukes tid siden, og jeg legger ut en del ting jeg gjør på skolen og fritiden, og lurte på om du kunne hvert en engel å stikke innom? Og se hva du syns 🙂 Jeg er amatørfotograf, og studerer for å bli en proffesjonell en, samtidig som jeg lager mange andre ting på skolen.. det siste jeg lagde var ett portrettintervju av venninna mi som ble mamma da hun nettopp hadde fyllt 17 og fordommene rundt det 🙂 Hadde hvert superhyggelig om du orket å lese 😉 Ha en flott mandag!

    7. Kan du ha en spørsmålsrunde Januar/Februar? En stund siden sist :// Liker både videoene dine og bloggen din kjempegodt!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg