IKKE TIL Å TRO

Hei

I dag har jeg faktisk blogget i tusen dager. Det er 1000 dager siden jeg skrev mitt aller første blogginnlegg. Jeg hadde aldri trodd at bloggen skulle bety så mye for meg den gangen jeg begynte å blogge. At den har blitt en så stor del av livet mitt. Jeg hadde vel heller aldri trodd at jeg skulle blogge i mange år. Jeg har jo hatt klassevenninner som har blogget og andre bekjente, men de har ikke blogget så lenge. 

Det er også litt uforståelig at tusenvis av jenter og noen gutter leser bloggen min hver dag. 1000 dager, det er 33 måneder,  og her får du en liten smakebit av bloggen fra start frem til i dag. Ja, klart jeg har forandret meg men hvem gjør ikke det i løpet av 1000 dager. 

Mai 2013

KOKKESKOLE MED LEA

Juni 2013

Sommeravslutning med Jenter

Juli 2013

Sommerferie i Graz

August 2013

September 2013

Selena konsert

Oktober 2013

Kreta i høstferien

November 2013

Juleavslutning med Jenter

Desember 2013

Moteshow med WOW

Januar 2014

Min bursdag

Februar 2014

Intervju med Juliabladet og Isac

Mars 2014

Første Tullete fjortisvideo med Tuva

April 2014

Vinterlyd på Hafjell

Mai 2014

Tuva og meg på 17 mai

Juni 2014

St. Hans med Lea Mathilde på Nesodden

Juli 2014

Tyrkia i sommerferien

August 2014

London med familien

September 2014

Impulsiv jentekveld

Oktober

Høstferie på Hafjell med familien

November 2014

Oslo med Lila

Desember 2014

Juleball på ungdomsskolen

Januar 2015

Vixen Blog Awards

Februar 2015

Tulledag med Lila

Mars 2015

Vinterlyd med beste gjengen

April 2015

Vinterlyd på Hafjell

Mai 2015

Håndballcup

Juni 2015

VG Lista med The Fooo

Juli 2015

Språkreise med de beste jentene

August 2015

Ny tullete sminkevideo med Tuva

September 2015

Lansering av Wow by Jennie Sofie 

Oktober 2015

Jacob Whitesides og Bea i Oslo

November 2015

Venner, gull verdt

Desember 2015

Innspilling med Koht og Kidsa og The Main Level konsert

Nå er snart januar 2016 over og jeg elsker fremdeles å blogge. 

Hvor lenge har du lest min blogg?

Klem Jennie

 

42 kommentarer
    1. jeg har lest bloggen din fra starten! eller, ikke fast! men en gang i blant<33 du er en flink blogger<3

    2. Wow-wow-wow!!🎉 Amazing, today is a very big day✨✨ I have read you blog only a month, but i can’t imagine day without reading your posts. You are writing so well and for me you are so big inspiration😊 Have a nice evening and weekend☺ Take care😊

    3. Jeg har lest bloggen din i omtrent 2 år! Og jeg elsker den!!! Du er veldig flink til å blogge, og det må du være stolt over, for jeg har aldri lest en så bra blogg av en ganske ung jente☺️ Så håper du aldri kommer tli å slutte å like blogging!

    4. Fra dag en 🙂 Morsomt at det er 1000 dager idag.. Jeg sluttet å lese bloggen din i januar 2015 og begynte i går å lese alt jeg gikk glipp av, hehe. Da vet jeg alt du har drevet med i 2015 (det hørtes ikke creepy ut). Du er en fantastisk blogger, håper at du holder på i mange år fremover og fortsetter å være et fantastisk forbilde for så mange!

    5. Siden 25. Juli 2013, hahahahahh, aner ikke hvorfor jeg husker datoen😂😂😂 elsker virkelig bloggen din❤️😍 bloggen din er den første og beste jeg noen gang har lest😊

    6. Gratulerer!!! <33 Elsker bloggen din! Leser den hver deg<33 Foresten har lik kjole som den du hadde på deg på 17.Mai<333

    7. Jeg har nok lest bloggen din i kanskje 2 år og syns den er kjempe bra og at det er utrolig at du har greid og blogge så lenge😊
      ~Linnea

    8. Hei, så deg i ski idag, og du så vel meg og😂 Jeg heter Celine og var sammen men de to andre vennene mine i ski og da tok vi bilde med deg, husker du??😍😍😱😱
      Håper på svar, klem Celine😘😘
      Og forresten jeg har lest bloggen din siden 2014 tror jeg😍😘 jeg husker ikke helt måneden men….😅😂stor fan❤️

    9. Jeg har lest bloggen din nesten helt siden du startet❤️❤️
      Jeg kommer aldri til å bli lei😘
      Du er verdens beste blogger😍
      LOVE U❤️

    10. Jeg har lest din blogg i ett år eller mere!
      Jeg husker ikke helt, men jeg har lest den lenge😘
      Fra Lisa din største fan!!!😘😘😘😘❤️❤️❤️

    11. Eg begynte sikkert å lese den fast for 2år siden, men har tittet innom før det også
      Bloggen din har betydd så mye for meg og hjulpet meg tusen takk for at du blogger så bra Jennie Sofie 💜

    12. Så lenge jeg kan huske…. jeg var vartfall med fra begynnelsen av Kokkeskole-videoene med deg og LEA! <3

    13. Omtrent fra januar 2014, i 2 år 🙂 husker kjempegodt da jeg hadde så flaks å spotte deg på tusenfryd en gang høsten 2014, og ble heeelt starstrucked hahah. gratulerer med 1000 dager med bloggen!

    14. Hei😊 Jeg har lest bloggen din siden november 2013😍 Jeg har lest den ver eneste dag 😍😍 hver eneste dag altså💕 Det har vert min hverdags inspirsjon 😍😍 du er bare alt for meg 😭😘💕👑
      Ig: Sigrid.haugo

    15. Jeg har lest bloggen din i 1 år fast tror jeg. Men jeg har vært og titta innom den i blandt før jeg begynte å følle den fast.

    16. Helt siden mai 2013. Det er helt sykt å tenke på hvor fort tiden har gått! Jeg liker bare bedre å bedre å lese bloggen din! Fortsett sånn videre❤️

    17. har lest bloggen din siden du starta, og kommer til og lese den videre også!! du er sykt bra, og inspo! <3

    18. Haha😂 Husker ikke, men det er ganske lenge ❤️❤️ Elsker bloggen din å du er en fantastisk person 💕💕

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg