Aldri gjort dette før

Hei

I dag har jeg hatt en superfin dag med venninner i fra klassen og moroa er ennå ikke slutt. Vi dro inn til byen da det var blitt mørkt og stod på skøyter i Spikersuppa. Har ikke stått på skøyter der tidligere. Det var utrolig koselig og spesielt med venner. Synes det er viktig å tilbringe helgene når man har tid med mennesker man er glad i. Det var utrolig mange der, store og små. Noen som tydeligvis hadde stått på skøyter før, som var super flinke og også de som gjorde det for første gang. Jeg var litt forsiktig så jeg ikke kræsjet med noen. Dessverre var det en som falt foran oss og hun hadde mulig brukket armen, Huff. Så forferdelig. Heldigvis gikk det fint med henne.

Etter å ha stått på skøyter i en drøy time gikk vi på cafe´og varmet oss med en kopp te. Utrolig deilig å komme inn i varmen etter å ha stått ute i kulden. Da fikk vi tid til å snakke om dagen, le og kose oss. Deretter gikk vi til båten og tok den tilbake til Nesodden. 

Nå sitter jeg i senga mi og skriver et innlegg til dere før jeg fyker av gårede igjen til Tuva for å overnatte. Gleder meg masse!! Vennetid er alltid koselig<3<3<3

 Processed with VSCOcam with b1 preset

Liker du å stå på skøyter?

Står du på bane eller på innsjø?

Klem Jennie

27 kommentarer
    1. Så ut som dere koste dere masse!😊
      Bare lurte på hvor pannebåndet ditt var fra? Det var utrolig fint!❤️😍

    2. Sto på skøyter i dag jeg også ❤️ Syntes det er kjempe gøy og stå på skøyter 😊 håper du har hatt en koselig dag med noen flotte venninner 💗 kos deg på overnatting 😘 jeg er faktisk også på overnatting 😂 Hehe 💕

    3. Belager å stå på skøyter forrige torsdag så var hele 8.trinne på skolen på isen å sto på skøyter det var så kosligt

    4. hei jeg elsker bloggen din den er utrolig kul!!! jeg lure på om du kan lese litt av en bok mens du spiser kake uten bestikk?

    5. Hei. Dette var utrolig bra skrevet! Jeg synes du på fortsette å skrive slike innlegg, med “følelser” på en måte.. Jeg har lenge hatt lyst til dette: Kan du værsåsnill å lage en video eller skrive om hvordan du øver til prøven eller forskjellige metoder?? Siden du er opptatt av bra karakterer. Og hvordan du disponerer dagen din. Fordi jeg F. Eks øver til en prøve helt fra kl tre til tolv. Og jeg får bare middels. Mens andre jobber i en time og får seks.eller i 7 h og får seks.. Det er urettferdig, skriv litt om det…. Denne kommentaren va egt t innlegget om muligheter men dette var også et Bra innlegg.

    6. Hei, jeg bare så på jenter nå og begynte å lure på hvorfor Shirin slutta. Kan du være så snill å svaremeg på det!!! Har lurt så lenge på dette.

    7. Hei. Dette var utrolig bra skrevet! Jeg synes du på fortsette å skrive slike innlegg, med “følelser” på en måte.. Jeg har lenge hatt lyst til dette: Kan du værsåsnill å lage en video eller skrive om hvordan du øver til prøven eller forskjellige metoder?? Siden du er opptatt av bra karakterer. Og hvordan du disponerer dagen din. Fordi jeg F. Eks øver til en prøve helt fra kl tre til tolv. Og jeg får bare middels. Mens andre jobber i en time og får seks.eller i 7 h og får seks.. Det er urettferdig, skriv litt om det….

    8. Jeg står ikke så veldig mye på skøyter. Maks 4 ganger i året, men når vi gjør det synes jeg det er veldig gøy. Vi pleier å gå på skøyter på bane fordi isen legger seg ikke så fort her jeg bor.

    9. Jasmine12: Hei. Godt spørsmål. Det var faktisk første gang jeg stod på skøyter uten hjelm. Svaret er vel at jeg var litt “dum”. Jeg følte meg ikke bra med hjelm fordi ingen andre hadde det på seg. Når vi har skøytegym på skolen er jeg faktisk den eneste som har hatt på hjelm. Da velger jeg selv å ha den på ettersom vi da har høy aktivitet. I går hadde vi en rolig dag på isen.

    10. ja vi kan si hver eneste dag!! hehe… jeg er en kunstløper fra Asker kunstløp klubb ( AKK) så jeg trener ca. 2 timer nesten hver eneste dag ( går ikke med hjelm) og jeg har gått på skøyter i 7 år nå XD ( du er veldig pen) hilsen Emilie <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg