Snapchat til dere?

Hei

For allerede over 1 år siden begynte folk å spørre om jeg hadde snapchat, og på den tiden hadde jeg det faktisk ikke. Så fikk jeg meg en snapchat kun for venner. Jeg syns Snapchat er veldig gøy men mest når jeg snapper med nære venner faktisk. Vi kommuniserer ofte med snaps frem og tilbake og snapchat får meg ofte til å le. 

Jeg får fortsatt spørsmål om jeg har Snapchat og svaret er altså ja, men den er ikke offisiell. Om du tror at du snapper med meg, så gjør du nok ikke det og jeg har ikke et navn som er så lett å tenke ut heller 😉

Det som er nytt nå er at jeg vurderer å skaffe meg en snapchatbruker som du kan følge, men jeg er fortsatt usikker. Jeg er faktisk ganske dårlig på å ta bilder og filmer ol i løpet av en dag og er redd for at jeg bare kommer til å skuffe dere med at det ikke kommer til å skje så mye på brukeren min. Saken er jo den at jeg allerede har mye å holde på med. Kanskje jeg bare skal prøve. Forsøke å ha en slik åpen snapchat for alle, prøve å ha det i en ukes tid eller noe. Om jeg syns det er gøy og jeg liker det og dere liker det så kan jeg jo fortsette og om jeg merker at dette er virkelig ikke noe for meg så bare slutter jeg med brukeren. 

Hva syns du?

Klem Jennie

60 kommentarer
    1. Jaaa<3 Syns du skal få bestemme om du dkal fortsette å bruke hvis du lager en bruker. Folk må være fornøyd over at du blogger og legger ut bilde på IG hver dag!✨❤️

    2. jeg vil så veldig at du får deg en offentlig snap…. jeg er nok en av de som spør om du har en offentlig snap og d er jo trist når du svarer at den ikke er offentlig:( men nå håper jeg du får en offentlig!

    3. Det hadde vært veldig gøy om du hadde det! Skjønner godt om du ikke har tid, men hadde vært veldig gøy om du hadde prøvd! 🙂 💗

    4. Jeg synes du burde bestemme selv, hvis der blir for mye press så skjønner jeg det😉men det hadde jo vært gøy da, du kunne foreksempel poste én gang i uken eller noe sånt❤️Jeg hadde foreksempel syntes det hadde vært gøy, men hvis det blir for mye for deg synes jeg du ikke trenger det!!😆du poster jo nesten hver dag på instagram💖det burde holde for folk liksom(de kan jo ikke forvente at du skal poste hele tiden bare fordi de synes det er gøy)😁
      Håper dette har “hjulpet” deg😘

    5. jeg syntest du burde ha det💗 Men du kan bestemme det helt selv✌🏻️ Du er mitt forbilde💗✨💕

    6. Jeg synes du bør prøve, for det hadde vært så gøy! Men du kan gjøre som mange kjendiser gjør? Du kan blokkere alle snaps, bortsett fra vennene dine:) da kan du bare åpne den snappen du har nå for alle, men ingen andre enn de du bestemmer kan sende deg snapper. Du velger helt klart selv, men bare et forslag. Da har du jo også bare en bruker å holde styr på:)

    7. Jeg synes du burde ha en Snapchat bruker sånn at du kan legge ut noen små ting inni mellom. Sånn at vi kan se storyene dine. Jeg og en venninne har tenkt å dra på språk reise neste år når vi er 14. Har utrolig lyst til å dra til brigthten men vi er ikke helt sikker da😁

    8. du kan jo ha snapchatbruker men det heller ikke alle bloggere som er å aktiv hver enste dag. så det går bra med deg å vi blir ikke sure

    9. Du burde få deg Snapchat👻😍 og uansett om du er dårlig til å ta bilder ogsånnt så er det fortsatt gøy å lizzm se snappene😂 Jeg syntes iværtfall at du burde få deg det, og ja som du sa så kan du jo bare slette brukeren vis du ikke liker den eller ikke har tid😘☺️
      Klem😊

    10. jeg synes du burde skaffe en åpen snap-konto 🙂 men du trenger ikke legge ut så veldig mye, bare når du har tid og vil. selv har jeg ganske mange Story’s å se på om dagen så blir nok ikke skuffet om du ikke poster noe hele tiden ❤️❤️ men det er selvfølgelig ditt valg, skjønne Jennie. 😚

    11. Jeg at ikke snapchat selv, men jeg tror at de som har det vil at du skal gjøre det, for det kan jo være morsomt å hvordan livet ditt er utenom bloggen. Og hvis du ikke tar så mye bilder, så er jo det tross alt bedre enn ingenting for de som vil at du skal ha en sånn bruker. Håper du finner ut av det ❤️

    12. Syns d e en god ide! Hadde jo vært fint om du kunne legge ut når du har nye blogginnlegg osv…
      Hadde jo blitt lettere å følge med når du har nye blogginnlegg og følgt med på hva du gjør💖
      Klem Lea💞
      Jeg syns bloggen din e superfin ,forsett med det gjøre! Love u☺️

    13. Jeg syns at du burde lage enn sånn bruker for da kan for eksempel gjøre sånt som hun Therese gjør hun har en egen snapchat bruker til bloggen sin og er legger hun av og til ut at det er nytt innlegg ute på bloggen sin eller så lager hun ut videoer de hun sier at hun har tenkt å ha en spørsmålrund på snapchaten sin og sånt så, og i tillegg så kan du på en måte finne ut hvor mange fans du har
      Jeg hete lovise00.blogg.no på instagram også heter jeg lovise12 på snapchat vist du vil følge meg eller legge meg til på snapchat

    14. Jeg synes du skal prøve det ut. Det skader jo ikke. Det er vi som ønsker at du lager en slik snapchat bruker, så vi burde ikke akkurat bli skuffa hvis du ikke legger ut så mye 🙂 Hvis du bestemmer deg for å gjøre det da, burde du i hvertfall ikke føle at du trenger å poste noe en eller mange ganger i uken.
      Det er også kanskje en bedre måte å si i fra om nye innlegg her på bloggen også.
      Håper du lager en!💞

    15. Jeg syns at du kan prøve det i en uke eller noe, også kan du jo se om du liker å ha en åpen bruker på snapchat!!💝

    16. Har ikke snapchat selv, men synes det er et godt forslag. Og så har jeg ett spørsmål:
      Hvordan får man profilbilde på kommentarene?
      Håper på svar😊

    17. Tenk deg at du forårsaker lykke til folket. Du er en så fin person på alle mulige måter Klem Azize<3

    18. Jeg har lyst til at du skal lage en sån snapchat bruker. 💜
      Men jeg skjønner at det kan bli lit mye. Og det er du som
      må bestemme om du skal gjøre det.

    19. Liker veldig godt “favorittprodukter fra den siste måneden” og “Q&A” videoene dine 🙂 skal du lage flere slike?
      Ja, til snapchat forresten! 🙂

    20. Jaaaaa lag en bruker og se om du liker det eller gjør det du syntes er best elsker YouTube kanalen din foresten ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg