SVARET ER NEI

Hei

Jeg får en del spørsmål om jeg skal være med på Vinterlyd i år og svaret er, nei. 

Jeg hadde en fantastisk opplevelse i fjor med P4, Kreftforeningen og tidenes beste Vinterlyd i mine øyne. Det var også ganske hektisk og det ble noen timer til og fra flyplasser reising og morsomme oppgaver.


Selv om jeg ikke skal være med på Vinterlyd skjer det masse annet for meg og uansett hva som prøver å få plass på kalenderen min den nærmeste tiden fremover er dømt til å kræsje med noe. Avtaler flyttes både hit og dit, men uansett så virker det som at prioriteringer er eneste løsning. 

Noe som er litt kjedelig er at jeg for eksempel hadde en avtale som var kjempeviktig for meg onsdag denne uken. Den var avtalt i god tid i forveien og plutselig viser det seg at den kvelden skal vi ha oppvisning med Sal og Scene på skolen. Kjedelig at man får dårlig forvarsel og plutselig måtte jeg sette “verden på hodet” for å løse dette. Det hadde ikke vært et alternativ å droppe skoleforestillingen selv om den presset seg inn i kalenderen lenge etter alt annet. Heldigvis ordnet deg seg sånn halvveis 🙂

 

GODE MINNER Å SE TILBAKE PÅ OG NYE OPPLEVELSER Å SE FREM TIL SOM OGSÅ EN DAG BLIR MINNER

Jeg er ganske sikker på at jeg kan røpe hva jeg holder på med for tiden i løpet av neste uke. Februar er vel den roligste måneden jeg kommer til å ha, der er heldigvis ikke alle helger kapret. 19 februar er jo Isac sin konsert og den gleder jeg meg til. Fått spørsmål om jeg skal på den konserten, og det skal jeg 🙂

Mars måned er den store kabalen. Der har mye blitt sjonglert allerede. For konfirmasjonsleiren kræsjet plutselig med en utenlands jobbreise og jeg vet ikke ennå om problemet er helt løst. Jeg skal også ha arbeidsuke i uke 10 og det blir sikkert gøy med en annerledes skoleuke. Ennå ikke 100% sikker på hvor jeg skal jobbe. 

Jo, så skal jeg reise nordover i mars også. Jeg skal få muligheten til å møte mange av dere 🙂 Men det har ikke noe med Vinerlyd å gjøre, gleder meg til dette. Hadde vært gøy å få med seg en Vinterlyd konsert også, så da må jeg nok satse på Hafjell som jeg har vært på både i 2014 og 2015. 

 Nå er det ny skoleuke og jeg skal snart avgårde på håndballkamp. 

Ønsker dere alle en finfin uke 🙂

Skal du noe kjedelig, gøy, morsomt, dumt, spennende denne uken? Alt i fra presentasjoner, prøver, kamp, eller noe annet?

Om du likte bildene i dette innlegget og vil se flere bilder i fra Vinterlyd 2015, så er det egen kategori her på bloggen 🙂

Klem Jennie

31 kommentarer
    1. NEG var akkurat på bloggen din så jeg jeg på do så gikk jeg inn på bloggen igjen å da hadde det kommet et nytt innlegg

    2. Hei! Jeg har akkurat startet blogg, og det hadde vært så kult hvis du kunne kikke litt innom, siden jeg er stor fan <3

    3. Jeg skal ha en Europa prøve i morgen, der jeg må kunne alle landene i Europa plus hovedstaten i det landet!! Gruer meg litt, men jeg har øvd godt 😉

    4. Hei jennie jeg syntes jo at det er litt dumt at du ikke skal være med i år jeg skjønner at det kan bli litt stress med andre planer og sånn❤️men når skal du møte marcus og martinus igjen?❤️

    5. Siden du skal nordover ønsker jeg at du kommer til Bodø! Hvis jeg en gang får møtt deg vil det bli mitt fineste øyeblikk i hele verden!<3

    6. Skal ikke noe spesielt men jeg må øve til matte fremføring, norsk prøve, naturfags prøve og fransk gloseprøve 🙁 haha
      Utrolig fin blogg du har Jennie, stå på <3

    7. Skal ha kjedelig prøve på fredag😐 Og ellers bare på fotballtrening og kanskje renne litt slalom😚🤓

    8. Skal ha en engelskprøve på torsdag og en matteprøve på fredag!!
      Jeg skal også ha en presentasjon i engelsk på torsdag❤️
      Etter at uken er ferdig skal jeg på ski i helgen til sirdalen og neste helg😎
      Lykke til med alle tingene du skal gjøre i uken.
      Klem en stor fan😘

    9. Denne uken blir nok den beste uka på skolen så langt. Ingen prøver også drar jeg til Barcelona på fredag

    10. Denne uken blir nok den beste uka på skolen så langt. Ingen prøver også drar jeg til Barcelona på fredag

    11. Skal ha halvårsprøve i morgen og se på film på onsdag
      Gruer meg litt, men tror det kommer til å gå bra😊

    12. Eg må øve til tysk presentasjon og så må eg lage ferdig en engelsk presentasjon så må eg skrive ferdig en norsoppgave denne uken

    13. Jeg skal ha presentasjon på onsdag😁 gruer meg ikke så mye da siden jeg skal jo snakke norsk, det er litt verre når jeg har engelsk presentasjon (jeg er føler selv jeg er syyyykt dårlig i engelsk, selv om det er noen som er verre enn meg, trodde ikke det gikk an , liksom😂)
      På torsdag har vi skidag😊 er ikke så glad i å gå på ski, men det er bedre enn å være på skolen , da😂😊
      Gleder meg veldig til at du skal dele hva du holder på med for tiden😊❤️

    14. Hei jennie!😍 Har du sal og scene som valgfag på skolen? Det har jeg, vi satte opp Askepott i Blåfjell før jul. I morgen skal jeg ha presentasjon foran klassen i engelsk, og jeg gruer meg veldig. Det skal handle om en turistattraksjon i London, så jeg valgte Warner Brothers Studios- The Making of Harry Potter.🐍⚡️🏰
      Mine to bestevenninner blir 14 på torsdag, så da skal jeg og en venninne overraske dem med kake og gaver tidlig på morgenen. Jeg skal i bursdagsfeiring på fredag. 🛍🎉🎈👭👭 Tar du språk på skolen? I så fall hvilket? Jeg tar spansk.😃🇪🇸 Du er en stor inspirasjon for meg!

    15. På lørdag skal jeg til Oslo spektrum får å se spellemannprisen 😉 Skal også kanskje på vinterlyd i Hafjell så sa håper jeg at vi møtes igjen 💕

    16. Du er så heldig som har møtt Marcus og Martinus og kjenner dem😍OMG jeg misunner deg både på det og hvor pen du er!!❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg