VISSTE DU DETTE OM MEG?

Hei

Tenkte å lage et innlegg om ting som jeg tror de fleste ikke vet om meg eller livet mitt. Jeg forteller jo mye på bloggen og har jo blogget ganske lenge nå. 

1. Dette er innlegg nummer 990 her på bloggen min.

Det syns jeg er helt utrolig, tenk at jeg snart har satt meg ned for å blogge nesten 1000 ganger. Det setter jo ting i perspektiv når man sier at man deler av livet sitt. For uansett hvordan type innlegg jeg skriver så bruker jeg jo tid på det. Da er det jo ekstra viktig at man liker det man gjør og også veldig koselig at folk tar seg tid til å kommentere tilbake 🙂

2. Noe av det jeg takler veldig dårlig er folk som smatter når de spiser.

Det er nesten slik at jeg legger ekstra godt merke til det også. Tyggissmatting også…grøss.

3. Jeg elsker planter og blomsert.

Det lille problemet er at jeg sliter med å holde de i live. Når man har en travel hverdag glemmer man lett å vanne. Hahah<3

4. Syns det smaker godt med en kopp kaffe av og til.

Spesielt i helgene. Ikke sånn Latte eller Cappuchino, men svart kaffe med litt melk i. 

5. Jeg ser på Barbiefilmer og Bratz filmer med venninner når vi overnatter.

Vet ikke helt hvorfor vi liker dette men kanskje det bringer tilbake minner. 

6. Jeg er kanskje over normalen opptatt av gode karakterer

Er også litt redd for at det skal bli vanskeligere og vanskeligere å beholde snittet mitt.

7. Jeg gråter lett.

Av triste ting på TV, av mennesker som blir veldig glade enten av noe jeg gjør eller andre gjør for dem. Som på Vinterlyd gråt jeg masse også fordi jeg ble så glad av å se hvor glade mennesker ble av å for eksempel på møte sine idoler. Jeg gråter når ting går dårlig og noen ganger vet jeg nesten ikke hvorfor jeg gråter. Men det vil ikke si at jeg ikke er tøff. 

8. Jeg er en som liker å tulle med og lure vennene mine

Når vennen mine får beskjed om å beskrive meg med 3 ord er det første “crazy” eller “tullete”. Jeg synes det er så gøy å tulle med de og skremme de.

9. Jeg bruker alltid hjelm når jeg sykler og står på slalom. (og skøyter)

Foreldrene mine sier jeg må og jeg syns det er helt greit. Jeg vet om mennesker som har skadet seg voldsomt hvor en hjelm kunne avverget det. På skolen i gymmen har jeg flere ganger vært den eneste med hjelm. 

10.  Jeg synger hele tiden.

Jeg føler noen ganger at livet er en musical og er avhenglig av musikk. Musikk er en stor del av meg faktisk. 

11. Jeg er 164 cm.

Blant vennene mine er jeg en av de minste, Men jeg liker høyden min om noen synes den er lav eller høy. Den gjør meg til meg og jeg trives i de 164 centimeterne jeg har.

12. Jeg digger å ha ananas på pizza!

Flere av dere tenker nok æsj, men jeg synes det er utrolig godt. Både jeg og vennen mine pleier å bestille med ananas om vi først bestiller pizza. 

13. Jeg er ikke kresen på mat.

I tillegg til dette er jeg også veldig åpen for å teste ut nye ting. 

14. Jeg hadde en skikkelig “gutte” periode på barneskolen

Hahah! Det tenkte dere sikkert ikke men i 3-4 klasse hang jeg nesten bare med gutter og gikk i skateklær, caps og store hettegensere. I tillegg skatet jeg en del, selv om jeg ikke var så god.

15. Jeg har et hakk i hvert bryn.

Det er seriøst et sted på hvert av bryna mine der jeg ikke har noe hår som ser ut som to hakk. Hahah! Derfor jeg veldiger å fylle de inn. 

16. Elsker små barn!!!!

Jeg bare elsker små barn og babyer! Det er det skjønneste jeg vet, og jeg håper hver gang jeg besøker familie eller andre at det er en baby der.  Synes det er gøy å leke med dem, få de til å le, mate de og alt egentlig. 

Det var egentlig det jeg kom på! Nå skal jeg snart på trening så må nok skifte til håmdballtøy. 

Har du en “FUN FACT” om det selv?

Klem Jennie

34 kommentarer
    1. Jeg blir 15 i mai, men liker også å se på Barbie filmer iblant😆😆 det er jo bare så utrolig koselig og det bringer fram minner, som du sa:) men jeg synes at de gamle Barbiefilmene er mye bedre enn de som blir laget nå🌸

    2. Jeg er veldig følsom og har ikke så mange venner syntes det er skummelt og måte ny folk er veldig skjenert

    3. jeg synger nesten hele tiden, jeg kan faktisk ikke ha 1 dag uten musikk 😀
      jeg ser også faktisk på sånne barnefilmer som karsten og petra ( syntes det er en utrolig søt og koselig film) haha.
      <3<3<3

    4. Jeg visste ikke alt det der! Morsomt å vite sånne ting om deg ❤️ En funfact om meg er at jeg hater at jeg elsker å sove lenge 😂

    5. Jeg er veldig glad i å se på Karsten og Petra og andre barneserier❤️ Jeg bare digger det innlegget her og håper du skal ha flere👌🙏😍

    6. Jeg elsker ananas på pizza❤️❤️❤️❤️Der er jo såååååå godt(fikk lyst på det nå😂😂) vi hadde mye til felles!! Jeg er også ganske tullete, men jeg liker også å skremme folk 😅jeg ser noen ganger på prinsesse filmer eller noe sånn barbie filmer….💖 “fun fact” om meg, bruker å kjede meg litt ofte hvis jeg ikke har noe å gjøre, så da bruker jeg å skjekke mobilen eller ringe til venner og spør om de har lyst til å finne på noe😊

    7. Liker å se på Barbie-serier på YouTube😂
      hater ketchup på hamburger når jeg spiser det hjemme😂
      Jeg pleide å leke med mark og sneiler og sånt når jeg var mindre.

    8. Hei✌ It is so great that you have almost 1000 posts. For now reading your blog is part of my day, it is so great to read and translate your thoughts. I always get so many tips and great ideas from your blog, thank you ☀ I love pineapple on pizza, I think that pineapple makes pizza more more delicious🍍😋 I also love music very much too. It is a big part of my day too and I sing along all the time, just music makes feel so good and free🎶🎧😊 I like Barbie movies too, they bring back childhood little girl memories. But I am pretty picky about the food, I have been since I remember, but I like try new foods, but often I don’t like them, but I never show that out😉 Have a beautiful tomorrow😄👋

    9. Så gøy! Du er ikke den eneste, jeg gråter også veldig lett.. Syns forresten du er veldig fornuftig som alltid bruker hjelm, må innrømme at jeg er litt sløv selv når det kommer til sykling.

    10. Mye det samme som deg eg.
      Men jeg er jo 14 år og er tante til åtte, der fem av de er eldre så😹, og grandtante til en😹😹😬

    11. Hei, jeg lurte på om du fyller inn brynene med penn eller bruker du eyebrow KIT
      Du er utrolig flink til å blogge <3

    12. Veldig gøy med sånt innlegg! Eg e ganske lik som deg, nr 2,3,5,8,9 og 12 kjente eg meg igjen i😝 Liker bloggen din veldig godt❤️

    13. Jeg også HATER når folk smatter, uansett hva. Alle rundt meg synes jeg er rar, men jeg takler det bare ikke😂 Jeg gråter også kjempelett av de samme grunnene som deg. Også om folk sier noe sårende, blir jeg utrolig lett lei meg🙄 Liker disse innleggene veldig godt🤗

    14. Hahahha morsomme fin facts! Noen av de ligna på meg (jeg liker også ananas på pizza, har også et lite hakk i det ene øyebryne og jeg er glad i blomster selvom jeg ikke husker å vanne dem😊)

    15. Hva fikk du i snitt, setter pris på om du svarer.
      Kunne du lage et innlegg om hvordan du forbereder deg til prøver, det hadde vært utrolig hjelpsomt!
      Elsker bloggen din!

    16. Livet mitt er en musikal det er alltid noen som synger rundt meg, jeg elsker kose dyr og barbie filmer😂 Og ELSKER babyer og små barn❤️❤️

    17. Hej Jennie-Sofie jeg vil bare at du skal vite at jeg setter stor pris på bloggen din! Der for ville jeg gjerne at du kunne ha lest bloggen min og skrive en kommentar om du syntes den er bra❤️ Pliss❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg