HVA GJORDE VI?

Hei

Da er det siste del av bursdagsferingsinnleggene! Hahahhahaha, langt ord! Gjestene mine og jeg hadde det utrolig gøy og tiden gikk utrolig fort. Jeg trodde bursdagen hadde vært 30 min men jeg titta opp på klokka og det hadde allerde gått 2 timer. Ventet til alle gjestene kom før vi valgt å gjøre noe, men da alle var samlet tok vi først bilder og åpnet gaver imens vi venta på pizzaen. 

Når vi åpner gaver har vi en fast lek kan man si. Bursdagsbarnet sitter med ryggen til og gjestene steller seg tilfeldig i en kø bak. Gjestene skal deretter si noe med en forvridd stemme og bursdagsbarnet skal gjette hvem det er. Om man gjetter det går man gaven og hvis man ikke gjetter det får man ikke gaven….Nei da. Men om man gjetter feil må personen gå bak i køen igjen. Denne leken er alltid morsom 🙂

Den andre leken vi hadde var mimelek. Lillesøstra min hadde på forhånd skrevet 10 lapper ( en for hver gjest) som vi puttet i en skål. I delte oss inn i to lag for deretter å begynne å mime. En fra det ene laget trakk en lapp og hadde 45sekunder på å mime det som stod der. Laget til personen kunna da begynne å gjette hva som ble mimet. Om man greide å gjette hva personen mimet innen tiden var ute fikk man poeng men om man ikke greide det fikk man ikke. 

Den tredje leken vi hadde vet jeg ikke helt hva jeg skal kalle. Kanskje “ping pong sprett” eller no. Men hvert fall gikk leken ut på å sprette en ping pong ball oppi en kopp på lenger avstand. Jeg hadde kjøpt inn 10 premier ( en til hver gjest) før bursdagen. Jeg satte opp 10 kopper og det hørte til en gave for hver kopp. Vi måtte stå på ca 1-2 meters avstad for så å sprette en ping pong ball i gulvet og få den til å treffe en kopp. Det tok sin tid og det var ganske vanskelig. Til slutt traff jeg i kopp 7 og jeg fikk derfor gave 7. Dette gjorde vi helt til alle gjestene hadde truffet i en kopp som ikke var tatt. 


Den siste leken vi hadde var ” Jeg har aldri”. Denne leken hadde vi i fjor også på bursdagen min. Det første man gjør er å sette seg i en sirkel. Deretter må alle få 5 godteribiter hver. Vi begynner fra en person som sier en ting den aldri har gjort, f.eks ” Jeg har aldri flydd i helikopter”. Da må alle de som har flydd i helikopter ta et godteri. Så er det neste person sin tur til å s noe den aldri har gjort, og det som har gjort det tar en bit. Her er det da om å gjøre å spise flest. Så den som har gjort mest vinner. Jeg pleier å tape i denne leken men det er bare gøy. Hahahahha!

I tillegg til at vi spise masse snacks og snakka gikk vi også ut en tur. Jeg hadde nemlig kjøpt inn stjerneskudd vi kunne tenne på. Det var utrolig koselig og vi hadde det skikkelig fint koselig de siste minuttene av bursdagen ute. 


Det var da det siste innlegget fra årets bursdagsfeiring. Bursdagen ble ekstra bra siden alle gjestene kom og jeg feiret med de jeg er glad i?
Hva synes du om at jeg delte bursdagsfeiringen min inn i flere deler?

Klem Jennie

16 kommentarer
    1. Jeg synes det er bra, for da slipper det å bli et megalangt innlegg. Dessuten beskriver du ting mer når du deler det oppi flere deler 👍 Det var forresten veldig inspirerende. Nå har jeg i hvertfall noen i ideer til min neste bursdag ( selv om det er en goood stund til)

    2. Det var bra at du delte det opp i deler fordi du hadde så mange deler og om du ikke hadde tatt deler så hadde det vært et veldig stort innlegg:)

    3. Kjempefint innlegg. Likte veldig godt at du delte inn i forskjellige deler, ble mer oversiktelig og gøy å lese! Håper du har en fin dag videre:)

    4. Elsker hvordan du har planlagt bursdagen din og hvordan du lager blogginnlegg om det. Eg får masse ideer om hvordan eg kan ha min bursdag om mindre enn tre måneder❤️

    5. Hei Jennie så kul bursdag du inspirerte meg så mye men hva var det i pakkene fordi jeg er usikker på hva jeg skal kjøpe?

    6. Jeg syns at det er bra at du legger ut om bursdagen din, og bilder fra den.
      For da kan man få inspirasjon, og ideer! Håper du kan gjøre det til neste år også! (Om du skal feier 16 års bursadagen med venner) 🙂

    7. Får alltid masse inspirasjon til min bursdagsfeiring! skal definetift bruke noen av lekene eller dekor ideene til min bursdag iår, synd det er så lenge til hahaha😂

    8. Hei👋 I think you had a very cozy and funny and lovely birhtday as it looks like from the pictures. I so like your dress, fits perfectly. It is so nice you shared your celebration and all that. I got so many ideas😊✨ You are so big inspiration for me✨ You are like a big sun, always happy😊☀
      Greetings from Estonia and keep shining✨✨✨

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg