MIN BURSDAGSFEIRING DEL 1

Hei

//inneholder annonselink

Som flere fikk med seg i går feiret jeg 15års dagen min med nære venner. Jeg blogget kjapt om det i går før gjestene kom, så det ble noen enkle mobiltelefonbilder. Jeg holdt også følgerne mine oppdatert under feiringen med bilder jeg la ut underveis på instagram.  Nå har jeg fått satt meg ned og sett på alle bildene som ble tatt, og det er såååå mange kule bilder. Både bilder av dekor, kaker, antrekk, med venner og litt hva vi gjorde . Så jeg kommer til å dele feiringen inn i flere blogginnlegg.  Den første delen jeg skal vise, altså i dag er dekor. Det vil også komme et innlegg senere i kveld med antrekket jeg hadde på. I fjor hadde jeg ballonger fra DEN LILLE FESTFABRIKKEN og måtte bare ha det i år også. Elsker ballongen i tall og i tillegg de andre ballongene i gull, lilla og sølv som matcha hele fargetema perfekt. Elsket årets dekor og gleder meg til å se hva jeg finner på til neste år. Da fyller jeg faktisk 16, men det tørr jeg ikke tenkte på nå. 


Vi hadde blant annet en gave lek der det var mulighet til å vinne morsomme og søte premier. I stede for å pakke gavene inn i gammelt julepapir fikk jeg også disse såte posene fra den lille festfabrikken. Tror man også kan bruke den til å ha godteri opp men jeg valgte gaver og det fungerte helt supert. 


Det var altså dekoren jeg hadde på bursdagen min. Som sikkert flere så var hovedfargene lilla, sølv og gull. Ønsket å ha noe litt anerledes fra sist gang hvertfall og det synes jeg det også ble. Mamma var med å pynte og hun er alltid flink til å komme på kule temaer. Glemte å ta bilde av helt ferdig borddekning, men la ut bilde av ett før glassene var plassert med sugerør.

Den lille fesfabrikken kan du også følge på IG, trykk //HER for å komme til brukeren. 

Hva syns du?

Klem Jennie

11 kommentarer
    1. Kan du ha et innlegg om hva dere gjorde og evt. hvilke leker du hadde? Har snart bursdag, og trenger litt hjelp og inspirasjon:) ELKSER DEG OG BLOGGEN DIN❤️❤️❤️❤️

    2. Syykt fine farger og pynt💜
      Også lurer jeg på hva de tingene alle holder opp på bildet?😊
      Klem❤️

    3. Ååå! Vet ikke hva jeg skal si Jennie 😉❤️🎉🎉 Du er bare så fantastisk❤️❤️❤️😘😍 Jeg elsker deg❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg