JEG AVSLØRER

Hei

//Samarbeid

Nå kommer det bare mer og mer snø. Tittet ut av vinduet i dag og det eneste jeg så var hvit snø. På skolen var det enda verre. I tillegg hadde jeg skøyting i gymmen og det var ganske håpløst siden banen var dekket med et snølag på 15-20 cm og enkelte steder var det en meter. Nå som vi har mast så mye om snø kommer det nesten litt for mye. Fra å sitte å søke på bilder med masse snø sitter jeg nå og ser på bilder fra Malta. Gleder meg alt for mye til å reise dit. Bare tanken på varme gjør meg glad. Vannet der er krystallklart og det ser ut til som det aldri er dårlig vær der. Om du drømmer om språkreise kan du lese mer ved å trykke HER

I dagens innlegg tenkte jeg å avsløre noe nytt angående reisen min. Jeg avslørte sist at jeg skal til Malta men nå blir det hvem jeg reiser med. Sist gang jeg var på språkreise reiste jeg i sammen med Ella,  og vi lagde noen uforglemmelige minner i sammen. Til sommeren skal jeg lage enda flere bare denne gangen med min kjære venn Tuva. De fleste av dere kjenner til Tuva fra videoer og lignende. Å være på språkreise i Brighton er nok ganske annerledes fra Malta, så jeg er utrolig glad for at hun blir med meg. Begge ser frem til å oppleve et nytt sted og ikke minst alt vi skal gjøre. Som for eksempel å bade med delfiner. OMG!!!!!!!!!!!

På den turen hadde det vært veldig gøy å få vlogget litt også.

Har du noen planer for sommeren 2016 allerede nå? 

Klem Jennie

55 kommentarer
    1. Skal til Altea om ca en måned, lurte bare på når du drar til Malta?❤️
      Også lurer jeg litt på om hvor lang tid har du planlagt turen til Malta?❤️

    2. Skal på språkreise til brighton. Gleder meg kjempe masse. lurer på om det var bra shoppingmuligheter der ? Og om det var noen kjente butikker? Håper på svar. Elsker bloggen din❤️

    3. Skal til Polen og sikkert Berlin (drar dit for å shoppe en dag hver sommer). Så skal jeg til Portugal og være der i en uke. Mens jeg er der skal jeg også på en dagstur til Sevilla i Spania.

    4. Åhhhh, ser helt nydelig ut😎 Nopp, har ingen planer bortsett fra det vanlige: leir og reise til norg-Norge😄

    5. Nei, jeg har ikke spesielle planer for sommeren 2016 nei!
      DET HØRES FORRSET VELDIG GØY UT Å DRA PÅ SPRÅKREISE TIL MALTA!❤️

    6. Jeg har bestilt en språkreise til Brighton til sommeren siden jeg fikk så lyst til å dra dit etter at jeg leste hvordan du hadde hatt det ((: Gleder meg utrolig mye!
      Kos deg masse ((:

    7. Anonym: Jeg jobber for denne reisen. Det høres utsom flere tror at jeg bare får den. Det er et samarbeid. Det vil si at jeg gjør noe for å få dra på tur.

    8. Hei. I so wanna come to Norway. It is just amazing country for me. ✨When I think about Norway, I most like those people. As I have relized, they are so friendly and caring, just wonderful. 😍 And that landskape and winter, I have no words, WOW✨✨
      It is so great to read about your schoolday and thoughts, you are so good at writing about your thoughts👍😊 Greetings from Estonia😄

    9. Skriver ikke etternavnet mitt fordi hvem som helst kan se det<3 Jeg skal 2 uker til Tyrkia med mamma og søstra mi (big sis), også 5 dager til London med vennen min. Sverige, Danmark et par dger også... Og til slutt Gran Canaria med en annen venn og hennes familie❤️ Kos deg i malta!!! Fineste Jennie, du er sykt pen

    10. Hei💗 Jeg og Lisa venninna mi skal på språkreise neste år med sts da og vi skal til London ( ekskulisv )
      Håper du også kan dra dit.. Hahah! Håper du svarer💗

    11. Har veldig lyst å reise på språkreise😍 Jeg skal til Frankrike i sommer 🙂
      Hva het Mac leppestiften du hadde på deg i Room Tour videoen ?
      Klem

    12. Skulleønske du blogga litt mer “personlig”, sånn som alle andre… Kommer med litt mer personlige innlegg en gang i blant liksom, og du lager sjelden videoer 🙁 håper du kan lage flere 🙂
      Mange er ikke redde for å blogge om litt mer “private” ting men det er du på en måte haha❤️ ikke no slemt altså, bare et ønske💙💙 det er lsm så “upersonlig” om du skjønnr hahha

    13. Line: Jeg er ingen youtuber, derfor ikke så mange videoer. Jeg har veldig mye annet jeg holder på med, som jeg ikke ønsker å ofre for å filme oftere enn det jeg gjør. Jeg blogger. Jeg deler i fra hvordan bursdagen min ble feiret, julaften, jeg deler hvordan rommet mitt er, jeg deler hvordan jeg kler meg, jeg kjører konkurranser for leserene mine. Jeg deler mine drømmer, og hva jeg gjør. Jeg har en hverdagsblogg og blogger ut i fra det. Du kommer aldri til å finne innlegg på denne bloggen om hva jeg mener om politikk, innvandring, religion, høre meg jamre over at jeg syns ting i livet er tøft. Jeg har respekt for andre mennesker og jeg liker å holde det positivt på bloggen og ikke skape debatter og uenigheter. Jeg er 15 år.
      Merker at denne kommentaren tilbake kanskje blir litt å gå i forsvar, men jeg blogger fordi jeg liker det. Jeg blogger om det jeg liker og ikke med tanke på lesertallet mitt som mange andre bloggere gjør. Jeg blir glad over å høre at jeg inspirerer og at folk gleder seg over konkurranser og giveaways. SÅ jeg blogger om det jeg liker og så får de som liker det lese. Jeg går som sagt på skole, trener 4 dager i uken, har lekser, jobb, venner. Jeg syns faktisk det er ganske personlig å legge ut så mye om livet sitt og det er tross alt mitt liv på bloggen. Forstår ikke helt hva du vil ha, kanskje noe av det jeg sa jeg ikke kommer til å blogge om? Klem

    14. Skjønner godt hva du mener, var ikke meningen at du skulle tenke sånn <3 du er en veldig god blogger! Forstår at du kanskje ikke forsto helt hva jeg mente, men det går fint <3 vet at du ikke har så mye tid til videoer, ønsket bare det siden de er så bra, akkurat som bloggen og deg<3 klem

    15. Skal til Tyrkia/Alanya! Har leilighet der vettu’!😘😅😂 bare si ifra hvis dere skal dit, vi leier ut!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg