ME,MY CAKES AND I

Hei

Her er de nye bildene fra gårsdags lille feiring av meg som fylte 15 år. Litt merkelig egentlig, men jeg har følt meg som en 15 åring en stund før jeg faktisk ble det. Nå ønsker jeg bare å være 15 en god stund. Synes 16 virker så stort.

I går viste jeg bare bilder av den ene kaka men ikke av den andre vi hadde. Det ble laget en ostekake og en sjokoladekake, begge glutenfrie og laktosefrie. Og helt ærlig har jeg aldri smakt en så god sjokoladekake og ostekake. De smakte himmelskt. Det er heldigvis litt rester så jeg skal kose meg mer i kveld. Hahhahaha!

Lillebror syns nok lysene var fine;-)


Min favoritt var nok ostekaken selv om begge var gode. Kremen var søt og god, mens frukte på toppen gjorde den litt syrlig. Mmmmhhhhhhhhhhh..

Hva er din favoritt kake?

Klem Jennie 

33 kommentarer

Siste innlegg