ROMVIDEO!!!

Jaaaaaaaa! Endelig er romvideoen her!!! Jeg er utrolig glad for at jeg endelig fikk laget den og ble ferdig med å redigere i går kveld. Dette er jo en video som har vært etterspurt ganske så lenge. Ekstra gøy at så mange andre har gledet seg til å se den. Nå skal jeg ikke snakke for mye men heller la dere såå videoen, så her er den<3

Første gangen jeg la ut videoen fikk jeg melding om at den ikke ble tilgjengelig for alle enheter. Nå har jeg endret musikken slik at den kan sees både i fra data/pc/mac, ulike telefoner, ipads osv. 

Dette gjelder forresten noen av de andre videoene mine også, som denne hvor jeg svarer på mange spørsmål. Så om du trykker //HER og ikke får sett videoen, så kan man altså se den, men kanskje ikke i fra din telefon for eksempel, da kan du prøve i fra mac/pc eller noe annet. Gjelder alså flere videoer, som rokkevideoen i fra jeg var liten også. Kanskje du får sett noen filmer i kveld som du ikke har sett tidligere.

 

ROMVIDEO

 

Rommet mitt er ikke så stort, men jeg trives der. Noen venner av meg har større rom og noen har mindre. Er rommet mitt som du hadde forestilt deg?

Klem Jennie

94 kommentarer
    1. ÅÅÅ!!! JEG ELSKET DET. Du har et kjempe fint rom Jennie 🙂 <3 Kan du sjekke komentaren jeg skrev på forrige innlegg? Kan du svare :p? Sendte den nettopp<3

    2. Når jeg trykker på HER eller på bildet og kommer på YouTube, så kommer det opp at videon ikke er tilgjengelig😞

    3. Å. Det var synd. Jeg hadde gledet meg så mye! Når blir problemet fikset?? Det er ikke noe video der skjønner du…

    4. Gleder meg iiiii
      Du er bare helt fantastisk flink til å blogge. Du er mitt store forbilde. Jeg går også på håndball. Skal du på Fredrikstad cupen i år. Det skal jeg.
      Håper denne bloggen vil vare lenge💕
      Klem lovise
      PS. Ta gjerne en titt innom min blogg.

    5. Ååååååh skikkelig fint rom du har<3 var ikke akkurat son men jeg hadde forestildet men det var kjempefint<3

    6. Ååå det var et helt fantastisk rom du har. Jeg skal snart pusse opp mitt rom. Jeg tror jeg har funnet litt inspirasjon av deg. Du er bare helt fantastisk💕
      Klem lovise

    7. Rommet var ikke 100% som forventet, men et fint rom har du! Veldig organisert og ryddig<3
      Visste forresten ikke at du hadde tv...

    8. Kine: He, he…ryddig nå ja. Syns det er venaskelig å lage en slik video. Det er jo litt privat egentlig, sånn hvordan jeg har det på rommet… men det var så utrolig mange som ønsket en romvideo.

    9. Rommet ditt er helt fantastisk✨✨
      Du er super flink til å blogge, jeg hadde ingen anelse om hvordan rommet ditt var….❤️❤️Har bare sett litt av rommet ditt i noen videoer du har på youtube😋

    10. Jeg må bare si en ting til deg jennie Sofie, og det er ikke størrelsen på rommet som betyr noe men at du har et godt hjerte inni deg!!!
      Og det vil du alltid ha hos meg❤️
      Du er mitt største forbilde, jeg trenger ikke tenke på at du skal være noen andre for jeg vet at du alltid bare kommer til å være deg✨✨✨STOR klem fra en fan!!

    11. Du hadde eit kjempefint rom Jennie😍
      Du gidde meg masse inspirasjon til hvorda eg kan pynte mitt rom🙂
      Eg syntes det var veldig mange fine bilder feks. Paris bilde hvor kjøper man det?? Håper på svar😝

    12. W💗W det var et sykt fint rom💗 Du er så heldig som har skywalker og TV og et fantastisk rom😍 Har du det alltid så ryddig? Og så var videoen mye bedre enn jeg trodde💗 Tusen takk for videoen Jennie Sofie💗

    13. Jeg bare elsket rommet ditt 😱❤️😍 det var kjempe fint ❤️🙈 jeg viste ikke at du hadde tv, så det var noe nytt for meg 💕 Hehe 😂 men bortsett fra det så var det sånn jeg trodde det så ut 😊❤️ Jeg har skrivd en veldig lang kommentar på det bildet hvor det står never let go of your dreams på IG😊💕 så jeg hadde blitt kjempe glad hvis du hadde lest den og kommentert noe tilbake til meg 💕 det hadde betydd utrolig mye for meg 😊😋💕💗
      Klem fra en som er en super stor fan av deg 😘

    14. Jeg viste ikke at du hadde både TV og segway jeg, men hvor mye kostet segwayen? Eller hva man skal kalle det😂
      Og foresten du hadde kjempe fint rom, jeg digga det😍💖
      Klem Amanda😘

    15. Utrolig fint og inspirerende rom!!✨. Jeg bare elsker bildene som du har hengt opp og egentlig hele rommet👻 Tusen takk for litt insperasjon til mitt egent room! 💛💛 -Linn-

    16. Hadde ikke forestilt meg det men det var jo mye penere dette da❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Så stooooor fan Jennie❤️😘

    17. Kjempe fint rom !
      Men jeg lurer på en ting? Kan du lage en sånn snapchat konto hvor alle fansene dine kan følge/bli venn også kan du liksom vlogge om du skjønner hva jeg mener ? Liksom sånn som alle kjendisene gjør 😄 Bare et forslag

    18. Så fint det ble! Elsker alle detaljene og spesielt hyllen ved sengen med bodymist og de fine bildene dine! Ga meg definitivt litt inspirasjon!

    19. har noe likt som deg, men på rommet ditt legger du liksom merke til det.
      ga meg noen ideer.🐾 😂
      og du har bare såå fint rom 💙 💎
      altså det er ikke noe negativt eller noe, men skulle bare si at rommet ditt ser mye større ut når du filmer😅
      ☺ 💙

    20. Du hadde et utrolig fint rom😍 Ble veldig inspirert Du er en av mine yndlingsbloggere, og håper at du forsetter med denne bloggen en lang stund til☺️

    21. Åh, jeg ble så utrolig glad! Jeg ventet med glede siden igår på at videoen skulle komme ut! Tiden gikk skikkelig sakte fordi jeg så på klokka hele tida. Jeg så på bloggen din for å sjekke om du har lagt ut noe hele tida! Men jeg har sett den og, oh my gosh, du har verdens fineste rom! Idag etter at jeg så på videoen din begynte jeg helt klart å rydde rommet mitt, og få den til å bli som din. Og nå er jeg seriøst helt klart skikkelig fornøyd. Du ga meg masse inspirasjon! Tusen takk igjen Jennie❤️😜☺️💖

    22. Åh, jeg håper du ikke sletter videoen igjen, vær så snill ikke gjør det! Jeg kommer til å se på videoen din flere ganger så vær så snill ikke slett den❤️

    23. Du har kjempe fint rom, og du er så heldige som har både egen tv og classywalk det har jeg alltid ønsker meg men jeg kommer aldri til å få meg heller da må jeg i så fall kjøpe det slev men da må jeg jobbe en god stund eller bruke de pengen jeg har på kontoen min

    24. Ååh, superfint rom, Jennie!! Jeg har akkurat samme klesstativ og sånne hvite happylights, hahah. Du har veldig fint rom.

    25. Hei,
      Jeg lurte på hvor du har kjøpt putene og pleddet du har på sengen? Likte rommet ditt utrolig mye💗

    26. Jeg vet ikke hvordan jeg trodde det skulle se ut, men jeg tenkte at rommet ditt var fint❤️ For det var super fint❤️ Du er kjempe kul og pen❤️ Elsker bloggen din☺️

    27. Rommet ditt var super fint!❣💗👍🏻.
      Og jeg skal selvfølgelig gi deg en tommel opp
      Wonderful😍👍

    28. Ikke som jeg forventet meg, men kjempefint! Jeg har alltid trodd at du for eksempel hadde pult der med skapet siden du pleier å filme der.. Men woow kjempefint😍

    29. OMG, Jennie! Nå blir jeg nesten litt sur på deg! Går det ann og ha såååååå nydelig rom? Nei, dette går ikke😂😉 Hvor kjøpte du alt det der??? Ok, du kan ikke si alt da men😂😉😘😍 Hvor kjøpte du:
      1. Pulten?
      2. De små tingene på pulten?
      3. Tv-en
      4. Hylle ved sengen?
      Offameg… Neida😉 Haha😂 ❤️
      Stor klem fra meg❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    30. Nydelig rom Jennie❤️ Tror du er fornøyd med det, det hadde jeg vært hvis det rommet hadde vært mitt❤️❤️ En fin løsning❤️

    31. Driiiit Fiint rom😍😍 Hehe + plakatene, hvor er dem fra?😉
      BTW du er en syykt flink blogger og ett døtsbra forbilde!❤️

    32. Driiiit pent rom😍😍 Hehe + plakatene, hvor er dem fra?
      BTW du er en syykt flink blogger og ett dritbra forbilde !❤️

    33. Hvorfor svarer du meg ikke?😉😘Ikke frekt ment assa, håper du skjønner det! Graaaaaattttttttiiiiiiiiissssssss meeeeeed daaaaageeeeeeennnn!

    34. Jeg bare MÅ vite hvor du kjøpte pult og TV og nattbord! Skal ombøblere rommet mitt snart så😂😉❤️De var sååååå fine❤️Hadde satt pris på om du svarte meg❤️😘

    35. Super fint rom💗✋🏼 Lurte bare på hvor du kjøpte de bildene?💞 Håper du har tid til å svare☺️

    36. Hei Jennie❤️
      Så utrolig fint rom du har😍
      Lurte på hvor Mac leppestiften du brukte i videoen er fra? Og hva heter de andre Mac leppestiftene dine?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg