DA HAR JEG GJORT DET

Hei

Da har jeg endelig fått filmet ROMVIDEO eller ROOMTOUR som det også kalles. Jeg sa for kanskje et år siden at jeg skulle lage en slik video så fort jeg fikk fikset rommet mitt, ettersom det var flere ting som “manglet”. Det tok sin tid og jeg mangler faktisk noen få ting fremdeles. Gulvet mitt er iskaldt nå på vinter og jeg har ikke noe teppe. Midlertidig bruker jeg deilige ullsokker for å ikke fryse. He he he:-) Men endelig er den filmet og jeg håper på å få redigert den ganske fort. I morgen er det siste feriedag for meg så den vil jeg nyte. Huff, tanken på skole gir meg litt frysninger siden ferien har vart så lenge. Men jeg gleder meg veldig til å se venner igjen. 

Her er en liten “sneak peek” av noen detaljer på rommet mitt. Jeg mener rommet i seg selv ikke er så spesielt men det er hva jeg har gjort ut av det. Jeg dekorerer med lys, planter, parfyrmer og lignende. Det er nok det som gjør rommet til “MITT ROM” . At jeg legger litt min personlighet i det. Jeg må nok si at favoritt delen av rommet mitt er bildene mine.

Har du tips til andre videoer jeg kan lage?

Klem Jennie

 

56 kommentarer
    1. Du kan lage en video som heter: 15-20 ting (eksempel bare) som er mine favoritter ting. Skal vente med glede til videoen kommer ut! Jeg er såååå spent!!!!!

    2. Kan du ha en spørsmålsvideo der foreldrene dine svarer på spørsmål om deg som vi sender inn? 🙂

    3. morning routine.
      shubby bunny med en venn.
      ha en video hvor du ringer folk også filmer du det.
      ha en video med både lillesøstera di og lillebroren din eller bare en av dem.

    4. Jeg hadde blitt veldig glad hvis du ville gjort en video hvor du filmer uteområdet ditt 🙂 F.eks hage… Ja, egentlig bare det jeg ber om! Skjønner hvis du ikke vil. Noe må man jo ha for seg selv<3

    5. Du kan kanskje lage en “hår video”, eller en “sminke video” (som du sminker deg i hverdagen)
      Du kan jo også kanskje lage en vlog av en dag du er på Vinterlyd. (Om du skal dit i år)
      ❤️

    6. Kunne du ha lagd en morning routine eller night routine? Har så lyst til å se det! Gleder meg til du legger ut room tour videon, er skikkelig nysgjerrig på rommet ditt!😃

    7. Jeg syne burde lage julegavevideo, siden så mange ønsker det 🙂 Eller sminkevideo, siden du slettet den forrige!

    8. ENDELIG HAR VENTET SÅÅÅÅ LENGE GLEDER MEG VILLT TIL Å SE DEN!!!
      jEG ØNSKER EN MORNING ROUTINE<3<3
      ELSKER SÅNNE VIDEOER<3<3
      Klem <3

    9. Ble veldig glad når jeg fikk høre det😚 Har venta lenge på en sånn video og i dag fikk jeg høre at den snart kommer👍 Ville vært kult om du kanskje hadde en morning-routine video eller hus-video der de viser hvordan huset ser ut inni. Jeg ønsker meg også flere challenger, de er så morsomme😘😘 elsker bloggen din er fast leser👌

    10. Kine: jeg får ikke lov til å lage film i fra familien sin hage eller fellesrom i huset. Det er liksom privatlivet vårt. Noen ganger konmer det jo noen bilder som viser litt, men kommer ingen video. Dessverre. Klem

    11. Så kul Jennie❤️Har ventet på romvideo så lenge,Jeg kan tenke meg at rommet ditt er fint❤️Hvis du legger personliheten di i rommet så tipper jeg det er vedldig kult,pent, og søtt:)
      Du er så kul pen og søt😘Når blir jeg like kul pen og søt??
      Tipper mange kommer til å like videon din:)Du lager sååå kule videor❤️Hadde vært så gøy å treffe deg igjen:)Har gjort det før,da møtte jeg deg på VIP-Lanseringen på WOW:)Men håper det kommer ferlere videoer med Tuva (Eller andre venner).Kanskje en video der du sminker deg til dags❤️
      Hisen en FAST leser som ELSKER bloggen din
      ——————————————————-
      Klemmer fra meg❤️❤️😘

    12. Hei… Jennie kan du ha en jeg ringer deg video?
      Der vi lesere på bloggen din skriver telefon nummeret vårt på bloggen din også velger du noen du skal ringe.
      PS: Elsker deg Jennie fra Lisa 128536;😘

    13. Hei Jennie
      – “7 second challenge” med en venn.
      – “Hverdagssminke-video”.
      – “Morgen rutine”.
      – “The bestfriend tag”.
      – “Makeup-power” (at man sminker halve ansiktet og lar den andre delen være helt naturlig.
      – “Try to not laugh challenge” med en venn.
      Håper du lager noen av disse.

    14. Eller kansje en reality VS expectations video med et tema du liker f.eks siste skoledag før sommerferien, overnatting, jul ect.☺️

    15. Vell, hver gang du spør om dette spørsmålet, har jeg svart det samme om og om igjen, men den har aldri blitt laget, så jeg er ganske usikker på om du ikke vil lage, eller om det bare er for mange komentarer 🙂 Jeg hukser i en Spørsmålsrunge for mange år siden, der du ska du skulle lage en slik video, bare at det kom til å ta tid, og u vet ikke når du lager, men du håper å få laget det en gang. Jeg ELSKER å se slike videoer, og det hadde vert utrolig kult om du kunne ha laget en slik video. Hadde vert en drøm 😀 <3
      Videoen er forresten: Morning Routine ELLER Kveld's Routine - Skoledager

    16. Gleder meg til å se videoen💗 Kan du plissssss lage en favoritter video igjen? Jeg elsker å se på videoene dine💗

    17. Jaaaa gleder meg til å se den❤️ Er ikke helt sikker på odden video du kan lage, de blir kule og interessante uansett😊

    18. Hadde blitt veldig glad om du kunne hatt smoothie challenge eller cream challenge💘Elsker videoene dine du er et nydelig menneske💘

    19. kan du sende meg tips på hvordan man kan lage en blogg kunne du please sende på insta jeg heter: blue_jeans11
      please
      jeg har sett deg får når du var på storo med noen fra tvnorge også tok noen barn selfie med deg den ene hadde knust mobil det var meg men jeg vil virkelig ha blogg tips og hvordan man kan lage en blogg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg