HADE BRA….

……2015

Hei alle sammen!
Da nærmer 2015 seg slutten og vi beveger oss inn i 2016. Dette året har gått alt for fort. Men selv om 2015 snart er over ser jeg tilbake på alle minnene. Jeg har opplevd så mye utrolig morsomt og møtt så mange snille og godhjertede mennesker. Jeg har fått hvert med på Vinterlyd turné som har er en egen kategori her på bloggen om du vil se tilbake. Jeg har hatt det gøy med venner på tusenfryd og hjemme, vært på stranda, jeg hadde lansering av kolleksjonen min, jeg dro på språkreise til Brighton med Ella, jeg hadde sommerferie hos familien i Østerrike, nøt varme dager på Gran Canaria, jeg har hatt en flott jul og jeg har fått vært med på kule radioprogrammer, musikkvideoinnspilling og lignende. 

Men det er noe jeg ikke har fått gjort. Jeg har tenkt på å gjøre det veldig lenge men har aldri fått gjort det. Derfor skjer det den siste dagen i 2015. Som mange andre bloggere deler jeg bilder hele tiden. Og det er som oftest bilder jeg er fornøyd med selv. Men i dette innlegget har jeg samlet flere bilder som aldri ble vist på bloggen. Om det er at jeg blunker, ser rar ut eller hva det nå enn er skal dere få se. Hhahahahaha. 




Hahhahaha! Hva har du likt best med 2015?

Klem Jennie

39 kommentarer
    1. Det beste som har kjedd 2015, er jo mye men beste som jeg aldri kommer til å glemme er at du følger Fanpagen men, det er helt utrolig og det er noen av det beste som har kjedd noen sinne og Tusentakk for at du har gjort 2015 bra med at du har likt bildene jeg har laget til deg💜💜 -jenniesofie.fashion på insta💛 før det blir 2016 kan du pliss sjekke DM det er noe jeg vil du skal lese og et bilde😍💜

    2. Hei jennie!
      Jeg elsker bloggen din, å den gir masse inspirasjon❄️
      Jeg håper du får en supeer nyttårsaften🎆🍾
      Klem Maria❤️

    3. Jeg likte best da du hadde VIP lansering av kolleksjonen din!!!
      Det var UTROLIG gøy, og jeg fikk tatt bilde med deg, og da fikk jeg se hvor kul og pen du er i virkeligheten!
      Jeg vil ønske deg et herlig nytt år, så 2016 blir fylt med glede, og selvførgelig masse mer blogging!❤️

    4. Det jeg likte best var VIP-Lanseringen din på WOW❤️
      Det som var best var at jeg fikk tat bilde på deg og møte deg i virkeligheten❤️
      ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    5. Jeg vet ikke hva jeg har likt best med dette året… Det skjer nesten aldri noe spennende med meg😊 Jeg har aldri møtt en kjente person før, så det skal være ett av mine nyttårsforsett♡

    6. Morsomme bilder, håper det kommer flere slike innlegg! 😀 Godt nyttår, gleder meg til å følge med på bloggen din videre i 2016<3

    7. GODT NYTT ÅR JENNIE SOFIE🎉🎉
      DU ER SÅ VALKER SØT PEN SNILL MORSOMM OG ALLE SNILLE ORD❤️
      DU ER EN FANTASTISK ENGEL❤️🎉
      ELSKER BLOGGEN DIN❤️🎉

    8. Jennie Sofie <3
      Nå har jeg fulgt med bloggen din i snart over 3 år. Gjennom disse 3 årene har jeg lært mye, både fra foreldre, lærere og venner. Men en av de personene som har hjulpet meg mest gjennom hverdagene mine, hjulpet meg med meg selv og egentlig alt fra A til Å, er akkurat deg.
      Tusen takk for den du er, tusen takk for at du er med og hjelper meg og mange andre jenter og gutter. Du hjelper oss med selvtilit, vanskeligheter og lærdommer.
      Håper 2016 blir et fint år for deg, for det fortjener du. Nettopp fordi du er den du er.
      Det finnes ikke ord for hvor mye du betyr for meg, ord kan ikke beskrive deg. Du er alltid glad, du smiler hele tiden og er en jente alle ønsker å være en venn med.
      Kos deg masse i 2016, skap minner, le med alle vennene dine og ha det morsomt! Elsker deg, virkelig mye!

    9. Godt nytt år Jennie. Ønsker deg alt godt i 2016, og jeg gleder meg til å fortsette å lese bloggen som jeg har gjort i noen år nå. Du er veldig inspirerende. Lurer forresten på om du kan lage en video der du viser hvordan du fletter de fine flettene du har i på et av bildene? Stå på videre. KLem Kristine.

    10. Jeg vet ikke hva det beste har vært❤️ Jeg kunne så veldig ønske jeg kunne møte deg i virkeligheten❤️ Håper du får et fantastisk nytt år😊 Jeg ønsker deg alt godt i 2016😍 Du er kjeeeeempe pen og kul❤️ Jeg blir alltid glad av å se på videoene dine😊 Du har et smittsomt smil❤️ Jeg kunne sagt sååååå mye fint om deg❤️ Men det tar så langt tid😂 Du er perfekt akkurat sånn du er❤️ Klem❤️
      PS:eksker bloggen din❤️😍😊👌✌️

    11. Ramona: Hei
      Du vet ikke hvor mye den kommentaren du skrev betyr for meg. Det er egentlig ikke til å tro, og det at du tar deg tid til å skrive disse ordene til meg takker jeg deg for. Jeg kjenner jo igjen navnet ditt og vet du har fulgt meg lenge. Jeg kan nesten ikke tro selv at jeg har blogget så lenge.

    12. Det beste jeg har likt med 2015 er deg! Jeg ble fast leser her på den super brae bloggen din. På begynnelsen av 2015 likte jeg deg veldig godt når jeg hadde begynt å følge deg på IG. Så likte jeg deg mer og mer, og tenkte å begynne med noe nytt og det var, Å LESE DEN NYDELIGE BLOGGEN DIN! Altså jeg klarer ikke å forklare det! Det er ingen andre bloggere som har så bra blogg som deg. Du bør egentlig være på første rad. Det jeg liker med bloggen er, jeg får inspirasjon, hva jeg skal gjøre hvis jeg kjeder meg, og sist men ikke minst lært seriøst kjempe masse! Utrolig glad for å ha kjent en så snill jente som deg. Du må bare vite at jeg er kjempe glad i deg og vil ALLTID følge med på bloggen. Jeg vil bare takke deg for at du har gjort 2015 er nydelig og supert år for meg. Klem fineste Jennie(:

    13. Oj, jeg glemte det viktigste! Det beste var at jeg møtte deg på VIP lanseringen! Kommer aldri til å glemme den dagen! Du har gjort 2015 gull for meg! (Håper du husker meg, da jeg bare kan du ta bilde, for jeg mister mobilen hver gang jeg tar bilde med den, haha) Utrolig glad for at det finnes sånne mennesker som deg her på jorda:)

    14. Godtt nyttår Jennie💕
      For en stund siden så jeg deg på kjøpesenteret (håper og tror det var deg da😂😁)
      Jeg hadde sykt lyst å møte deg, men turte ikke å gå bort😒
      Lillesøsteren min derimot sprang bort å tok et bilde. Nå “erter” hun meg for at hun har møtt deg og ikke jeg😂
      Håper du får en fin 2k16💕💕💕

    15. Hei jennie Sofie 😍
      Det jeg husker best fra 2015 var da jeg møtte deg i gran canaria ved Sunwing😍❤️
      Jeg fikk ta bilde med deg og fikk autograf jeg og vennen min Maren❤️
      Det var utrolig kult og møte deg😊
      Klem fra Kaja

    16. Ønsker deg et nytt år !!
      Må ønskene dine gå i oppfyllelse !!
      Du er en utrolig sterk, pen, smart og morsom jente !! Det beundrer jeg deg for 🙂
      PS! Du ligger på 12. plass på bloggtoppen !! Herlig 🙂

    17. Hei jennie Sofie😍
      Det jeg husker best fra 2015 var da jeg møtte deg i gran canaria ved sunwing❤️
      Jeg og vennen min Maren fikk autograf og et bilde sammen med deg det var utrolig kult😍😍
      Håper å møte deg i 2016 å❤️❤️
      Klem Kaja ❤️❤️
      Godt nytt år😍🎉🎈

    18. Det beste med 2015 er at jeg fikk dra til familieparken
      Å se idolene mine Isac Elliot og M & M❤️❤️
      Og alt det fine du har lagt ut på bloggen❤️
      Jeg er så stolt av arbeider ditt med bloggen
      Og youtube❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
      Ønsker deg en fantastisk 2016 Jennie og stå på
      Og fortsett med det du ELSKER du kommer til å nå langt❤️
      Kommer fortsatt til å følge med deg hver dag❤️

    19. Hei Jennie. Mitt beste minne fra 2015 var da jeg var på VG lista og møtte deg ( Min favorittblogger) Laurent, Sander og Alex fra The Main Level. Jeg syntes du er superkul og pen. Du er mitt forbilde. Bloggen din er fantastisk og inspirerende. Jeg håper du kan gi meg tips til min egen blogg. Det hadde vært en drøm om du hadde stukket innom bloggen min en gang. Jeg ønsker deg et godt nytt år og håper vi kanskje kan møtes en gang. Klem Mai Celina

    20. Hei Jennie
      Jeg elsker bloggen din💕
      Jeg husker best når du var med Lila….. Jeg er også fra Lyngdal..
      Du blogga ikke så mye om at du var sammen med Lila. Men det jeg egentlig ville skrive var…
      Jeg ønsker deg alt godt for det nye året😘
      Må alle dine ønsker bli oppfylt💕
      Og jeg tipper du kommer øverst på bloggpallen❤️❤️❤️❤️
      Stor klem fra Sanne

    21. Det jeg likte best med 2015 / husker mest fra 2015 er en gutt❤️Jeg traff som jeg nokk aldri treffer igjen🙁han er en helt fantastisk person, er kjempeglad i han<33Jeg glemmer han aldri💙😉

    22. Det jeg kommer til å huske mest fra 2015, er en helt spesiell perosn💙En gutt, jeg aldri vil glemme!<33 Han stjal hjerte mitt🙈Håper av hele mitt hjerte at jeg treffer han igjen☺️

    23. Hele 2015 har vert et så bra år, jeg tror nok det er de beste året hit til. Men jeg husker når du hadde kolleksjonen din husker at jeg ville ha alt i den, men jeg har fortsatt ingen ting. Jeg har ikke vært på shopping med mamma på leeeeenge så dessverre så har jeg ikke fått kjøpt noe.😂 Men så fort heg har muligheten skal jeg kjøpe ALT (som fortsatt er der da)!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg