MINE PERSONLIGE DRØMMER

Hei

2016 er her men noe nyttårsforsett har jeg ikke. Drømmer og tanker for året skal jeg derimot ha. Jeg har laget slike før og mange av drømmene har det ikke blitt blåst noe liv i, men det er jo alltids lov å drømme videre og det å ha drømmer syns jeg er kjempefint. 

11 drømmer må man kunne ha, 10 ble for vanlig…he he

 

1. Oppleve et helt nytt paradis (Jeg vet jo at jeg skal til Malta på språkreise og at det blir et helt nytt land for meg å oppleve, men kanskje familien tar seg en reise et sted  også)

2. En “Meet up” et annet sted enn i Oslo med alle dere som har etterspurt det. Hadde vært kjemoekoselig å treffe mange av dere trofaste følgere og blogglesere.

3. Synge av full hals som publikum på en eller flere konserter med artister jeg liker. Elsker konserter med god musikk og fans av samme artist. Det er god stemning. 

4. Er det lov å drømme om litt romantikk <3 Jeg er jo ikke jenta som tar det første skrittet og er nok litt for sjenert for å ta kontakt om jeg skulle finne en gutt sjarmerende. 

5. Svømme med delfiner. Det vil bli mulighet for det på språkreisen. 

6. Møte Selena Gomez. Ikke hørt at hun skal til Norge, men drømmer allikevel jeg. 

7. Ha en crazy hårfarge. Alt i fra blå tupper, hele lilla eller noe annet spennende.

8. Vokse 5 cm i løpet av 2016, he he. Ikke at jeg ikke har det bra med den høyden jeg har….men lov å drømme.

9. Bli litt mindre sjenert. (Ja, tro det eller ei…jeg er sjenert overfor folk jeg ikke kjenner eller ikke kjenner så godt)

10. Minst like godt snitt til sommeren da jeg går ut av 9 klasse som jeg fikk nå til jul. Konkurrerer ikke mot andre enn meg selv. 

11. Være med på et TV-program, eller radioprogram. På TV, gjerne som skuespiller. 


Så dette er altså mine drømmer for 2016. Er ganske så sikker på at ikke alle disse punktene kommer til å gå i oppfyllelse men det er bare å fortsette å drømme.Tror nok livet hadde vært ganske kjedelig uten drømmer og mål. 

Har du noen drømmer for 2016?

Klem Jennie

55 kommentarer
    1. Min drøm er å møte deg Jennie, jeg har alltid drømt om det😘
      Mindre sjenert for jeg er veldig sjenert. Hehe
      Mest har jeg lyst til å treffe deg Jennie Sofie for du er pen, pent hår og du er så utrolig flink til å blogge og lage videoer😘 jeg har alltid sett på bloggen din jeg bare elsker den😘
      Stor klem fra Lisa😘😘 elsker deg Jennie

    2. Eg ønsker om å få lov til å dra på språkreise i 2016, men det kommer sikkert ikkje til å skje🙄

    3. Hadde blitt så glad om det var et “meet up” i Oslo der alle fans av deg møttes! Min drøm har jo alltid vært å få møte deg, så det hadde virkelig vært morsomt <3

    4. Jeg har også utrolig lyst til å farge håret i 2016, den lillafargen på bildet er så utrolig fin😍😍 godt nyttår Jennie❤

    5. Jeg har ganske mange drømmer,dette er top 6:
      1.Møte deg en gang til.
      2.Bli litt bedre kjent med deg.
      3.Bli like pen,kul,og søt som deg.
      4.Tilfeldig møte deg på Isac Elliot konserten.
      5.Sitte i samme buss som deg.
      6.Snakke med deg.
      Og mange andre❤️
      Hilsen en fast leser og en som ELSKER bloggen din😘

    6. Hei, jeg skal også til Malta i sommerferien på språkreise!!! Jeg lurte på om du snart kunne lage et innlegg om hvor i Malta du skal, når du reiser, hvem du reiser med, og hvilke(n) av de pakkene du skal ta (f.eks funpack/sun&fun pack osv)?? Sånn at jeg og flere kanskje kan vite om vi reiser sammen med deg eller ikke?

    7. tror jeg må henge meg med på det med romantikken heheh<33 men er nok litt som deg når det gjelder sånne greier😂

    8. Kjære Jennie <3
      Jeg startet å lese bloggen din for 2 år siden
      Jeg har fulgt med deg i strekk siden da.......
      Og jeg har sendt inn kommentarer stadig vekk
      Men har ikke gjort det så mye i det siste og det
      syns jeg at beg burde gjøre oftere!!
      Fordi du har en fantastisk personlighet og du fortjener
      det!! For alt du gjør for oss fans!! Nå skal jeg være helt ærlig!
      Du er verdens skjønneste og snilleste jente!! Du er snill mot
      fansen din og du gjør alt for å få oss glad!! Og det gjør du
      HELE tiden!! Bare du legger ut en selfie på blogg og IG gjør du oss glad...
      Vi blir glad av smilet ditt!! <3
      Du har en fantastisk utstråling som gjør oss glad bare av å se på deg
      Du har hjulpet meg såå mye med masse!!
      Du er lojal og ikke en sånn overfladisk blogger som tar masse silikon og restylane og botox
      du er naturlig og deg selv..!!!
      Jeg syns du butde være på topp på blogglista!!
      For det fortjener du virkelig....... Du legger så mye arbeid med det du holder på med.
      Jeg kommer til å fortsette og følge med på bloggen din daglig!!
      Mitt nyttårsforsett er å kommentere noe så ofte jeg kan på blogg/IG så jeg kan gjøre deg glad!!
      Det er det minste jeg kan gjøre for deg etter alt du har gjort for meg!!
      Du er helt fantastisk!! Du er snill, kul, perfekt, morsom, smart, pen, lojal, BEST...
      Jeg kan fortsette å skrive masse ting om deg Jennie<3
      Du er forbildet mitt og jeg gjør ALT for å møte deg<3
      Stå på Jennie og fortsett med det du elsker..!!
      Du er et kjempegodt forbildet som beviser at man trenger ikke masse
      Restylane,botox,silikon .....osv.... For å være pen!!
      Du er naturlig pen Jennie!! Du er den beste personen jeg vet om!!
      Mamma syns du er den mest smarte og lojale bloggeren hun vet om!!
      Stå på Jennie og fortsett med det du elsker <3
      Elsker deg!! Masse klemmer fra meg <333
      Vet deg ble en kjempelang tekst men jeg håper du gadd å lese
      men dette er det minste jeg kan gjøre etter alt du har hjulpet
      meg med disse 2 årene!! <3

    9. Heihei fine Jennie! Jeg bare lurer på, lagrer du egentlig alle bildene du lar ut her på bloggen? Det jeg mener er at har du liksom alle bildene du legger ut er collager og osv i kamerarullet ditt? Kunne blitt takknemlig hvis du svarte:)) Lurer så syyyykt mye på: hvor mange bilder har du i mobilen din? Du må ikke svare. Holder at du svarer på det første spørsmålet mitt. Skjønner at du ikke kan svare alle sammen😊

    10. Håper mange av drømmene dine blir oppfylt.:-)
      Jeg har og veldigt lyst til å møte selena gomez, hun er et stort forbilde.
      Ps:skal ikke du bli med på en tv serie dette året?(ialefal i en av episodene)^_^

    11. hei, Jennie Sofie jeg elsker bloggen din du gir meg masse inspirasjon. jeg er en ny leser men jeg elsker bloggen din!

    12. Tuva: oj, det var en veldig lang kommentar og en utroooooolig koselig kommentar å lese. Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive så mye fint til meg, det betyr mye. Det betyr faktisk veldig mye at voksne “godkjenner” bloggen min også, for jeg ønsker å være et godt forbilde. Jeg takker nei til ting som mange andre ville takket ja til fordi jeg ikkr ønsker å påvirke mine også yngre lesere og følgere. Takk igjen. Klem

    13. Jeg drømmer om å få det bedre.
      Jeg drømmer om å møte en kjent person. (En av mine forbilder, innkludert deg)
      Jeg drømmer også om å bli “oppdaget”. Jeg har et så kjedelig, ensomt liv, og har veldig lyst til å bli skuespiller eller være med på noe “stort”. Hadde vært så gøy!
      Dessverre er det å bli oppdaget og å møte noen kjente veldig vanskelig når jeg bor på Vest-landet:(

    14. Håper du får mange av drømmene dine oppfylt i 2016! 😊
      Det hadde vært så koselig og gøy å få møte deg på en meet and great😍 men hvis det er mange så er det vanskelig å få snakket med deg😥 Men håper fortsatt at du gjør det mulig å møte deg i 2016, på en kafe eller no 😍
      Håper du får et kjempe fint år og at du er fornøyd med 2015😊

    15. Åååå Tuva det var en veldig koslig kommentar❤️
      Selvom jeg ikke er Jennie tipper jeg hun ble suuuper glad for den kommentaren❤️
      Jeg hadde fått tårer i øynene hvis jeg var Jennie,og selvom jeg ikke er Jennie så fikk jeg tårer i øynene❤️

    16. Hei!
      You are so cool girl!👌 I really like your style and designs👏
      My biggest wish in year 2016 is trip to Norway✈ I wanna go one of Marcus and Martinus conserts.🎤 Also I would like to go shopping to WOW shop.💁 And do some language practice. It is a pretty big wish and needs a one big miracle✨✨ But I keep on dreaming✨
      You have so great blog and definitely you are best blogger👍
      Good luck😊
      Greetigs from Estonia😃

    17. Hei! You are so cool girl👌 I really like Your style and designs! My biggest wish in year 2016 is trip to Norway. I wanna go one of Marcus and Martinus conserts. Also I wanna go shopping to WOW shop and do some language practice😊That is a very big wish and needs a big miracle, but I keep on dreaming✨
      You have so great blog and definitely You are best blogger👍 Greetings from Estonia and good luck!😀

    18. Min drøm er å møte deg❤️❤️❤️❤️❤️❤️
      Du er et stort forbilde, tror jeg hadde besvimt om jeg møtte deg!!😉😂❤️😘
      Prøver å kommentere så mye som mulig på bloggen din, håper du ser på meg som en fast leser. Hvis ikke skal jeg bli flinkere å kommentere❤️❤️Synes det er utrolig bra at det finnes bloggere som deg, som ikke er jålete og blogger om bare sminke og er opptatt av utseende😘 Det er så bra!!!!! Håper du kan komme til Bergen snart! Da må du si ifra!!!😂😂😂
      Stoooooooooor klem fra Mathea❤️❤️❤️
      (PS: Ikke alltid jeg kommenterer samme dag som du legger ut, siden jeg er 10 år og legger meg tidligere en deg, og du legger ut innlegg om kvelden😉)

    19. Og forresten, hadde betydd utrolig mye om du svarte på kommentarene mine. Føles som du snakker med meg. Haha😂😘😊

    20. Jeg har egentlig bare en drøm og det er å bli en god fotballspiller. Jeg håper jeg kan bli bedre i 2016 da💛👍

    21. Jeg har en drøm, og det er å bli en god fotballspiller. Og jeg håper jo selfølgelig å bli bedre i 2016 da💛⚽️👍

    22. Victoria
      3.01.16
      hei, jeg har litt personligie drømmer men siden du er mitt forbilde så skriver jeg den på mail.

    23. Omg elsker Selena jeg og 😍😍skulle egentlig møte henne😭!😍Minnefond livet håper revival turneen hennes kommer til Norge😍👏🏻

    24. Jeg har også et mål om å bli mindre sjenert. Jeg har også et mål om å møte deg å få tatt et bilde og pratet med deg. Det hadde vært så utrolig koselig. Du er mitt største forbilde og du har vært det i mange år!!! Du er bare den beste bloggeren jef vet om! Håper du får et kjmpe fint år i 2016, jeg ønsker deg et helt supert år videre. KLem Kristine

    25. Du har opplevd så mye fint i livet ditt synes jeg! Hadde jeg hatt et like spennende liv, ville jeg ha utnyttet det veldig! Når jeg leste tingene du ønsket for 2k16, smilte jeg litt😊 Jeg er også veldig sjenert, jeg vil også (innerst inne) farge håret, og ja, jeg vil møte Selena Gomez! Det har vel vært en drøm siden jeg var liten! Drømmejobben min er faktisk å bli skuespiller, men jeg tør ikke å ta det første steget. Hadde jeg gått på audition kunne jeg sikkert fått rollen som en tomat! Jeg blir litt rød i ansiktet, hahahah! Men du skrev at du ville svømme med delfiner. I akkurat det øyeblikket følte jeg meg litt heldig. Jeg hadde faktisk gjort noe du ikke har, men som du ønsket 🙂 Ikke ta det personlig, jeg håper virkelig at du får gjort det på språkreisen! Da har vi hvertfall noe til felles🙊

    26. Syntes du har veldig bra drømmer, og morsomt å lese om. Du er en fantastisk blogger Jennie, og jeg har lest bloggen din utrolig lenge nå, men har ikke kommentert så ofte. DERFOR er mitt nyttårsforsett og huske å kommentere på bloggen din, og støtte deg. Håper du får det fint på språkreise, og fy så missunelig jeg er! haha. Har hatt sommerjobb de siste 2 sommerne og drive å sparer til språkreise selv. Problemet er at det er så dyrt, så det tar ganske langt tid å spare opp til. Uansett så håper jeg du får et godt år Jennie 🙂

    27. I 2016 har jeg har veldig lyst til å møte deg og Marcus og Martinus i virkeligheten💗 Jeg leser alltid innleggene dine💗
      Jeg elsker bloggen din💗
      Du er pen, kul, morsom, du har et veeeeldig fint smil osv….
      Jeg kunne sagt sååå mye fint om deg💗
      Håper du får et like fint år som deg💗
      Stoor klem fra Malene☺️

    28. Hei Jennie!
      Jeg er 13 år og 175 cm høy, vis ikke mer! 🙁 Jeg synes det er ille… Fordi jeg har blitt veldig mye “komentert” over det, på en negativ måte. Vennene mine sier “du er fin som du er” eller “alle ønsker å være høy”, men jeg føler at det ikke er sant. At de sier det bare for å trøste.
      Ville bare si at jeg blir oppmuntrett av deg som ønsker å bli høyere!
      Kanskje mitt aller største ønske er å bli lavere. Skulle ønske jeg var like høy som deg.
      Skjønner ikke helt hvorfor vennene mine og du som er “lavere” enn meg da ønsker å bli høyere, når dere er helt perfekte som dere er. 🙂

    29. Sara: du er kompetent for å være deg 🙂 Tror det alltid vil være litt sånn at de med langt hår vil ha kort, de med kort hår vil ha langt. De med brune øyne vil ha blå og de med blå vil kanskje ha brune. De som er lange vil være litt lavere og de som er lavere vil være lengre. Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg