VINNERE AV DE SISTE LUKENE

Hei

Da skal jeg kåre de siste vinnerene av julekalenderlukene her på bloggen. Tusen takk til alle som deltok. Jeg er utrolig glad for at jeg får mulighetene til å ha en slik kalender på bloggen og  det å få glede noen med noe kult i jula. Det å se hvor glad vinneren blir gjør meg utrolig glad også. Til dere som ikke har vunnet, er ikke muligheten borte. Det er faktisk noen luker jeg ikke rakk å legge ut, så det kan komme en kul konkurranse når som helst.

Vinneren av GAVEKORT 2 fra WOW ble en jente som kaller seg @ingeborg_andrea på instagram.

  Vinneren av krølltangen fra MAST ble en jente som kaller seg @malenehje på instagram. 

Gratulerer! Dere vil bli kontaktet i løpet av kvelden:-)


Har du deltatt i julekalenderen på bloggen i år?

Klem Jennie

 

31 kommentarer
    1. Ja, jeg har deltatt på nesten alle konkurransene.
      Men har aldri vunnet…. Og blir like skuffet hver gang?
      Men blir uansett med!!! ❤️

    2. jaaaa!❤️ det har vært utrolig gøy med alle disse konkurransene❤︎
      Håper du kan gjøre noe sånt til neste år ogaå❥✟

    3. Ja, jeg deltok å vant et abonnement på Julia! Synes det er så morsomt at du har giveawayer på bloggen innimellom, vet at man blir veldig glad når man vinner. Da skjønner jeg at du virkelig bryr deg om leserne dine! God jul til alle sammen 😀

    4. Ja, jeg deltok og jeg vant også! Helt utrolig! Du har alltid så flotte giveawayer! Håper jeg har sjansen til kanskje å vinne noe annet også en gang i fremtiden <3

    5. Jupp. Vær eneste en. Komentert alle bildene dine på instagram, liker hvert bilde du legger ut. Leser absolutt alle bogginnlegg du legger ut, komenterer på ALT jeg får med meg. Sjekker bloggen din 5 timer til dagen. Vi kan trygt si at jeg er en fast leser, ikke bare en av de 200 som deltar bare for å vinne.. de som faktisk aldri komenterer innleggene dine, bare når det er konkurranser. Jeg er vell den som deltar for å ha det gøy, få litt stemmning, krysser fingrene for å vinne. En som faktisk bare komenterer, fordi det er blitt en vane å komentere blogginnleggene dine…
      uansett. Ha en fin jul videre da! <3 synes det er utrolig snilt av deg å idet hele tatt ha slike kalendere:) Klem.

    6. Hei lurte på om du kunne si hvem du drar på språkreise med???
      Det er hyggelig av deg at du hadde kalender på bloggen, tror folk setter pris på det!!!

    7. Hei! Digger bloggen din❤️Lurte på kor kjolen du hadde på deg på julafta e frå, leita etter en liknende sjøl!? Du e sjukt pen😍

    8. Hei Jennie❤️
      Gratulerer til de som vant. Jeg har deltatt på,alle lukene. Har ikke vunnet noen kalenderluker, men vant en hårbørste fra MAST pga. en kommentar jeg skrev. Passet perfekt til meg, jeg er jo en av de som sliter med å holde håret mitt flokefritt og glatt. Gleder meg til å prøve den når den kommer. Jeg er utrolig takknemlig for at jeg vant. Før var jeg bare innom bloggen din for å se, men nå har jeg blitt en fast leser og bloggen din sjekker jeg kanskje 5-10 ganger per dag for å se om det har kommet noe nytt. Jeg drømte til og med i natt at jeg skulle feire jul hos deg!😂❤️😉 Men huset ditt så litt annerledes ut i drømmen en sånn jeg tror d gjør i virkeligheten. Det så ut som et skur❤️😂. Men jeg ble litt skuffet når jeg våknet… Selv om julaften er over. Men jaja, drømmen var litt rar også😉. Ha det fint resten av 2015 Jennie❤️😘
      Klem fra Mathea

    9. Ja jeg har vært med i nesten alle konkurransene ❤️ Jeg har dessverre aldri vunnet noe da 😂 men men sånn er det jo bare 😍👌Hehe 😂 alle kan jo ikke vinne 💕jeg har bestemt meg for at jeg skal kommentere på alle blogginnlegga du legger ut siden det ikke er like mange som kommenterer her på bloggen som på IG ❤️💕 jeg kommenterer også på alle bildene du legger ut på IG 😊💕 og jeg blir kjempe glad hver gang du svarer meg 💕

    10. Hei<3
      Jeg vil bare si 1000-takk for at du legger ut blogginlegg nesten hver dag for at vi skal kunne lese det:) Du virker som en veldig koslig person! Takk for alt! Og ja, jeg har deltatt på kalenderen:)
      Klem Inger Sofie<3

    11. Ja, jeg har deltatt på alle! Synes det er kjempe gøy og kult at du kan ha en sånn julekalender med så fine ting å vinne❤️ Håper du kan ha en sånn til neste år også!

    12. Hei jennie! Dersom eposten min ikke funker, må jeg si det her haha💗😂
      Tusen takk for at du ringte! Og unnskyld for den kleine samtalen!😅😁Ble bare veldig starstrucka da du ringte, siden du er en jeg er stor fan av og ser opp til😂💗 da du sa ” god jul” så sa jeg takk…😂😂 mente takk for at du ringte, og takk for rettetangen👌🏼💗😌 og god jul til deg og haha😂💗💗
      Klem Emma💗

    13. Hei Jennie. Vi møtte hverandre på VG lista i Oslo. Jeg leser bloggen din daglig Jennie og blir sååå happy. Jeg har fått hjelp til å lage egen blogg nå. Det første jeg la ut var bildet med deg fra VG lista <3
      Se bildet på http://www.maicelina.com. Neste år håper jeg å vinne julekalenderen. Kul kalender . 🙂

    14. Har deltat på alle,:-)
      Jeg vil bare si at jeg sjekker bloggen din hver dag, og at du har en veldigt bra blogg.
      Håper du fortsetter med den i mangen år til.
      ^_^☆^_^

    15. Jeg har deltatt på alle men vant ingenting men jeg er fortsatt glad. Jeg elsker bloggen din og jeg har lest bloggen den i flere år. Bloggen din er så kul jeg bare elsker den. Jeg har ikke insta så jeg ser ikke hva du legger ut men hverdag leser jeg bloggen før jeg sover. Du er så perfekt. Du er pen, snill,kul,flink på håndball og hele familien din er fine. Emilie Mari er så fin og lillebroren din er så søt.

    16. Har deltatt på noen av dem. Bloggen din er utrolig inspirerende og leser alt du legger ut. Utrolig glad for at jeg begynte og lese bloggen din for et par år tilbake og har fulgt med siden. Du er virkelig en person jeg får inspirasjon fra og en som er seg selv. Det setter jeg utrolig pris på. Jeg håper jeg får muligheten til en gang å møte deg å prate med deg, det hadde betydd så utrolig mye for meg. Gleder meg til å følge videre med på bloggen din i 2016. Klem Kristine.

    17. Ja det har jeg nesten vær luke💗
      Det var super gøy med kalender på bloggen selv om jeg ikke vant💗
      Fra din størst fan Nathalie💗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg