JULAFTEN OVER FOR NÅ

Hei

Da er julaften over for denne gang. Jeg hadde en superfin kveld med familien min og jeg ble utrolig takknemlig for det jeg fikk men ble også utrolig glad av at de jeg ga en gave til likte gaven. 

Dagen begynte ganske rolig og jeg stod opp ganske sent. Jeg planla å stå opp ganske tidlig for å se på julemorgen med lillebror men det fungerte ikke helt. Da jeg stod opp åpnet jeg julestømpa mi i sammen med søsknene mine. Der fant jeg verdens søteste pysj med isbjørner på, pluss litt godteri. Når alle hadde stått opp og ordnet seg spiste vi frokost, og deretter gikk vi i kirken. 

Dagen var ellers rolig og avslappende. Sånn i 15.30 tiden begynte vi å gjøre oss i stand til julemiddag. Jeg rakk å ta noen bilder med søsknene mine før julemiddagen, og den smakte like godt som den alltid gjør. Vår familie spiser bare ribbe en gang i året, nemlig julaften. Det er derfor masse godt å glede seg til og vi blir heller ikke lei. 

 

 Deler noen få bilder i fra julaften

Noe jeg legger merke til i julen er at jeg har det mye morsommere med søstra mi. Julen er jo ikke bare en tid for å gi og få men en tid til å sette pris på det vil har. I går fikk vi begge hver vår tegnebok og vi satt på kvelden og tegnet i sammen og koste oss. 

 

Snikbilde tatt av familiemedlem

Fikk flere spørsmål på Instagram om jeg kan dele det jeg fikk eller lage en video med ” HVA JEG FIKK TIL JUL 2015″. Dette er noe jeg egentlig ikke liker å gjøre så jeg skal nok ikke det. Syns ikke noe om å vise det frem på den måten. Det vil alltid være noen som har fått mye mer og noen som har fått mindre og mitt hovedfokus er faktisk ikke på gaver i julen.  Kan si at jeg fikk flere nyttige ting jeg gleder meg til å bruke. Blant annet håndballklister, badebomber og votter. 

Hva syns du om julegavevideoer.

Klem Jennie

52 kommentarer
    1. Heiiia flotte deg, jeg ville bare ønske deg en super fin romjul sammen med de du er glad i. Håper sisste del av åre blir akkurat som du kunne ønske. For det fortjener du. Ha en super fin dag snille deg 🙂 Og godt nyttår!

    2. Jeg syntes de er gøye å se på, men vil ikke skryte av det jeg selv har fått. Jeg er ganske enig med deg❤

    3. Eg syntes det er fint å se på men det er litt dumt viss noen har fått masse gaver og lager video og så blir noen lei seg for de har fått mye mindre
      Forstår hvorfor du ikkje vil lage video❤️

    4. Jeg er faktisk ganske enig med deg!
      Bare at jeg skjønner jo at mange har veldig lyst til å se hva en så pen, søt, snill,morsom, og ikke minst populær jente får til jul! ❤️
      Men som sagt så er jeg veldig enig med deg! 😍

    5. Jeg synes det er veldig morsomt å se på julegavevideoer, men jeg ville ikke lagt det ut selv, så jeg er veldig enig med deg, og skjønner valget ditt❤️

    6. Bra du hadde en fin dag i går!
      Jeg synes det er greit at du ikke viser gavene i en video
      I dette innlegget nevnte du jo noen og det synes jeg holder 🙂 og jeg respekterer ditt valg av det du gjør!

    7. Hei Jennie!🎄🎅🏼Jeg lurte på hvor den svarte kjolen du har på deg på bilde er fra? Utrolig fin!❤️

    8. Jeg synes heller ikke noe om julegavevideoer, selvom jeg synes det er spennende å se hva andre har fått❤️
      Er pysjen fra Cubus? Jeg har iallfall en pysj fra Cubus med søøøte isbjørner, så jeg bare lurte på om det var samme…?😊

    9. Det høres ut som om du har hatt en fin jul. Jeg ser aldri på “hva jeg fikk i julegave-videoer”, så jeg vet ikke hva jeg synes om det.

    10. Bobb-bobb kan man si. Jeg som ikke er youtuber lager jo ikke julevideoer, men jeg ELSKER å se på dem. Så om du hadde laget, hadde jeg elsket den. Men så er det jo sånn som du sier, folk er rikere enn andre, jeg sier ikke at dere ikke er rike, eller er rike.. men det er jo alltid forskjellige gaver, og det kan fort komme stygge komentarer på det du har fått, la oss si at noen synes en ting er stygg, hehe, så er det jo liksom ikke din feil, det er jo ikke VI som bestemmer hva vi skal få til jul. Hahaha <3 Håper du skjønte.
      ELSKER bloggen din! -klem

    11. Jeg syns julegave videoer er greit så lenge man ikke sier prisene, og hvis man ikke snakker så veldig skrytete om hvor dyr den ene gaven var. Men du skal selfølgelig bestemme om du skal lage en slik video selv, men jeg synes det hadde vært gøy 😉

    12. Jeg syns det er veldig høy å se på egentlig! Men jeg skjønner jo hvorfor mange ikke lager det i å med att ikke alle får gaver som er like dyre som andre…. Men jeg har lyst Til att du lager det men jeg skjønner som sagt hvorfor du ikke kommer til å lage det❤️❤️

    13. Kornelija: Godt å høre. Noen har jo stoooore familier og det blir maaaaaange pakker. Personlig har jeg ikke så stor familie, men blir jo alltid fornøyd. Jeg er også heldig og får ting i løpet av året som kanskje noen må ønske seg til jul. Det er stor forskjell på hva og hvor mye folk får til jul. Jeg syns det er trist at det er et så stort fokus på det.

    14. Jeg synes det er kjempe gøy å se på! :))
      PS: fikk du Beats til jul? Siden du har det på deg på bildet? ❤️❤️

    15. Jeg syntes det er en fin tanke om at du ikke vil vise gavene pga. At noen skal føle seg dårlig eller noe. Men du har jo YouTube og det er jo det man gjør i en vlog, det er jo helt naturlig!.

    16. Jeg synes det er gøy å se på julegave videoer❤️ Men du kan velge selv om du vil lage det❤️ Jeg håper du har hatt en veldig fin jul☺️ Du er veldig pen og kul! Du har et veldig fint smil😄 Jeg blir alltid glad av å se på videoene dine!❤️

    17. Hei, jeg syntes du kanskje kunne gjøre det, jeg syntes det er ganske gøy å se på. Men selvfølgelig er det opp til deg hva du gjør😀😊
      Elsker bloggen din gjør meg så glad hver gang jeg ser på den😉

    18. Så bra at du tenker så mye på andre når det gjelder det med gavevideon💗
      Bloggen din er topp😊

    19. Synes det er veldig gøy å se på gavevideoer, samtidig som det også er bortkastet tid å se på hva andre har i skuffer og skap, for å si det sånn. Har stor respekt for at du ikke gir etter for presset om å vise hva du har fått. Gaver er jo personlige, og trenger ikke deles med hele verden (bokstavelig talt). Synes også det har blitt litt feil fokus etter at gavevideoene ble så populære.

    20. Så ut som du hadde en koselig jul! Synes det er riktig av deg å ikke lage sånne julegave videoer, jeg synes ikke det er såå veldig interresant å se på folk skryte av julegavene sine. Det er jo noen som ikke er like heldige, som du påpeker. Men såklart, det er greit så lenge det ikke blir rene skrytevideoen. Ønsker deg en fortsatt fin jul videre 🙂

    21. Synes det kan være veldig gøy å høre på det de andre fikk til jul, men seførgelig så er det jo ikke like gøy å si det selv for da kan (jeg i vert fall) føle meg litt skrytete. Så kjønnet godt at du ikke vil lage en sånn video!

    22. Jeg ga storesøstera mi en tegnebok og vi tegnet også sammen❤️
      PS: hvor gammel er søstera di?

    23. Kan du ha en hus visning eller rom visning?
      Ps: Jeg digger julegave videoer, det trenger jo ikke å være skryting eller noe sånt

    24. Jeg synes det er en fin ting å gjøre, men jeg forstår deg også veldig
      Godt for det er jo mange som får lite forhold til andre!
      Men det er også pogrunn av familie størrelse🎈
      Så man må ikke bli så sur heller om man ikke har alt det andre har
      det er jo tusen ting i værden jeg ønsker meg, men alderi kommer til å få😅
      Men jeg bryr meg fortsatt ikke om noen andre har det for da er man
      bare egoistisk😶

    25. Kjekt å høre at du har hatt en fin julaften! Ville bare si ha en fortsatt fin jul og du må kose deg masse i dagen som kommer..

    26. Jeg syns jo at det er kjekt å se hva andre har fått til jul. Men jeg er litt enige med deg også. For julen er jo ikke bare til å få, men også gi og glede familier og venner.

    27. Hadde vært veeldig gøy om du laget da, men.. fordi nesten alle gjør deet💛
      Den videoen kommer til å bli populær hvertfall!! sikkert rekordmange viewers! Vil ha sånn video av deg :((

    28. Jeg synes det er veldig gøy å se på! Men jeg skjønner hva du mener😊 men hadde Vært utrolig gøy, elsker videoene dine😍

    29. Jeg elsker selv å se på julegavevideoer av hva andre har fått! Så lenge man ikke skryter og sier hva julen egentlig handler om, synes jeg det ikke gjør noe 🙂
      Enda en grunn til at jeg også liker det, er fordi at jeg ikke vet hva jeg egentlig ønsker meg når familie og venner spør, så derfor pleier jeg å se på sånne videoer på YouTube💗
      Spm til deg;
      Du har jo hatt en sånn video før, hvorfor ikke igjen?✌️

    30. Hei jeg synes det er gøy å se hva andre har fått i julegave men hvis du ikke vil lage en video om det så lurte jeg på om du kan skrive/ legge ut bilde av det fineste du fikk

    31. Det hadde jo selvfølgelig vært gøy hvis du viste noe av det du hadde fått ❤😊💗 tror du du kommer til og vise noe av det du har fått? 💗

    32. Hei! Jeg har også valgt å ikke lage julegavevideo i år siden det er et så stort press på det osv..Jeg har bare tatt noen kjappe bilder for å vise det kjapt på bloggen. Jeg har jo heller ikke så mange lesere. Det er for det meste folk fra bygda her jeg bor, der de fleste kjenner hverandre ganske godt.Jeg synes det er bra at du ikke lager en video av det du har fått. Kos deg masse videre i jula, og ønsker deg et godt nytt år <3

    33. Jeg syntes det er helt greit jeg? Er badebombene fra lush? Jeg har fått helt synsikt mye fra lush😊😉😘

    34. Kan du please ha julegavevideo !!!!!!!jeg elsker å se på sånne videoer.klem en som elsker bloggen din.

    35. Hei jennie!❤️Jeg har spurt før men fikk ikke noe svar, så da spør jeg en gang til😊Jeg lurte bare på hvor den svarte kjolen du har på deg på bilde er fra? Den er utrolig fin!😍❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg