EN NY GJEST PÅ YOUTUBE

Hei

I dag var det aller siste skole dag for 2015. Jeg trengte virkelig det nå. Vi startet først kl 10.00 etter som skoleballet varte til halv tolv, altså 23.30. Vi sluttet kl 12.00 i dag så jeg kom i tillegg tidlig hjem, eVil nda bedre. I dag har jeg jobbet litt med innlegg men også en video. En video jeg har filmet med min kjære lillebror. Jeg har faktisk aldri hatt en video med han, så kan vel kalle han en “ny gjest”. Han var ganske gira på å lage video siden vi begge hadde julegensere med Rudolf på. Gleder meg til dere får se den. 

Vil minne om at det fortsatt er mulighet for at flere kalenderluker åpner seg på bloggen frem til julaften. I går åpnet det seg også en luke, så har du ikke deltatt har du fremdeles muligheten. Premien er et gavekort fra WOW på kr 500,-

 Nå sitter jeg hjemme og venter på at tante skal komme fra flyplassen. Da er hele gjengen samlet for julefeiring, så koselig. 

Hva har du gjort i dag?

Klem Jennie

48 kommentarer

Siste innlegg