Siste luke har åpnet seg

Hei

//Sponset premie

God jul alle sammen, hvor enn du er i verden. Jeg har akkurat kommet hjem i fra julegudstjeneste og gleder meg nå til at duften av ribbe skal spre seg i huset. Det kom ingen snø som jeg hadde håpet på, men jul blir det uansett. 

Jeg lurer på om det blir rekordmange kommentarer på årets julekalender i dag. Det er ikke helt sikkert, for mange har allerede reist på ferie og færre leser blogg i juleferien. Samtidig er premien i dagens luke kjempefin og bra og jeg brukte den senest denne uken på meg selv. 

På mandag var det jo juleball på skolen min, det vil komme et eget innlegg om ballet og antrekket mitt. 

Men nå åpner luken seg med MAST Volume 2 krølltangen i fra MAKESTYLE. Jeg syns denne krølltangen er superbra. Den blir fort varm, viser temperaturen i displayet og krøller håret i løpet av sekunder. Jeg bruker den for å få myke krøller nederst i det lange håret mitt. Du får mer informasjon om krøllstaven ved å trykke //HER

Jeg pleier ikke akkurat å krølle håret mitt så ofte, men ser at mange andre gjør det. Jeg må nok øve meg litt, men syns også at det er fint når det ser naturlig ut og ikke som store korketrekkere som henger på ryggen. 

For å være med i trekningen om denne premien må du svare på følgende spørsmål i kommentarfeltet. Husk å oppgi IG-navn eller mailadresse. 

1. Når begynte jeg juleferien min?

2. Når begynte du juleferien din?

3. Hva er mitt brukernavn på Instagram?

 

Lykke til

Klem Jennie

294 kommentarer
    1. 1. Juleferien din begynte 22. Desember
      2. Juleferien min begynte 22. Desember
      3. Du heter @jenniefashion på Instagram
      IG: marieberdal
      God jul!🎅❤️🎄

    2. 1. Juleferien din begynte den 22. Desember
      2. Juleferien min begynte den 18. Desember
      3. På Instagram heter du @jenniefashion.
      E – Mail : [email protected]
      Ha en god jul og kos deg sammen med familien!🎅🏻❤️😀🎄☃

    3. 1. Juleferien din begynte 22. Desember
      2. Min juleferie begynte 18. Desember
      3. Du heter @jenniefashion på Instagram
      IG: hedda15
      God jul snuppa🎅🏾

    4. Din juleferie startet 22.desember.
      Min juleferie startet 18. Desember.
      På Instagram heter du @jenniefashion .
      Min Instagram: hannahropstad
      ❤️❤️

    5. 1. Juleferien din startet den 22.12.15 (tirsdag).
      2. Juleferien min startet den 18.12.15 (Fredag).
      3. Du heter @Jenniefashion på ig.
      IG: @Hanna_ex
      God jul!!❤❤ Kos deg kjempe masse med både familie og venner!!😚

    6. Juleferien din startet 22.desember🎄
      Min juleferie startet fredag den 18.desember❄️
      Du heter @jenniefashion på instagram☺️
      Instagram:eirillbue

    7. 1. Juleferien din begynte tirsdag 22. Desember kl 12.00
      2. Min juleferien begynte tirsdag 22. Desember (14.00)
      3. Du heiter @jenniefashion på instagram
      Instagrammen min: anettevat
      Mail: [email protected]

    8. Min juleferie begynte den 21 des:)
      Juleferien din begynte 22 des 🙂
      Du heter @Jenniefashion på insta
      JuleKlem fra kristine:)

    9. 1. Juleferien din begynte 22. Desember
      2. Juleferien min begynte 18. Desember
      3. Du heter @jenniefashion på Instagram
      Jeg heter JSKJSK86 på instagram
      GOD JUL!

    10. 1: Juleferien din begynte etter tirsdag 22.desember
      2: Jeg begynte også juleferie 22.
      3: Du heter @jenniefashion
      Min Ig: @thereseeholm

    11. 1. Du fikk juleferie tirsdag 22. Desember
      2. Jeg fikk juleferie fredag 18. desember
      3. Brukernavnet ditt på instagram er @jenniefashion

    12. 1. Jeg fikk juleferie fredag 18. desember
      2. Du fikk juleferie tirsdag 22. desember
      3. Brukernavnet ditt på instagram er @jenniefashion

    13. 1. 22.Desember begynt din juleferie
      2. 18.desember begynt min juleferie
      3.@jenniefashion heter du på insta
      instagram: Selma.p.e

    14. 1. Du hadde skole tilogmed 22.desember
      2. Jeg hadde skole tilogmed 15. desember
      3. Du heter @jenniefashion på IG
      @jenniemartinsen på IG

    15. 1 ferien di statsrett ca klokken 12/13. Den 22 desember 2015
      2 juleferien min startet 18.desember klokken 10.45
      3 du heter @jenniefashion
      Håper du får en super god jul og kos deg denne dagen nyt hvert sekund 😊👍🌲

    16. ÅH har så lyst på krølltang lenge
      1. Du startet juleferien din 22 DESEMBER
      2.min startet 19 DESEMBER
      3. Du heter jenniefashion på IG
      Kontakt:IG saliensee

    17. 1 din ferie startet ca klokken 12. 22.12.2015
      2 min ferie startet 18.12.2015 klokken 10.45
      3 du heter @jenniefashion
      HÅPER DU FÅR EN GOD JUL MED FAMILIEN DIN NYT HVERT SEKUND🌲😊✌️

    18. 1) juleferien din begynte den 22. Desember:)
      2) juleferien min begynte også den 22. Desember;)
      3) du heter @jenniefashion på Instagram))
      IG: @secret_sofus og God Jul!!

    19. 1. Du begynte din juleferie 22.desember (Da fikk du fri)
      2. Juleferien min begynte 18. desember
      3. På Instagram heter du @jenniefashion
      Mailadresse: [email protected]
      Håper du får en super julefeiring! Kjekt å lese bloggen din midt på selveste julaften:-)

    20. 1. Juleferien din begynte den 22.desember❄️
      2. Jeg begynte juleferien min den 18.desember💗
      3. Du heter jenniefashion på instagram☄
      IG:Sirawankhongsim
      God jul❤️🎅🏼 Håper du får en fin julefeiring sammen med hele familien din, jeg skal også feire jul hjemme med hele familien. Vi har ikke gjort det på kanskje 6 år elns❤️❤️

    21. 1) Juleferien din begynte 22.desember🎄
      2) Jeg begynte juleferien min 22.desember🎅🏼
      3) Brukernavnet ditt på Instagram er @jenniefashion👍🏼
      Instagram: rebekka.ringstrand
      God jul Jennie. Kos deg med familien din😘

    22. 1. Juleferien din begynte 22. desember
      2. Min juleferie begynte 18. desember
      3. På Instagram heter du @jenniefashion
      IG: frida_soer
      Good jul!<3

    23. 1. Juleferien din starta etter skolen 22. desember
      2. Min juleferie starta 18. Desember
      3. Du heter @jenniefashion på instagram
      Ig: @cajsa_englund

    24. Juleferien din begynte 22. Desember
      Juleferien min begynte 22. Desember
      På Instagram heter du @jenniefashion
      IG: Heddasundt
      God jul🎄

    25. 1-Juleferien din begynte 22. Desember🎄❤️
      2- Juleferien min begynte 18. Desember ❤️🎄
      3- på Instagram heter du @jenniefashion 🎅🏼
      Om jeg vinner kan du kontakte meg på instagram: @andrineak ❤️

    26. 1. Juleferien din begynte 22.desember
      2. Juleferien min starten også 22.desember
      3. Du heter @jenniefashion på IG
      [email protected]
      Må også si at du ble fin med krøller og bør ha det oftere!
      God jul❤️🎅🏼🎄🎁👨‍👩‍👦‍👦

    27. 1. Du begynte juleferien din 22. Desember
      2. Jeg begynte juleferien min 22. Desember
      3.Du heter @jenniefashion på instagram
      INSTAGRAM: @malenehje
      Mail: [email protected]
      GOD JUL JENNIE💕💕

    28. 1.Juleferien din begynte 22desember
      2. Juleferien min begynte 21desember
      3. Du heter jenniefashion på insta
      Gmail min er Sotra912@Gmail. .com
      Jeg har ikke insta
      God jul❤❤❤❤❤❤❤

    29. 1 juleferien din begynte på tirsdag
      2.. Min begynte på fredag
      3 Du heter @jenniefashion på instagram

    30. Juleferien din begynte tirsdag 22 desember
      Jeg fikk juleferie fredag 18 desember
      Du heter @jenniefashion på instagram
      Ig: marcosrojofan10

    31. 1.Juleferien din begynte 22.desember.
      2.Juleferien min begynte 19.desember
      3.Du heter @jenniefashion på instragram.
      Instragram @super_girl1901

    32. 1. Juleferien din begynte 22. Desember.
      2. Juleferien min begynte 18. Desember.
      3. Du heter @jenniefashion på ig.
      Min ig: malibd =)

    33. 1) 22.desember
      2) 21.desember
      3) @jenniefashion
      God jul🎅🏼🎅🏼
      Jeg heter Dafinata03
      Når trekket di vinner for 500 gavekort fra wow

    34. 1. Juleferien din begynte 22.desember
      2. Juleferien min begynte 18 desember
      3. Du heter @jenniefashion på Instagram
      IG heddle_priiv 🎅🏼

    35. Juleferien din begynte 22.desember og det gjorde min også❤️ Du heter @jenniefashion på insta.
      Min insta: @silje.mari
      God jul!

    36. 1. Din ferie begynnte etter skolen 22.desember
      2. Min ferie begynnte 18.desember
      3. Du heter “jenniefashion” på instagram
      Instagram > isabelleaslaksen

    37. 1. Juleferien din begynte den 22. Desember
      2. Min juleferie begynte den 18. Desember
      3. Ditt brukernavn på instagram er jenniefashion

    38. 1. Juleferien din begynte den 22. Desember
      2. Min jule ferie begynte den 22. Desember
      3. Du heter @jenniefashion på Instagram.
      Min insta : @idahtppriv
      Håper du får en fantstisk god jul for det fortjener du❤️🎅🏼❤️

    39. 1. Juleferien din startet 22.desember
      2. Juleferien min startet 18.desember
      3. Du heter @jenniesofie på IG.
      IG: @kristinkyllo.

    40. 1. Juleferien din begynte 22. desember
      2. Min juleferie begynte den 22. desember
      3. Instagramnavnet ditt er @jenniefashion
      Ha en god jul Jennie Sofie❤️❤️
      PS. Jeg bare ELSKER den julevideoen din du har med Mathias😘😘
      😘😘😍😍😍🎄🎄🎄🎄🎄🎄💗💗💗💖💖❤️❤️❤️💜💜💜

    41. 1. Du startet din juleferie tirsdag den 22. Desember❤️
      2. Jeg startet min juleferie tirsdag den 22.desember🎄
      3. Du heter @jenniefashion på instagram🎁
      IG: Ingeborg_andrea🎅🏼 God jul til deg å💗💗

    42. 1. Juleferien din begynte 22. Desember
      2. Juleferien min begynte 21. Desember
      3. Ditt brukernavn på instagram er @jenniefashion

    43. 1. Juleferien din begynte 22. desember.
      2. Min juleferie begynte 22. Desember.
      3. Du heter @jenniefashion på insta.

    44. 1. Juleferien din begynte 22.Desemver😚
      2Juleferien min begynte 22.Desember😚
      3.På Instagram er brukernavnet ditt @Jenniefashion😚
      Har dessverre ikke Instagram, men mailen min får du av å trykke på navnet mitt. Tror jeg.
      God jul, ha en fin feiring❤️

    45. 1. Juleferien din begynte den 22.12
      2. Juleferien min begynte den 18.12
      3. Ditt brukernavn på instagram er @jenniefashion
      IG: @fatimaak01

    46. Juleferien din startet den 22 desember❤️
      Min startet den 18
      Du heter jenniefashion på IG
      Min IG er marlengomeez

    47. 1. Juleferien din startet den 22.desember
      2. Juleferien min startet den 18. Desember
      3. Du heter @jenniefashion på Instagram
      Mitt brukernavn på Instagram er MyLifeAsRikke
      God jul ❤️❤️❤️

    48. 1) Juleferien din startet 22 desember.
      2) Juleferien min startet 18 desember.
      3) På instagram heter du @jenniefashion.
      På instagram heter jeg @tara_khosrow

    49. 1. Juleferien din startet 22. desember
      2. Juleferien min startet 18. desember
      3. På IG heter du @jenniefashion
      IG: ilonavik1

    50. 1. Juleferien din begynte 22. Desember
      2. Juleferien min begynte 18. Desember
      3. Du heter @jenniefashion på instagram
      Instagram: qaynaat

    51. 1. Juleferien din begynte 22.desember
      2. Juleferien min begynte 18.desember
      2. Du heter @jenniefashion på instagram

    52. 1. Du hadde siste skoledag 22.desember
      2. Jeg hadde siste skoledag 22:desember
      3. Du heter @jenniefashion på instagram
      Ønsker deg og dine en riktig god jul❤️🎅🏼
      IG : tuvavigh

    53. 1) Juleferien din begynte 22.Desember💗
      2) Juleferien min begynte 18.Desember💗
      3) Du heter @jenniefashion på Instagram💗
      Håper du får en fantastisk jul og ett godt nytt år💗❄️🎄
      GOD JUL💜🎄❄️
      IG:@synne003

    54. 1. Juleferien startet 22 desember
      2. Min startet 18 desember
      3. Ditt instagramnavn er Jenniefashion
      Instagram: ingvildfagerlid
      ❤️

    55. 1. Juleferien din begynte 22.Desember
      2. Juleferien min begynte 22. Desember
      3. Du heter @jenniefashion på instagram.
      IG- camillahundal99

    56. 1. Din juleferie begynte 22. Desember
      2. Ferien min begynte 18. Desember
      3. @jenniefahion
      IG: karenostgaard
      God jul, Jennie! 🎅🎄

    57. 1. Din juleferie startet 22. desember
      2. Min juleferie startet 22. desember
      3. På instagram heter du @jenniefashion
      Riktig god jul til deg og din familie🎅🏼🎄
      IG: sofiemholmen

    58. 1.Juleferien din begynte tirsdag 22.desember
      2.Juleferien min begynte fredag 18.desember
      3.Du heter @jenniefashion og du har alltid hetet det
      IG: @_fatimabaker
      God jul!❤️🎅🏻
      Jeg feirer ikke jul, så jeg får ikke noen gaver! Men jeg har bursdag på nyttårsaften så det hadde vært en fin bursdagsgave fra min favorittblogger❤️

    59. 1. Juleferien din begynte 22. Desember
      2. Juleferien min begynte 21. Desember
      3. Navnet ditt på Instagram er @jenniefashion

    60. 1. Juleferien din begynte på Tirsdag 22/12-15.
      2. Juleferien min begynte på Fredag 18/12-15
      3.På instagram heiter du @jenniefashion.
      Ig: ine.n_gunnarsen
      ❤GoooooooooD JuuuuuuuuL❤

    61. 1. Din juleferie starta etter skolen 22. Desember
      2. Min juleferie starta 18. Desember
      3. Du heter @jenniefashion på instagram
      IG: 01tiril

    62. 1. Juleferien din begynte 22. Desember klokka 12.00
      2. Juleferien min begynte 18. Desember
      3. På Instagram heter du @jenniefashion

    63. 1. Juleferien din begynte 22.desember !
      2. Min juleferie startet 18.desember !
      3. Du heter @jenniefashion på instagram !
      IG: nmarmyr

    64. 1. Din siste skoledag før jul var 22. desember, da startet juleferien 23. desember!
      2. Siste skoledag før jul for meg var 22. desember, juleferien startet da 23. desember!
      3. Ditt brukernavn på Instagram er @jenniefashion!
      ØNSKER DEG EN RIKTIG GOG JUL!❤️🎄
      IG: montakanti01

    65. 1. Juleferien din begynte 22.Desember
      2. Juleferien min begynte 18. Desember
      3. Din Instagram-konto heter @jenniefashion
      God Jul🎅🏼🎁🎄

    66. 1. Din juleferie startet 22. Desember
      2. Min juleferie startet 18. Desember
      3. Din Instagram-konto heter @jenniefashion
      Aua_dance
      God Jul🎅🏼🎄🎁

    67. 1. Den begynte tirsdag 22 desember
      2. Min juleferie begynte fredag 18 desember
      3 Du heter @jenniefashion på Instagram
      God Jul🎄🎅🏽

    68. 1. Den begynte tirsdag 22 desember
      2. Min juleferie begynte fredag 18 desember
      3 Du heter @jenniefashion på Instagram
      God jul🎄❣🎅🏽

    69. Du hadde sisteskoledag på tirsdag 22 fra 10.00 til 12.00 så du begynte ferien din onsdag 23🎅🏽
      Jeg startet ferien min på mandag🎅🏽
      Du heter: @jenniefashion på instagram🙌🏽
      God jul jennie❤️
      Klem Sofie // Instagram: @sofierasmussen01

    70. Juleferien din startet den 22. Desember
      Juleferien min startet den 18. Desember
      Du heter @jenniefashion på instagram
      Ig: @helenealie

    71. 1. Juleferien din begynte 22.12.2015(eller det var din siste skoledag)
      2. Juleferien min begynte 18.12.2015
      3. Du heter @jenniefashion på instagram.
      Instagram: tvilling122
      God jul og godt nyttår!😙

    72. 1. Juleferien din begynte 22. Desember.
      2. Juleferien min begynte 22. Desember.
      3. Ditt brukernavn på instagram er @jenniefashion
      Instagrammen min: @nicolemadry
      God jul og godt nyttår til deg 😉 ❤️🎄🎅🏼

    73. 1. Du begynte juleferien din 22.Desember
      2. Jeg begynte juleferien den 18.Desember
      3. Du heter jenniefashion på IG
      IG: flasnes_00

    74. Juleferien din begynte 22.desember
      Juleferien min begynte 18.desember
      Du heter @jenniefashion på Instagram
      Jeg heter friha_privat på Instagram
      God jul, elsker bloggen din;)

    75. 1. Juleferien din begynte 22. Des🎅🏻
      2. Juleferien min begynte 21. Des❤️
      3. Du heter @jenniefashion på Instagram💞
      Jeg heter @sofie.priv03 på insta
      God jul og godt nyttår⭐️

    76. 1. Juleferien din starter 22. Desember🎄
      2. Juleferien min startet 21. Desember🎄
      3. Du heter @jenniefashion på Instagram❤️
      God jul, Jennie!!❤️❤️
      IG: kristine__m

    77. Hei! Jennie:)
      1. Juleferien din begynte 22. Desember etter skolen:)
      2. Juleferien min begynte 18. Desember.
      3. Du heter @Jenniefashion på Instagram
      Håper du har en riktig GOD JUL:))
      E-post: [email protected]

    78. Juleferien din begynte 22.desember!
      Min juleferie begynte 22.desember!
      Du heter @jenniefashion på instagram.
      IG: aurora.sb

    79. 1. Du begynte juleferien din 22. Desember
      2. Jeg begynte juleferien min 18. Desember
      3. På instagram heter du @jenniefashion
      Mailadresse: kyooree00gmail.com
      Når er trekningen?
      Gledelig jul!

    80. 1: 22 desember
      2: jeg slutta den 18 desember
      3: du heter @jenniefashion
      Min instagram: oliviawprivat 💕

    81. Juleferien din begynte den 22. Desember
      Juleferien min begynte den 18.Desember
      Instagramen din er @jenniefashion
      Min IG: aniqa_privv
      Ønsker deg og familien din en riktig god jul🎅🏻☺️☺️❤️

    82. Juleferien din begynte den 22.12. 2015
      Juleferien min begynte den 21.12. 2015
      Brukernavnet ditt på instagram er @jenniefashion.

    83. 1. Når begynte jeg juleferien min? Juleferien din begynte 22. desember <3
      2. Når begynte du juleferien din? Juleferien min begynte 22. desember <3
      3. Hva er mitt brukernavn på Instagram? Ditt brukernavn på Instagram er @jenniefashion <3
      Email - [email protected] IG – @norah_jerraker

    84. Du fikk juleferie 22.desember
      Jeg fikk juleferie 18.desember
      Du heter @ jenniefashion på IG
      IG:una.sunde

    85. Hei<3
      Juleferien din begynte tirsdag 22.desember.
      Juleferien min begynte tirsdag 22.desember.
      På insta heter du @jenniefashion.
      Gode juleklemmer fra Inger Sofie<3
      e-post: [email protected]

    86. 1.siste skoledagen din var 22. Desember.
      2.min siste skoledag var 18. Desember
      3. Du heter @Jenniefashion på insta.
      IG: SigridAassFrank

    87. 1. Juleferien din begynte 22. Desember
      2. Juleferien min begynte 22. Desember
      3. Du heter @jenniefashion på Instagram
      IG: Thi_nyggen

    88. 1. Din juleferie begynte 22.12.2015, altså tirsdag
      2. Min juleferie begynte også 22.12.2015😘😉
      3. Du heter @jenniefashion på Instagram😘🎄
      God jul Jennie, det fortjener du!🎄🎁😘😉🎅🏼❤️

    89. 1.juleferien din begynte 22.Desembet
      2.juleferien min starta 21.Desember
      3. Du heter @jenniefashion på Instagram
      Ig:Sigrid.haugo

    90. 1. Juleferien din begynte den 23 desember altså på Onsdag 🎅
      2. Juleferien min begynte også den 23 desember. 🎄
      3. Du heter @jenniefashion på instagram. ❤️
      Mail: [email protected]
      God Jul Jennie Sofie! 😘

    91. 1: din juleferie begynte tirsdag den 22. Desember.
      2: min starta 18. Desember
      3: du heter @jenniefashion på insta
      Ig: privvalisha

    92. Nr.1- Julefreien din begynte tirsdag den 22, det vil si at du gikk til og med tirsdag på skolen.
      Nr.2- Juleferien min begynte også etter en “lang og slitsom” dag med kirken, grøtfest sammen med hele skolen og film og godteri med klassen på tirsdag, også må jeg ikke glemme utdeling av karakterkort..😉
      Nr.3- På Instagram heter du @jenniefashion💁🏼
      Mailen min er [email protected]
      Instagrammen min er @odaflotaker

    93. 1. Juleferien din begynte den 22.desember
      2. Juleferien min begynte den 18.desember
      3. Du heter @jenniefashion på instagram❤❤
      Instagram: @hmariecb
      Gooood juul!😚

    94. ❄️ Den siste dagen din på skolen før ferien var 22.12.2015.
      ❄️Min siste skoledag var 18.12.2015
      ❄️Du heter @jenniefashion
      God jul Jennie Sofie

    95. 1. Du startet juleferien din klokken 12.00 på tirsdag 22.12.15
      2. Jeg startet min juleferie klokken 11.30 på fredag 18.12.15
      3. Ditt bruker navn på Instagram er @Jenniefashion
      Jeg heter @Ragnbrat på Instagram

    96. 1: 22. Desember
      2: 22. Desember
      3: @jenniefashion
      Hvis jeg vinnet, send med DM på instagram til denne brukeren: @ellenjanzon 💕😌

    97. 1. Din juleferie begynte 22.desember
      2. Min juleferie begynte 22. desember
      3. På ig heter du @jenniefashion
      Min ig: @anna.carlsen

    98. 1. Juleferien din begynte 22. Desember (tirsdag)
      2. Juleferien min begynte 18. Desember (fredag)
      3. På IG heter du @jenniefashion
      Jeg heter @hedda_hauso på IG ❤️

    99. 1.Juleferien din startet 22.Desember
      2.Min juleferie startet den 18.Desember
      3. Du heter @jenniefashion på instagram
      God jul!❤️

    100. Juleferien din begynte 22 desember(tirsdag)
      Juleferien min begynte 18 desember(fredag)
      Du heter @jenniefashion på Instagram

    101. 1. Du startet ferien din 22. Desember.
      2. Juleferien min begynte 18.Desember.
      3. Du heter @jenniefashion på Instagram.
      Jeg heter @miriam.bore på Instagram.

    102. 1. Din startet 22.desember💛
      2. Min startet 18.desember
      3. @jenniefashion på instagram!
      God jul!❤️

    103. 1. Juleferien din begynte den 22. desember 🎄
      2. Min begynte den 22. også 🎉
      3. Du heter @jenniefashion på instagram ✨
      God jul!
      ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

    104. 1. Din ferie startet 22. Desember etter skolen
      2. Min startet 18. Desember etter skolen
      3. Brukernavnet ditt på IG er: @Jenniefashion

    105. 1. Juleferien din begynte på tirsdag, 22. Desember🎄
      2. Min juleferie begynte på mandag, 21. Desember😍
      3. IG-navnet ditt er @jenniefashion💕
      Insta: fridavmoe♥️♥️

    106. 1. Siste skoledag for deg var 22. desember, så din første feriedag var 23. desember.
      2. Min ferie begynte 18. desember
      3. Du heter @jenniefashion på Instagram
      GOD JUL <3

    107. 1. Juleferien din begynte 22. desember, tirsdag etter skolen
      2. Min juleferie begynte også 22. desember
      3. På instagram heter du @jenniefashion
      IG @neo_pus

    108. 1. Du hadde siste skoledag 22.desember så da begynte ferien din 🙂
      2. juleferien min starta også den 22.desember.
      3. Du heter @jenniefashion på instagram
      Min instagram: edlewiig
      Håper du har hatt en strålendes julekveld:-))) <3

    109. 1. Juleferien tin begynte den 22 desember på en tirsdag
      2 juleferien min begyne den 19 desember på en fredag
      3 du heter @jenniefashion på instagram

    110. 1. 22.besember
      2. 17 desember
      3. Jenniefashion
      🎅🏽☃⛄️❄️🎿⛷🏂🎁
      IG: Tildehansen03

    111. 1. Juleferien din starten den 22. Desember
      2. Min starten den 18. Desember
      3. Din IG er @jenniefashion ❤️
      IG: lailar001
      😊

    112. Hei 🙂
      1. Du fikk juleferie 22. desember kl. 12:00
      2. Jeg fikk også juleferie den 22. desember kl. 12:00
      3. Brukernavnet ditt på instagram er: @jenniefashion
      IG: @ida.ramona

    113. God Jul Jennie! 💗🎄🎅🏼
      1. Du startet juleferien din den 22. Desember rundt i 12 tiden😊
      2. Juleferien min startet 18. Desemeber 😍
      3. På instagram heter du @Jenniefashion 😊
      Har ønsket meg den krøllstaven så utrolig lenge. Ønsket meg den selvfølgelig til jul i år også, men fikk den ikke. Så prøver lykken nå i denne konkuransen😊☺️😍
      Håper du hadde en fin julefeiring😘💗🎅🏼
      Mail: [email protected]
      IG: malenero_

    114. 1. Juleferien din strarta den 22.12.15 på tirsdag.
      2. Min juleferie starta den 18.12.15.
      3. Du heter @jenniefashion på IG.
      Jeg heter @martineolavesen på IG!
      God jul Jennie❤️

    115. 1.Du begynte juleferien din 22/23. desember😋🎅🏼
      2. Jeg begynte min juleferie 18. Desember🎅🏼😆
      3. @Jenniefashion 📸😄
      Instagram: Selinafrisvold

    116. 1.Juleferien din begynte den22.desember
      2.Min begynte 22.desember
      3. Brukernavn ditt på Ig er @jenniefashion
      Min ig:mnf_maren

    117. 1. du begynte juleferien din 22.Desember, altså på Tirsdag
      2. den startet på Fredag, 18.Desember
      3. du heter @jenniefashion på Instagram
      Instagram: @martinelovvee

    118. 1: din siste skoledag var på tirsdag, men på onsdag hadde du ikke skole såååå…. På tirsdag??😁
      2: min juleferie startet på forrige fredag
      3: du heter @jenniefashion på IG
      min IG er @ingrideng1

    119. Din juleferie 22. desember
      Min juleferie 22. desember
      Du heter @jenniefashion på Instagram.
      Jeg heter @susanna.girolami på instagram
      Gog Jul (:

    120. 1 siste skoledagen din var 22. Desember, ferien begynte altså når du var ferdig på skolen
      2 juleferien min begynte 18. Desember
      3 brukernavnet ditt på instagram er @jenniefashion
      Mailen min er [email protected]

    121. 1. Du begynte juleferien din 22. Desember altså etter skolen den dagen.
      2. Jeg begynte juleferien min den 18. Desember
      3. På instagram heter du jenniefashion
      😻😻😻😻😻😻😻😻😻

    122. 1. Du sluttet på skolen 22.Desember og 23.Desember var den første hele dagen med ferie, men feien startet etter skolen på Tirsdag;)
      2. Etter skolen på Fredag, altså 18.Desember
      3. instagramen din er; jenniefashion
      <3
      Instagram; odaalbertine_

    123. 1. Juleferien din startet tirsdag 22.12.15.
      2. Juleferien min startet fredag 18.12.15.
      3. Ditt brukernavn på Instagram er @jenniefashion

    124. 1.juleferien din startet 22.desember
      2.juleferien min startet 22.desember
      3.du heter @jenniefashion på IG
      IG: ariane_2209
      💜

    125. 1. Juleferien din startet 22. Desember etter skolen
      2. Juleferien min starter 22. Desember etter skolen
      3. På instagram heter du @jenniefashion
      Instagrammen min: emmi_108

    126. 1. Du hadde din siste skoledag før jul på tirsdag 22.12
      2. Jeg hadde siste skoledag før jul på fredag 18.12
      3. På instagram heter du @jenniefashion
      IG: pernille2305

    127. Nr. 1 juleferien din begynte kl.12.00 på en tirsdag. ❤️
      Nr. 2 juleferien min begynte den 23 desember. 🎄
      Nr. 3 Du heter @jenniefashion på Instagram. 🎅
      Mail: [email protected]
      God jul!

    128. Juleferien din startet etter skolen 22.desember
      Juleferien min startet også 22.desember
      På Instagram heter du @jenniefashion
      IG: marieehoie

    129. 1: Din juleferie starta 22. desember.
      2: Min juleferie starta også 22. desember.
      3: Du heter @jenniefashion på Instagram.
      Instagram: theworldofida

    130. 1. Juleferien din begynte 22. Desember
      2. Juleferien min begynte 22. Desember
      3. På Instagram heter du @jenniefashion
      Min Instagram: @ andrineuboe

    131. 1. Din siste skoledag var 22. desember, og ferien startet derfor den 23. desember.
      2. Juleferien min startet 19. desember, for min siste skoledag var 18. desember.
      3. På Instagram heter du @jenniefashion
      IG; @noraotilie
      God jul♥

    132. -Du startet juleferien din når du kome hjem fra skolen 22.desember
      -Jeg startet juleferien min når jeg kom hjem fra skolen 21.desember
      -Du heter @jenniefashion på Instagram
      -Min Instagram er @sunnivahelenee

    133. 1. Juleferien din begynte den 22. desember.
      2. Juleferien min begynte også den 22. desember.
      3. Instagram kontoen din heter @jenniefashion.
      IG: marityr00

    134. Du fekk juleferie den 22.desember
      Eg fekk juleferie den 22.desember
      Du heiter @jenniefashion på instagram

    135. 1. Juleferien din begynte lille julaften, altså 23.desember
      2. Min juleferie startet fredag 18.desember
      3. Du heter @jenniefashion på instagram
      GOD JUL, håper du fikk en fin feiring i går:))
      Min IG @celinemariegr❤️

    136. 1. Du startet juleferien din 22 desember etter du kom hjem fra skolen rundt klokka 12 😂
      2. Jeg startet juleferien min her i Sandefjord 18 desember.
      3. Du heter @jenniefashion på instagram❤️
      På instagram heter jeg @amandafearnley
      Håper du får en fin romjul og jeg håper du får det fint i 2016 ❤️❤️

    137. Du begynte juleferien den 22. desember.
      Jeg starta juleferien den 18. desember.
      På instagram heter du: @jenniefashion.
      Min ig: @Juneaanonsen

    138. 1) Din ferie startet 22.des
      2) Min startet 18.des
      3) Du heter @jenniefashion på instagram❤️
      God jul!

    139. 1. Juleferien din begynte 22.desember
      2. Juleferien min begynte 16. desember
      3. Du heter Jenniefashion på Instagram

    140. * Juleferien din startet den 22. 12 .(15)
      * Min startet den 18. 12. (15)
      * På insta heter du @jenniefashion
      Instagram: __emma_louise_

    141. 1. Ferien din startet 22.desember
      2.Min ferie startet 18.desember
      3. på instagram heter du @jenniefashion
      min instagram er @stinafashion

    142. 1. Ut begynte juleferien din 22. Desember
      2. Jeg begynte juleferien min 22. Desember
      3. Du heter @jenniefashion på instagram
      IG: _susannhansen
      Håper du hadde det koselig med familie i går og at du får en fin romjul❤️

    143. 1. Juleferien din startet tirsdag 22. Desember
      2. Juleferien min startet fredag 18 desember
      3. Brukernavnet ditt på instagram er @ jenniefashion

    144. 1. Din startet 22. Desember
      2. Min startet også 22. Desember
      3. @jenniefashion
      Instagram: ingunnhugdal
      Email: [email protected]
      God jul, Jennie! Håper det var koselig å ha hele familien samlet!💕

    145. 1. Juleferien din startet tirsdag 22. desember.
      2. Jeg startet juleferien min samme dag som deg, 22. desember.
      3. Ditt navn på instagram er @jenniefashion
      Min IG er: @sofbjoe02

    146. 1. Din juleferie startet den 22. Desember
      2. Min juleferie startet også den 22. Desember
      3. Du heter @jenniefashion på Instagram
      IG: @lovisesorby

    147. 1. Juleferien din startet 22. Desember
      2. Min juleferie startet også 22. Desember
      3. På instagram er ditt brukernavn @jenniefashion
      Ig: eir03

    148. Din ferie startet: 22.desember☺
      Min ferie startet: 18.desember😊
      Og på insta heter du: Jenniefashion😀

    149. 1) Juleferien din startet 22.desember✨
      2) Juleferien min startet også 22.desember!
      3) På Instagram heter du @jenniefashion
      IG:aurora.sb
      Elsker bloggen din!❤️❤️

    150. 1. Din juleferie startet 22 desember.
      2. Min juleferie startet 18 desember.
      3. På insta heter du @jenniefashion

      ? Jeg heter @ofc_gunnarsen på ig 😏

    151. Du fikk juleferie 22.desember.
      Eg fekk juleferie 18.desember.
      På insta heter du @jenniefashion.
      Min IG : mariatorgersen1

    152. 1. 22 desember
      2. 18 desember
      3. Du heter @jenniefashion på instagram
      IG: Elisemariehals💗
      Ha en god jul fortsatt videre!💚💚

    153. 1. Juleferien din starta tirsdag 22.desember
      2. Juleferien min starta også tirsdag 22.desember🎄❤️
      3. Instagrammen din er @jenniefashion

    154. 1. Din starta 22. Desember
      2. Min starta 22. Desember
      3. Du heter @jenniefashion
      (Glemte å oppgi Mail el ig i min forrige kommentar)
      Ig: rkaurora

    155. 1. Juleferien din startet 22. desember
      2. Min startet fredag 18. desember (etter skolen)
      3. Du heter @jenniefashion
      IG: junehugdahl

    156. Du startet juleferien din 22 desember💙
      Min startet 22💙
      På ig heter du: @jenniefashion <3
      Jeg heter: @emma.sundli

    157. Juleferien din startet den 22. desember
      Min juleferie startet 18. desember❤️❤️
      Du heter @jenniefashion på Instagram😊
      God jul forresten!!
      IG: @judithkristine

    158. 1) Du begynte juleferien din 22. Desember (etter at du kom hjem fra skolen da).
      2) Jeg begynte juleferien min 22. Desember (etter at jeg kom hjem fra skolen)
      3) Du heter @jenniefashion på Instagram
      IG: @lotte.hagen
      Mail: [email protected]

    159. 1) Ferien din startet 22. Desember
      2) Min ferie startet 19. Desember
      3) Du heter @jenniefashion på instagram <3
      IG: lundleonora

    160. 1. Din juleferie begynte 22. Desember
      2. Min juleferie begynte 21. Desember
      3. Du heter @jenniefashion
      Insta: @marte.i.stromsnes

    161. 1. Tirsdagen som nettop var. 22.Desember (dere begynte kl. 10, og sluttet 12, pga juleballet dagen før :)?)
      2. Jeg / vi fikk fri Fredag. 18 – kl 11 <3
      3. @Jenniefashion
      (vet jeg skrev sent, men jeg var borte hele dagen i går, hahaha. Beklager, men IKKE tro jeg jukser, og ser på de andre komentarene, takk :). ..)

    162. 1. Juleferien din startet 22.desember.
      2. Min juleferie startet 18.desmber.
      3. Du heter @jenniefashion på instagram

    163. 1) Din juleferie startet 22.des
      2) Min startet 22.des
      3) Du heter @jenniefashion på instagram
      IG: alohaaanne

    164. 1.Din jule ferie begynte 22.desember
      2.Min jule ferie starta 18.desember
      3.Du heter jenniefashion på instagram
      IG: sofiefisketjon
      God jul❤️

    165. 1.juleferien din startet 22. Desember💗
      2. Min starter 18. Desember💗
      3. Du heter @jenniefashion på Instagram💗
      IG: hellekjonniksen💗

    166. 1.juleferien din startet 22. Desember💗
      2. Min startet 18. Desember💗
      3. Du heter @jenniefashion på Instagram💗
      IG: hellekjonniksen💗

    167. 1. Juleferien din begynte 22. Desember❤️
      2. Jeg begynte min juleferie 18. Desember☺️
      3. På Instagram heter du @jenniefashion❤️❤️😘
      Instagram: _mar02_

    168. 1. Du fikk juleferie 22. Desember.
      2. Jeg fikk juleferie 22. Desember.
      3. Du heter @jenniefashion på Instagram
      Håper på å vinne😍😍
      Hørt at krølltangen er veldig bra!
      IG: Kristine_baa

    169. 1.) Din juleferie startet den 22.desember
      2.) Min juleferie startet den 18.desember
      3.) Du heter @jenniefashion på instagram
      Jeg heter @aishaa1551 på instagram

    170. 1) Juleferien din begynte 22.desember.
      2) Min juleferie begynte 22.Desember.
      3) Du heter @jenniefashion på instagram.
      IG:@nisakornph

    171. Din juleferie: 22 desember (tirsdag)
      Min juleferie: 18 desember (fredag)
      Ditt brukernavn på insta: @jenniefashion
      Insta: @blondie.selma
      Ha en fantastisk romjul og nyttårstid❤❤❤

    172. 1. Din juleferie startet 22. Desember
      2. Min juleferie startet 18. desember
      3. Du heter @jenniefashion på Instagram
      Min IG: henrietteem 💕💕

    173. 1) din juleferie startet 22. Desember
      2) Min juleferie startet 21. Desember
      3) på instagram heter du @jenniefashion
      IG: Sara_jento

    174. 1. Juleferien din starta 22. desember (etter du kom hjem fra skolen)
      2. Juleferien min starta 18. desember
      3. Brukernavnet ditt på instagram er @jenniefashion
      Søsteren min sim IG: @acmariale
      Eller min mail: [email protected]
      GOD JUL OG GODT NYTTÅR! ❤️

    175. 1) juleferien din startet 22. Desember.
      2) juleferien min startet 18. Desember.
      3) på instagram heter du @jenniefashion.
      Jeg heter @auroraskog på instagram👍🏼❤️

    176. 1) 22 desember❤️
      2) samtidig som din💜
      3) du heter @jenniefashion ❤️
      Jeg digger deg jennie, håper jeg vinner!
      IG: @annikensalhus

    177. 1. Din juleferie startet 22.desember
      2. Min juleferie startet 22.desember
      3. Du heter jenniefashion på ig
      Ig: Annawiig

    178. 1. Du begynte juleferien din 22. Desember.❤️
      2. Jeg begynte juleferien min 18. Desember.❤️
      3. Du heter @jenniefashion på instagram.❤️
      IG- @astridwestlund

    179. 1. Din juleferie startet 22. desember
      2. Min juleferie startet 21. desember
      3. På instagram heter du @jenniefashion
      Kontakt: ig: theaujohnsen

    180. 1) din startet 22.des
      2) min startet 17.des
      3) du heter @jenniefashion på Ig
      Min ig er: juliannewillassen

    181. Du hadde sisteskoledag på tirsdag 22 fra 10.00 til 12.00 så du begynte ferien din onsdag 23🎅🏽
      Jeg startet ferien min på mandag🎅🏽
      Du heter: @jenniefashion på instagram🙌🏽
      God jul jennie❤️
      Klem Sofie // Instagram: @sofierasmussen01

    182. 1. Du hadde siste skoledag 22. desember🎄
      2. Jeg hadde siste skoledag 18. desember🎅🏽
      3. På instagram heter du @jenniefashion 💖💖

    183. 1. Du hadde siste skoledag den 22.12
      2. Jeg hadde siste skole dag den 18.12 ( min bursdag😊)
      3. Du heter @jenniefashion på Instagram

    184. Hei!
      1) Den startet for deg 22.12.15
      2) Jeg begynte min også 22.12.15.
      3) Du heter Jenniefashion på ig.
      Mailadresswn min får du oppgitt ettersom jeg har skrevet den der hvor d står ePost:)
      Klem

    185. 1. Din juleferie startet 22 desember.
      2. Min juleferie startet 18 desember.
      3. Du heter @Jenniefashion på instagram.
      Min ig-konto: @malinwilmann
      God Jul!

    186. 1: Din juleferie begynte den 22 desember klokka 12
      2: Min juleferie begynte 18 desember klokka 13
      3: Ditt brukernavn på instagram er @jenniefashion
      Ha en fin jul videre

    187. 1.juleferien din startet 22.Desember.🌟
      2. Min startet også 22. Desember.🌟
      3. Du heter @Jenniefashion 🌟
      Bruker navn på instagram: saarachilli 🌟

    188. 1. Din juleferie begynte den 23. Desember
      2. Min ferie begynte den 23. Desember
      3. Du heter @jenniefashion
      IG: Milla180

    189. 1. Juleferien di startet 22. Desember
      2. Min juleferie startet 22. Desember
      3. På IG heter du jenniefashion😍
      Jeg heter siren_engelstad på IG🤗

    190. 1.Din ferie startet 22.desember
      2.Min ferie startet 18.desember
      3.Du heter @jenniefashion på Instagram

    191. 1. du begynte juleferien din 22. desember
      2. Jeg begynte juleferien 21 desember
      3. På instagram heter du @jenniefashion
      Jeg heter @emiliegjersoe eller @emilieg_privat på insatgram og emailen min er [email protected]

    192. Hei hei!
      1. Du sluttet på skolen tirsdag denne uken😊
      2. Jeg var heldig og fikk juleferie fredag 18.12❤️
      3. Du heter @jenniefashion på Instagram😚
      Elsker bloggen din😄

    193. 1. Juleferien din startet 22.12.15(Tirsdag)
      2.Juleferien min startet 18.12.15(fredag)
      3. Du heter jenniefashion(@Jenniefashion)
      IG: Alexandraangell <3<3

    194. 1. Du begynte juleferien din Tirsdag 22.desember.
      2. Jeg starter juleferien min 18.desember<3
      3. På instagram heter du @jenniefashion
      e-post: [email protected]
      Håper jeg vinner!! Har ALDRI vunnet noe før, skikkelig stas om jeg vinner!!!

    195. 1) Du startet juleferien din 22. Desember KL 12.00💖💖
      2) Jeg startet juleferien min 22. Desember KL 12.10💖💖
      3) På instagram heter du @jenniefashion 💖💖
      Håper du hadde en fin julaften💖 På instagram heter jeg @eir.s.n 💖💖

    196. 1. juleferien din startet 22. desember.
      2. juleferien min startet 18. desember.
      3. på instagram heter du @jenniefashion.
      kontakt meg på @ramonaamj <3
      pleier egentlig ikke skrive en "tekst" etter svarene, men måtte bare få si det. håper virkelig jeg vinner denne krølletangen.. er lei av håret mitt og synes det er morsomt og pent å pynte seg med krøller i blandt 🙂

    197. 1, Din juleferie begynte22.12.15
      2. Min julefeie begynte sammtidig som deg (22.12.15)
      3. du heter @jenniefashion på instagram
      Min mail-adresse: [email protected]
      Instakonto: dama_til_isac_elliot

    198. 1: Du hadde siste skoledag den 22. Desember🎅🏻
      2: Jeg hadde siste skoledag den 22. Desember😊
      3: du heter @jenniefashion på instagram😘

    199. 1: du begynte juleferien din 22. Desember (tirsdag)
      2: min juleferie begynte 18. Desember (fredag)
      3: brukernavnet ditt på Instagram er jenniefashion
      Min Instagram er maleneh02

    200. 1. du begynte juleferien 22. Desember
      2. Jeg begynte juleferien 22.desember
      3. Instagrammen din heter @jenniefashion
      Min insta : @sigridmariiee

    201. 1. din juleferie startet 22 desember
      2. min ferie begynte 18. desember
      3. du hater @jenniefashion
      ig: linhchithitruong

    202. 1. Din juleferie startet 22. Desember.
      2 Min juleferie startet 22. Desember.
      3 Du heter @jenniefashion på instagram.
      Instagrammen min; @nicolemadry
      God jul og godt nyttår til deg ❤️🙈
      Jeg vil vinne denne krølletangen fordi jeg vil begynne å krølle håret mitt i bursdager eller når jeg skal i besøk og jeg vil ikke bruke moren min sin siden jeg vil ha min egen.
      God jul ❤️❤️

    203. 1. Juleferien din startet 22.desmber
      2. Juleferien min startet 18.desember
      3. Du heter @jenniefashion
      IG: majda03 😌 Jeg ønsker meg denne så mye😭

    204. 1. Juleferien din begynte 22. (Dagen du sluttet)
      2. Juleferien min begynte også 22.
      3. Du heter @jenniefashion
      IG: @lene_mythe ❤️

    205. 1. Når begynte jeg juleferien min?
      Svar: Tirsdag 22. desember
      2. Når begynte juleferien din?
      Svar: Fredag 18. desember
      3. Hva er mitt brukernavn på instagram?
      Svar: @jenniefashion (og @jenniesofie_priv)
      Hilsen Trine (E-mail: [email protected])

    206. 1.Din juleferie startet tirsdag 22.desember
      2. Min juleferie startet torsdag 18.desember
      3. Du heter @jenniefashion på insta
      IG: kristelsoltvedt

    207. 1. Du startet din juleferie tirsdag den 22. Desember❤️
      2. Jeg startet min juleferie tirsdag den 22.desember🎄
      3. Du heter @jenniefashion på instagram🎁

    208. 1.du startet juleferien din den 22.desember
      2.min juleferie startet den 18.desember
      3.du heter @jenniefashion på Instagram
      IG min:@habrekke//gunnarsenpowah ❤️Håper på å vinne selv om jeg ikke forventer det☺️

    209. 1.Du startet juleferien din 22.desember
      2. Min juleferie startet 18.desember
      3.du heter @jenniefashion
      Jeg heter @priv_aya på ig

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg