LILLE VASKEDAME MEG

Hei

I dag har jeg tilbrakt det meste av tiden min hjemme på rommet. Jeg “mister” rommet mitt i noen dager ettersom vi får besøk av hele familien i fra Østerrike. Oma, Opa, tante og onkel. Jeg syns det egentlig er koselig at jeg låner ut rommet mitt og jeg har derfor brukt en del tid på å rydde, vaske og lage plass til deres ting. Huset kommer til å være fult i en ukes tid, og da mener jeg virkelig fult. Hahahaha! Men jeg gleder meg masse. Som sagt er det 3 år siden jeg feiret jul hjemme sist og det er enda flere år siden de alle var her.

I kveld skal vi også pynte juletreet vårt og håper det får julefølelsen min mer på plass. Syns det er vanskelig å få julefølelse når det er så mye skole og til og med skole mandag og tirsdag også. Jeg har i hvertfall klart å skaffe noen julegaver og gleder meg til å sette på julemusikk og pakke dem inn. 

I morgen skal jeg spille håndballkamp så jeg skal ta en rolig kveld, med julekongen på TV med lillebror og kanskje en julefilm med familien. 

 


Når pynter dere juletre?

Klem Jennie

40 kommentarer
    1. Vi pyntet det i november😅😂💕
      Bor på gjestgiveri, så vi har mye julebor og sånt😬🙈❄️

    2. Vi pyntet juletreet for noen dager siden🎄 Enig med deg, får mer julestemning med juletre❤️ Hvis du kjeder deg en gang, skjekk instagram brukeren min @celinemariegr 😊 Hadde blitt kjempe glad;) hørtes utrolig koselig ut det du fortalte om julefeiringen deres! Kos dere masse❤️

    3. Vi pleier å kjøpe juletre to dager før jul, men i år skal vi kjøpe på mandag slik at vi får litt bedre tid før jul🙂
      Vi pleier å pynte dagen vi kjøper det! Åh, jeg elsker sånn seriøst å pynte🎄

    4. Vi pynter juletre nesten alltid på lille julaften, men i år skal vi pynte det i morgen eller i overmorgen☺️❤️

    5. Vi skal pynte i morgen siden det er fjerde advent😊 Kos dere masse, og håper du får en fin jul sammen med familien din fra Østerrike!🎅🏼❤️

    6. Victoria
      19.12.2015
      hei, linda er veldig tideligute så hun gjør det i slutten av November men når vi bodde oss mamma gjorde vi det lille juleaften eller litt før

    7. hei! Vi pleier som regel alltid pyntet treet helgen før jul. Vi pyntet det i går 🙂 du er kjempe flink til å ta så masse fine bilder! Klem ♥

    8. Hei, det er egentlig litt forskjellig siden vi noen ganger drar til Vestlandet 😊Men i år pyntet vi det i dag😊❤️❤️

    9. Hei. Vi pleier å pynte juletreet på Lillejulaften eller dagen før. I ar skal vi pynte det på dagen før Lillejulaften.

    10. Vi har en teit tradisjon og alltid pynte og sette det opp den 23 desember. Da føler jeg at vi ikke har det oppe så lenge 🙁 Jennie, hvor er det pannebåndet fra? <3

    11. vi pleier å dra ut formiddagen på lillejulaften med venner av oss i skogen like ved huset, så hugger vi ned et tre binder det fast i akebrettet og aker ned alle kilometerne, alltid like gøy hahahah! så drar vi inn og pynter treet.

    12. Jeg lurer på hvilken spilleposisjon du har på håndballen, også lurer jeg på om laget ditt skal til Fredrikstad-cup 🙂

    13. Hei jeg elsker bloggen din! du må aldri slutte med og blogge. kan du lage litt flere spørsmåls vidoer? kan du følge meg på Insta? Sanna_Storkas plissssss hadde betyd alt! elsker bloggen din har jeg nevnt det? Spørsmål til en video hvis du skal lage flere spørsmåls videoer. hvilken kjendis liker du best. kan du ta med navnet mitt i en video? jeg heter Sanna Storkås. hadde betyd mye😊 Hilsen en stor fan👌🌸

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg